2018年1月9日

西伯利亞 萬里長征(15) – 昆古爾(Кунгур) 冰洞歴奇

西伯利亞 昆古爾 萬年冰洞Kungur Ice Cave

昆古爾(Kungur)(Кунгур)是西伯利亞鐵路沿綫的小鎮,除了教堂與火車站這些普通景點之外,這𥚃有一個距離火車站3.5km,長5km的天然冰洞Kungur Ice Cave(Ледяная пещера Кунгура),內𥚃異常寒冷,並有大量奇特的冰瀑和地下湖泊,要進入冰洞必須參加導賞團。




西伯利亞 萬里長征 – Day 17
<<葉卡捷琳堡(Ekaterinburg)>>

捱過了火車上的34hr,今天晨早05:28便到達 葉卡捷琳堡(Ekaterinburg)

Conductor 笑容滿面地送我們落車


今早天氣好淸天色好靚,希望未來的旅程都是日日天晴啦。


小太熊Book了火車站對面的Marine Park Hotel,而且加錢以便06:00可以Early Check in,方便比衫酒店洗。

Marine Park Hotel – 從火車站行5min便到門口,超級方便。


雙人房(可以06:00 check in及包括2朝早的雙人自助早餐)RUB 3444 – 房間整潔又有View有冷氣和浴室,而且免費洗衫。


窗外望向 葉卡捷琳堡火車站,相當開揚。


浴室都好乾淨


酒店送上俄羅斯朱古力和清水,朱古力香濃好味唔太甜。


小太熊貪這裡有免費洗衫,只需早上把衫入進洗衣袋放在床上再填張Form,當日晚上便有衫攞,非常方便,可以一次過洗晒啲衫。

06:55開始有早餐食了,時間緊迫,只可以吃到07:05


快快拿了些食物,用保鮮袋包起陣間上火車慢慢食。


今早要趕07:17 - 12:13109M號火車往 昆古爾參觀天然冰洞,三等車廂每人RUB 969

5min上了火車,這程車全卡三等爆滿。


班車話有冷氣但我肯定佢冇開,焗到出精呀,個個都焗到呆呆滯滯地攤在床上唔郁。


我瞓上鋪,仲焗過樓下啊!




<<昆古爾(Kungur) >>

很辛苦才捱過這5hr火車,終於到達目的地 昆古爾(Kungur) (Кунгур)

昆古爾火車站


火車站外剛巧只有一部的士,去冰洞3.5km開價RUB 150,成交。

風咁快就去到冰洞,還未夠鐘入場,在洞外唯一的餐廳食少少野先。


餐廳內古式古鄉,很多食客。


可口可樂(RUB 80);雞肶伴雜菜(RUB 237);忌廉湯(RUB 80) – 味道唔係太難食,好過火車餐卡。


朱古力雪糕(RUB 45) – 賣剩最後一杯,好正架。


山區內有特別品種的雀仔


參加了13:3015:30的激光Show 導賞團,每位RUB 800,但原來個激光Show勁流,不看也罷。

13:30在這門口進入冰洞,內𥚃只有2度,要穿上大衣。


導遊用俄文請解中


洞內有些冰鵰


冰瀑布


激光Show只是放電影,呃錢。


𥚃從前是海底喎。


地下水池加了彩燈光都幾靚。


還有烏龜石和䲔魚石


最後一個休息處,小朋友們都坐在冰椅凍吓個Pat Pat


離開時冇的士啊,這小鎮又冇Uber,只好行路回火車站。

行到河邊,天氣仍然唔差的。


但唔夠10min便風雲變色,還開始落雨,入商舖暫避。


雨下不停,好彩帶了遮,跟著慢慢行返火車站。

火車站前的的小販仲未收檔,小太熊又買了些水果,超級平呀。


桃駁李(RUB 43) – 只是5個幾港幣便有4大個桃駁季,而且又甜又多汁,在腥港10倍價錢都買唔到咁靚;布冧(RUB 27) – 果肉質地已經變粉,唔好食,但真的很平。


