2014年7月11日

單戀大馬雙城(4) – 檳城榴槤 • 忘不了

令人忘不了的 檳城樹上熟榴槤 蜈公

今次單戀馬國雙城之旅,其實只有2個重點行程,就係入住檳城的榴槤果園 寶盛園(Bao Sheng Durian Farm)品嘗清晨剛從樹上掉下來的極品新鮮榴槤;和一嘗近年人氣大盛,身價比蘇眉更高的超級野生河魚之皇<忘不了Empurau>。能成功一嘗這2種人間極品,實在不枉這次馬來西亞之旅。


單戀大馬雙城 – Day 4
今天是行程最重要的一日,所有重要節目都放了在今晚和明天晨早,好興呀!
今日又係安樂醒,然後Me Me Mor Mor去食早餐。 
Sparking Wine早餐依然豐富好味


食完嘢焗吓Sauna游陣水,玩到11:30 Check-out


今日會乘中午船返檳城,然後入 寶盛園(Bao Sheng Durian Farm) 住一晚,因比打電話約了早2日那司機,叫佢在檳城碼頭等,貪佢RM 25包一個鐘夠平嘛。

 約了Alun-Alun SPA 11:30在大堂接送,車我們到Kuah Town的分店做Massage
Alun-Alun SPA位於Bayview Hotel內,唔算豪崋,但都算乾淨。

揀了1hrTraditional Malaysian Massage,每位RM 120,水準很高手勢很好。

做完Massage可以沖涼,之後SPA Centre有車送我們到碼頭。

今日天晴,臨走再探一探這隻 神鷹。



乘這大船14:30回檳城碼頭,又係坐足3hr

17:40步出檳城碼頭,見到司機在等我們了,上車. . . . . .

第一站叫司機先送我去位於新關仔閣附近的 松花江餐室,到埗後,我話佢知今日的行程,先到松花江餐室吃小食,再到Batu Feringgi的餐廳“Golden Thai” 晚飯,再順路去 寶盛園,全程包車約34hr
最後Confirm佢每個鐘RM 25,點知條粉葛話 :寶盛園?? 好遠架. . . 唔順路. . . . 要走回頭兜個大圈. . . Golden Thai唔抵食架,我帶你去. . . .
: 「咪玩啦,我第 3次來檳城了,識路架,開個價啦。。
司機最後話 : 「咁啦,逐程計你,碼頭來這裡RM 15,再去Batu FeringgiRM 40,等你食完飯去埋 寶盛園收多RM 60
頂,咁咪同我自己散截的士一樣價,駛Q包你車咩. . . .
: 「一口價啦,Total RM 100,唔制我就比 RM 15落車。」
司機: 「好啦,Total RM 100。」
成交後小太熊說: 「個司機咁麻煩,唔好幫襯佢啦。
唉!算啦!的士從來在那個國家或地區都係咁麻煩的,總算比市價平了少少就算啦。

檳城人氣食店 松花江餐室



松花江餐室最出名就係 炭燒雞翼,見到都流口水。



話梅沙梨冰(RM 2.7) – 酸酸甜甜勁好飲,除檳城外,大馬其他地方飲唔到。



炭燒雞翼(每隻RM 2.2) – 皮脆肉嫩夠入味,比得上吉隆坡的黃亞崋,是檳城必吃小食。(Remark : 2016年06月再專程來幫襯,已經變了普通貨式,可惜。)



福建蝦麵(RM 4) – 算係今次行程最好味的福建蝦麵了,但湯底始終不及從前吃到的鮮甜,失望。


18:30食完嘢又上車,向沙灘Batu Feringgi進發。
黃士心推介的海鮮餐廳“Golden Thai” 



餐廳有冰鮮海產,價錢算幾貴。



較抵食係 巨型河蝦(RM 25.8 – 100g),下次試。



這次行程的重點,就係食這野生河魚之皇<忘不了Empurau>

<忘不了Empurau>是鯉魚的一種,野生於大石頭急流河域一帶,馬來西亞主要分布地區包括吡叻州、登嘉樓、彭亨、吉蘭丹、沙巴及砂勞越。<忘不了Empurau>肉質脆嫩魚味鮮甜油味回甘,近年才開始被重視,現在屬大馬最高身價的魚,價格比起其他名貴海魚類如老鼠班、蘇眉還要高,每 1kgRM 588,每條最細都 1.3kg重。
由於黃士心、幟哥和韜韜都高度推介<忘不了Empurau>,因此幾貴都想試一試,有錢佬名人食家的口味有何出衆。

揀了這條最細的<忘不了>,重1.28kg,賣RM 755,仲要加一和6%消費稅,共收RM 876,折實港幣 2150,真係未食都貴到<忘不了>



揀完魚,坐近沙灘位睇完日落至食,富豪享受啊!



Tiger Beer RM 11.6,邊飲邊嘆日落。



上菜了,第一次食這麽貴的魚,不係兩價或條價都係未試過咁貴,究境會唔會唔好味呢?定只係好普通呢?還是真係咁令人<忘不了>呢?好緊張呀!!



