2017年11月16日

西伯利亞 萬里長征(7) – 貝加爾湖的明珠 奧爾洪島(Olkhon Island)

俄羅斯西伯利亞 貝加爾湖奧爾洪島(Olkhon Island)

奧爾洪島(Olkhon Island)位於 貝加爾湖中心的最深水處,是湖中第一大島,從伊爾庫次克乘車去大約須要6~8hr,島上風光明媚,屬於俄羅斯國家公園的一部分,是遊貝加爾湖必然之選。

島上的酒店和餐廳全部集中在西部的 胡日爾村(Khuzhir),那裡亦是島上觀賞日落的最佳地點。




西伯利亞 萬里長征 – Day 8

<<奧爾洪島(Olkhon Island)>>

昨天Check-in時同老闆娘Book了今日到島上北部Cape Khoboy的一日團,乘車到Cape Khoboy,再乘船回到酒店,每位RUB 250010:00出發。酒店的早餐由09:00開始供應,老闆娘話食完早餐後出團時間佷Perfect

我們約08:50去到餐廳,同老闆娘Double Confirm今天的行程,點知原來佢忘記了幫我們留位,佢老公(即係老闆)便立即替我們打電話留位,但那團已經Full了,只有先乘船到Cape Khoboy再乘車回酒店的團還剩2個位,不過要09:00出船,老闆便立即幫我們Hold住隻船,車我們到Shaman Rork上船。


老闆娘極快手地為我們包了些早餐上船食,有麵包香腸Pancake等等。


老闆很快便車我們去懸崖頂,再帶我們快步行落Shaman Rock旁邊上船。

09:20看到隻船泊岸放梯給我們上船,是隻最多載10人的遊艇。


原來隻船09:00已經出發了,只是收到老闆電話才回來接埋我們。

順利出船了,可以從另一角度看Shaman Rock


Olkhon Island的對面岸,盡是荒蕪之地。


大鳥們好似未食早餐,不停繞住隻船吖吖大叫,好變態。


坐船確實比坐車舒服得多,而且可以從不同角度欣賞Olkhon Island,難怪比來回都坐車貴RUB 1400


Cape Sagan Khushun (мыс Саган-Хушун) – 從不同的角度可以清楚看到這 三兄弟岩石。


根據導遊吹水,遠古時的國王有31女,公主有天忽然和另一男子私奔,國王下令三兄弟把公主捉回來,但三兄弟最後心軟放走了公主,國王便把三兄弟變成石頭,放在湖邊食西北風。

吹完一輪水差不多12:00了,導遊到船艙煮魚湯,船亦停在湖上休息。


團友們全是俄羅斯人,一齊坐到船艙等開餐。午餐只有魚湯和麵包,但一定夠飽。


OMUL魚湯 魚肉和湯都很鮮甜,加了大量薯仔和雜菜,很美味。


食完飯又再開船,繞過島上最北端的岩石Khoboy

Cape Khoboy – 遠望是塊90度垂直的岩石。


再繞過另一景㸃Cape Left Shuntae (мыс Шунтэ-левый)


