2017年5月19日

動感韓風 • 首爾(2) – 登上北漢山國立公園 道峰山(도봉산)

韓國首爾 道峰山紫雲峰(740m)

我一向只係識香港有個獅子山,直至最近睇完新假期才知道原來首爾都有個山和獅子山十分相似,叫「道峰山( 도봉산 )」,位於韓國的 北漢山國立公園內,山頂滿佈巨岩,有地鐵直達登山口,來回740m高的山頂 紫雲峰(자운봉)只需5hr,難度只比上獅子山頂高少少,而且沿途極多人行,路牌指示又清楚,包唔會迷路。此外,山上有數間寺廟,其中的「天竺寺」每逢星期日的12:00-13:00都會派發免費午餐,可以連午飯都唔駛帶。



動感韓風首爾 – Day 2

<<首爾>>

今朝08:00起身,求其買了個麵包做早餐,便乘地鐵1號線從 市廳站(No.132) 道峰山站(No.113),共19個站,車費₩1450,車程55min,要在 月溪站(No.118)轉車。

09:45 道峰山站。很多人一同在 道峰山站落車,向登山口進發,超過95%是韓國人,唔同康江,行獅子山是總是支話滿天飛。


從地鐵站至登山口一段路上有很多食店,買的都是地道韓食。


韓式煎餅,應該幾好味。


還有豬手、燒魚、砵仔糕和關東煮.......


部分行山人士便在這裡食早餐,佢地都有共通㸃,就是年紀較大和穿著整套行山裝。


登山口附近還有很多賣行山用品的商店,啱晒喜歡濕平嘅人士。


道峰山 登山口沿途都是人潮,想迷路都難。


沿途經過 道峰山光輪寺


再向上行,見到有2位幪面人免費派糖啊。


不斷向上行,很快便會看見 紫雲峰。


從地鐵站開始行了90min,終於到今日行程的重點「天竺寺」了,新假期話這裡逢星期日都有免費冷麵派架,為免派完冇得食,所以早些去啦。

道峰山 天竺寺入口


從入口再上多一小段石級便有冷麵吃了。


天竺寺 門外放滿了佛像


紫雲峰下的 天竺寺


今日可能有特別節慶,剛進入門口已經有免費的「赤豆米糕」派,米糕非常有咬口又夠米香,赤豆起沙又夠腍,勁好食。

找到飯堂後,才知原來在12:00-13:00才派免費午餐,其他時間是冇得派的,新假期又唔講清楚,好彩早上出發,否則就冇得食了。

還有45min才有得食,可以參觀一吓「天竺寺」先。


有免費玄米茶和咖啡派呀,真係多着數嘢,仲幾好味添。


天竺寺位於 道峰山腰,向下望便是首爾市。


天竺寺內的石窟,都見不停有人參拜。


10min去排隊,已經排了廿幾人。


亞姐們在廚房努力地預備午餐了。


準時12:00正開閘,一眾貪心人士立即每人攞一碗餸先。


餸有生菜、辣泡菜、雜菌和蘿白絲。


攞完餸繼續排隊,最後亞姐在碗上加上熱飯,再送上湯和生果。原來今天冇冷麵,只有素飯。

自己可以加辣椒醬,鐘意加幾多都得。


韓式撈素飯味道真係唔錯,禾成碗食晒。


攞完飯便坐在地上食,好好Feel架。


在山下買的 飯團(₩2000)唔好味的,怕山上冇免費午餐所以買來做後備,因為唔想浪費食物才吃了一半,免費飯好食好多。


食完飯便自己把碗拿給亞姐洗。


12:35食完飯再起行,不久便上到一片大岩石,很多人在那裡休息。


大岩石上的風景夠晒開掦,難怪個個都在這處休息。


紫雲峰下開始有少量紅葉了,遲多兩星期來相信滿山都係。


繼續一段路都幾斜,但是唔算太難行,只是人實在很多,全是韓國大叔和大媽。


最後15min一段路是上鐡梯,易行好多。


山頂附近全是岩石,風景當然係一流啦。


Last攻頂的峭壁路段極度斜,一定要扶著欄杆借力慢慢爬上去,右上左落排長龍等上山頂。


一個跟一個上山頂,想快都唔得。


13:30上到 道峰山紫雲峰了,雖然只有740m高,但是風景巧靚架,望晒整個首爾。


由於不斷有人迫上山,山頂的空間又有限,所以只停留了15min便離開了,13:45開始全速落山。
  
落山時沿右邊行,依然人山人海。

落山足足用了2hr15:45才回到 道峰山地鐡站,立即又乘地鐵到 馬場站(No.541),車費₩1450

從馬場站行10min,來到首爾的韓牛巿場「馬場洞」,這裏是韓牛的批發中心,每天零晨開始都有韓牛拍賣競投,場內有1200個街市檔口,檔主買完貨後約早上05:00便會開檔,本本書都話這裡的韓牛平靚正,所以今次專程來這裡食韓牛。