還有45min才有車,外面又落雨,好彩火車站旁有個小商場,可以行一陣食啲嘢。

商場頂層的炸雞店,在這裡試試西伯利亞的土炮炸雞。


人少少坐得幾舒服。


炸雞漢堡包(RUB 115);炸雞件(RUB 87);可口可樂(RUB 73) – 只可以用唔太難食來形容。


炸雞翼2(RUB 96) – 雞肉乾了些,肉味少了些,調味就OK


昆古爾火車站 食完雞見返藍天了,可以行去月台等車。


火車站月台 天氣越來越好,變得真快。


今次乘070號列車回 葉卡捷林堡,三等每位RUB 969,車程5hr

火車準時17:34開出。


呢程車和早上時一樣咁焗,焗到個個唔著衫都標汗。




<<葉卡捷琳堡(Ekaterinburg)>>

好辛苦捱到返 葉卡捷林堡,在酒店旁邊的麥記食少少野。


巨無霸餐(RUB 243) – 𥚃的店員完全唔想和非俄語人士溝通,又冇公仔Menu,乜都話「No」,好難至叫到嘢食,直情係Omakase,佢比乜就食,除非唔食。


回到酒店Reception想改明天18:00check out,加 RUB 689便可以,職員的英文非常好。

回到房見到今早的衫已經洗好了,正。

窗外是火車站的夜景,估唔到好靚喎。

今晚瞓得很舒服。



西伯利亞 萬里長征 – Day 18

今天晚上會乘通宵火車往 喀山,日頭就包的士遊覽 葉卡捷林堡。
  
07:00在酒店食早餐,今天可以慢慢嘆。


食完早餐出外搵的士,酒店外冇車,只有三部的士泊在火車站外不同任置。今日預算包車4hr3處地方:

1.     歐亞交界線Europe-Asia Border(Граница Европа-Азия)

2.     殉道諸聖修道院Ganina Yama Monastery(Ганинский монастырь Яма)

3.     沙皇埋屍之地The Romanov Memorial(Мемориал Романовых)

大約70km路程,我預先用Google Translate預備好給司機睇,一個司機開價RUB 5000,一個RUB 3500,最後一個RUB 3000,我還價RUB 2200,司機起初唔肯,要我掉頭走了好遠才追過來話成交。


坐呢部好像無牌的士。


07:45出車,08:15到達第一站 歐亞交界線,早到賣紀念品的商店都未開門。


小太熊走了去歐洲,我就在亞洲,分開好遠呀。






補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 59.09 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.55

2.)      昆古爾(Kungur)(Кунгур)火車站外不一定有的士等客,要視乎運氣。

3.)      葉卡捷琳堡(Ekaterinburg) 市內可用Uber叫車,比的士平和方便。

4.)      葉卡捷琳堡(Ekaterinburg) 的士一般開價1km – RUB 30,另可以包Tour,按時間距離和司機議價。感覺上一般司機都老實,講好了價錢不會中途反價,俄羅斯人不像印度人喜歡反價和玩Hidden Price





---待續---

8 則留言:

  1. 玩完冰洞無車返火車站,其他遊客都係行路返?間酒店正丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他客全是本地人,個個都有車的,根本冇人行路。
      酒店又平又方便,最正係免費洗衫。

      刪除
  2. 西伯利亞城內的酒店算唔錯喎。
    估唔火車咁難捱,如果非在夏天可能好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四百幾蚊港紙一晚又乾淨又方便仲免費洗埋衫,這酒店好正啊。
      聽講冬天的火車上面都好焗的,有一種濃濃的噏味,一樣咁難頂的。

      刪除
  3. 個景, 個天都好靚! 即刻醒神晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 捱了34個鐘,捱完真係感覺好好架。

      刪除
  4. 免費洗衫!十分好的服務!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其他同類酒店洗衫非常貴,洗的價錢機乎可以買件新衫。

      刪除