14:00遊船在Uzur(Узур)泊岸了,在這裡交換乘客,今早10:00出車那團便在這裡上船回程。



Uzur (Узур)是懸崖下石灘旁的村莊,在這裡停留20min




跟著上這部麵包Vandun到骨都散。


Cape Left Shuntae (мыс Шунтэ-левый) – 從陸地上看又唔同Feel,這個團貴啲都值得。


Cape Khoboy (мыс Хобой) – 從梵文彩布起㸃行到懸崖都要15min,汽車不準駛人,而且段路要上上落落,不過風景好好。


Cape Sagan Khushun (мыс Саган-Хушун (Три Брата) – 這角度睇真係唔似三兄弟,只似三塊石頭。


探完三兄弟便回程了,回程段路又上又落路又爛真係un得好勁差一點頂唔順。

 Modoto Island and Edor Island – 回到胡日爾之前經過湖中2塊石,話似䲔魚同獅子喎。


Modoto Island – 近距離都有少少似䲔魚。


18:40才回到酒店,都玩了9.5hr包埋食都係RUB 2500唔算貴,如果來回都坐車只係玩7hr,但收RUB 1100,仲抵,不過唔能夠從海上看懸崖。

今晚會到排名Number Two的餐廳食飯,位於大馬路超級市場附近。

胡日爾村內的紀念銅像,背後便是大型超級市場。


Cafe Kudesnitsa – 胡日爾 排名Number Two的餐廳,外觀幾靚,但食物很差。


Mulled Wine (RUB 150) – 彷製紅酒,用提子汁、櫻桃汁、蘋果汁、康乃馨和肉豆蔻粉調配,味道很古怪。


Baikal Whitefish<SIG> (RUB 300) – 生吃湖魚,不是十分新鮮,味道淡淡唔多好食。


Smoked OMUL Soup (RUB 170) – 魚肉唔新鮮唔好食,湯底嘛嘛,唔掂。


Chicken Soup (RUB 130) – 這個湯仲衰,完全唔熱,連暖都講唔上,味道普通,渣到暈。


OMUL fish ball (RUB 280) – 白汁燜魚肉丸,魚肉唔新鲜,唔好食。


Fried Photo (RUB 100) – 最正常呢碟,好食不過多油。


食完飯見滿天烏雲,應該睇唔到日落,所以回酒店瞓覺了。2日後遇到一位獨行香港美少女,才知道這晚雖然看不到太陽,但那些雲像血色一樣紅,走寶了。

回到酒店後和老闆娘再三Confirm了明日去Ogoi island and Holly Spring的團,佢拍心口拍到PangPang聲話冇問題我才放心。跟著把儲了多日的衫拿給酒店洗,足足6kg衫只收了RUB 200,平到笑。



西伯利亞 萬里長征 – Day 9

今天早些少起身,食早餐前出Shaman Rock行個圈,早上乜人都冇非常清靜,而且藍天和陽光都好靚。

 晨早的 胡日爾村

晨光下的 奧爾洪島Shaman Rock和懸崖


08:45回到酒店食早餐,餐廳望晒整條村都好靚呀。


早餐是房租包埋的,十分豐富好味。

新鮮的士多啤梨果醬和香蕉小麥粉粥,幾好味的。


Homemade香蕉蛋糕 夠新鮮,好味道。


奄列多士一般水準;Cappuccino (RUB 150)就比較流,而且要收費的,Order時又唔講早餐只包茶唔包咖啡,唔好囉。


食完早餐老闆又車我們到碼頭,碼頭距離酒店1.2km

今天參加了Ogoi island and Holly Spring一日遊,每位RUB 1800,玩足9.5hr包午餐,會乘大船到湖上其他小島,是島上第二熱門的Tour

碼頭旁的廢屋,老闆講了些她的故事,但聽唔明。





補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 58.6 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.48

2.)      Guesthouse Voskresenie有洗衣服務,收費每袋(冇講幾多)RUB 150,我拿了一大袋最少6kg也只收了RUB 200

3.)      在奧爾洪島通常會參加Local Tour,最常出到團的Tour是遊北部Cape Khoboy(乘船去再乘車返RUB 2500;來回坐車RUB 1100)、遊外島Ogoi island and Holly Spring RUB 1800和遊南部Lake Nuku-NurRUB 1200,其他團很難夠人出。

4.)      Nikita’s HomesteadLocal Tour行程種類最多和最平,亦最大機會出到團,而且還請了一位能講流利英文的俄國美少女做Tour Manager,就算唔响度住都應該來這裡報團。

5.)      島上的路凹凸不平而且高高低低,不適合踩單車,高手例外。





---待續---

2 則留言:

  1. 好在你地醒目reconfirm,否則錯失一日遊。搭船睇海上風景夠靚,真係錯有錯著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果再遲多15min至reconfirm 便一定冇得坐船了,只能夠來回都坐車,睇少很多靚風景了,都算係好彩。

      刪除