在「馬場洞」吃韓牛,可以在肉檔買完肉後自己拿到市場樓上用煤氣爐煎來吃,也可以去幫襯市場外旁邊的炭火烤肉街食店,因為小太熊話烤肉街內有一間「龍門家」最好食,所以決定去那裡食。


馬埸洞的入口,今天人流很少啊。


場外的餐廳都冇乜客,乜咁大鑊呀。


市場內的商店和肉檔八成已經關門了,因為大部分只開至中午便收檔。


還有少量肉檔還在營業,賣的都是韓牛肉,佢哋亦很努力sell我買肉上樓上食,可惜只能煎來吃,始終比炭火燒差幾皮。


有少部分賣豬肉呢。


行完街市後,到市場旁邊的烤肉街食飯,烤肉街內有廿多間烤肉店,聽講話賣的都是平價韓牛,但禾真係唔知佢哋堅定流。小太熊話喎,烤肉街內最好食的店叫「龍門家」,任何一本書或雜誌都是介紹佢的,所以要試一試呢間先喎。

馬場洞著名烤肉店「龍門家」


時間尚早,店內只有4成客。


韓國燒酒 真露(₩4000)送烤肉一流。


韓牛拚盆(한우암소한마리)(₩80000共有700g韓牛,另再加送一碟 生牛肉、汽水和配菜)整體上是非常抵食味道唔錯,賣相亦好吸引,但只是二級韓牛,牛味只是中上,是我在韓國吃了6次韓牛中牛味最淡的一次,有些失望。


生牛肉免費附送的,很大碟,生牛肉條撈埋雪梨絲、葱花和芝麻一同吃,牛肉味較淡口,而且很多渣,令人冇乜心機食。


炭火燒韓牛不論肉質和肉味都是好的,但是這個價錢也就只能吃到這種質素,不可以和「無等山」的貨式比較。而且這店用的是備長炭,炭火香不及旁邊店舖用的普通炭。


食完飯天黑了,烤肉街在今日星期日還是人流很少。


乘地鐵回到 市廳站(No.132),到南大門行一陣街。

晚上的南大門有點水靜河飛,只剩下少量人篸店和賣衫的未關門。


小太熊來這裡的目的其實是想試試首爾的刀削麵,在南大門有一條刀削麵街,街上有多檔刀削麵店,其中位於街口的店「한순자할머니손칼국수」有好多傳媒報導架,所以要試喎。

刀削麵店「한순자할머니손칼국수」 麼晚就只有這刀削麵店未關門。


還有少量食客,但是麵就差不多賣光了。


在舖內影相時大媽老板行過,把她也拍下來,但勢估唔到條友立即發圍,要禾Delete張相,嘩!惡得佢吖,唔應該幫襯佢。

每人叫了一份 刀削麵套餐「보리비빔밥」每₩4000,包括一碗刀削麵,另加一碗小冷麵和辣醬撈飯。


小冷麵()味道一般般,完全比唔上昨天那碗冷麵咁好味;辣醬撈飯 啲飯太硬,唔掂。


刀削麵 只是一般貨式,不見得有甚麼美味,麵質和湯底算是中下品質,唔值得試。


吃完䵂行路返酒店,又經過 南大門。



補充資料 :

1.    ₩10000 HK$71

2.    道峰山位於首爾市郊,最高的 紫雲峰高740m,從地鐡站 道峰山站(No.113)步行上 紫雲峰約須3hr,沿途會經過「天竺寺」,寺內逢星期日12:00-13:00都會派發免費午餐。

3.    在首爾市內乘地鐵,用T-Money一般每程扣₩1250





---待續---

8 則留言:

  1. 刀削麵. Not same as type in Northwest China.

    回覆刪除
    回覆
    1. 山西刀削麵好好食的,這首爾刀削麵完全唔人流,比人老㸃了。

      刪除
  2. 好好天,我當年行了uiam rock,全程多人又熱鬧,指示牌清晰,真係唔怕會迷路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在韓國行山真係唔錯,風景靚,行完仲可以食餐好嘢。

      刪除
  3. 回覆
    1. 比麥理浩徑難行少少,但是很安全的。

      刪除
  4. 感日韓的長者都好整齊的裝束去行山

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢哋全部都有一套完整行山裝備,唔似我咁求其連行山柭都冇。

      刪除