野生河魚之皇忘不了Empurau” – 1.28kg,賣RM 876,折實港幣$2150



試一口魚腩,魚油味回甘好香口啊!再試一口魚身肉,肉質真係脆嫩魚味勁鮮甜,味道完全冇令我失望,已是我想像中最美味的河魚味道了。。。只係。。。真的好貴。

2個人隊晒成係魚,勁呀!


另加送的椒盬炸忘不了 魚鱗,幾香口但食唔落了。



“Golden Thai” 位於沙灘Batu Feringgi旁,環境一流。



食完飯出發去 寶盛園,去到都21:00了,比錢落車。正當愁緊明天點走時,司機話明早RM 40車我哋返出George Town,嘩!比市價 RM 70平一大截,唔通佢有陰毛 唔理lur,就約實佢明早10:00走啦。

晚上的 寶盛園,榴槤團都離開了,寧靜又舒服。



這狗仔好乘好聽話的。


原本食完條魚飽到漚,想沖涼瞓覺了,點知小太熊問老闆 「有冇榴槤食呀?」老闆話仲有2個好嘢,樹上掉下來只4hr的紅蝦和青皮十五,攞出來招呼我們。

樹上掉下來只4hr 紅蝦()和青皮十五(),每個重約1.5kg

老闆介紹這個 青皮十五表面的白點是種寄生蟲,想入侵進榴槤內但失敗,證明這榴槤很健康抵抗力強,果肉必靚,而且會帶有濃濃酒味;而這個 紅蝦產自20年老樹,果肉會帶有强烈花香味,一試難忘。

介紹完畢,老闆快手破開2榴槤。



榴槤 青皮十五 外皮乾爽肉質creamy,入口即溶,濃甜中帶點點牛奶香,極品果皇,但我只嘗到輕微酒味,不如老闆講的濃烈。



榴槤 紅蝦 果肉呈橙紅色,細核,味道甘苦微話中點微花香,味道獨特香氣十足,屬檳城出產的榴槤之皇,可借那花香味完全比不上3年前不這裡吃的那個紅蝦。



我居然食得晒2榴槤,奇蹟。食完返房瞓了。
唔係呢間,這間細房每晚只RM 180



我們住這間大房,每晚RM 280,有冷氣熱水風扇大電視。



房間面向私人大泳池和榴槤園



泳池旁是 山竹樹,可借山竹未熟。



泳池旁另一棵係 榴槤樹,所以加了大網防止榴槤掉下時攪出人命。



感覺非常原始的浴室,我見到好大隻小強,仲有蚊添。



鄉郊地方點少得小動物呢!

當晚在果園內enjoy個自然環境,24:30才入睡。


單戀大馬雙城 – Day 5 ()
今朝06:00就起身了,立即跳落池游水。



房外面就係對着這棵 榴槤樹了。



游水行出房外走走,立即見到很多榴槤掉下來了。



小太熊好開心呀,我要食晒你地。



新鮮的榴槤只有清新的榴槤香,沒有香港賣的那陣貓屎石油氣味。



我住的泳池大屋,每晚只RM 280



我哋繼續在榴槤園四處行,沿路見地上都好多榴槤,非常驚險。



見工人開始執榴槤了,陣間有得食。



行返上大廳,老闆預備了健康飲品比自己做早餐,請我們飲了2杯,是雜果菜汁來的,清新醒胃。



榴槤送來了,老闆立即逐個嗅,要揀樹上掉下來不足2hr的最新鮮榴槤出來比我們吃。

老闆話,樹上掉下來不足2hr榴槤會有種分泌物,會令口腔舌頭產生的感覺,時間一久便會失去,如非入住榴槤園很難有機會食到,一試難忘。

揀到2個好嘢了,快快手即開即食。



榴槤 D604質感無械可擊,甜苦奶味均濃烈,爽脆外皮包着軟滑如綿的果肉,大啖地吃一口後含在口腔感受品嘗. . . . . . 你亞爺吖. . . . 真係有陣的感覺呀,食榴槤食到這種境介,實在覺得人生很美好。



榴槤 葫蘆 質感D604更佳,外皮呈現榴槤最美麗的皺紋,肉厚核細,苦味回甘,輕甜中近核的薄衣帶微微朱古力味,的感覺比D604更甚,我直情感覺 到落喉嚨。

呢個好嘢連老闆都食埋一份,仲留了一件比個仔添,佢話佢都唔係成日食到呢種級數好架,因為佢日日都對住榴槤,所以佢話唔係最頂級佢唔食的。

嘆完2個,老闆再揀了3個唔同品種的靚嘢,快手開埋佢。



榴槤 青皮紅肉 老闆一開就叫唉吔,失威了,千揀萬揀揀了個開始有蟲蛀的榴槤,那一要掉。青皮紅肉 的質感密度相對較低,肉身又厚又幼滑,味道較簡單及相對地清香,適合初學人士。這個沒有的感覺了。



榴槤 蜈蚣 甜苦味道均最濃的一個,齒甲留香餘韻悠長,雖然不,但吃完3榴槤從舌頭還可感到她的香味,證明她的味道是衆多品種最強的一個,10Like



榴槤 40老樹紅蝦 今天吃不到最頂級的80老樹紅蝦了,只有這40的紅蝦。像酒一樣,榴槤果樹越老產出的榴槤越純越濃越,尤其係紅蝦,所以老闆將這個放到最後才吃。這紅蝦老闆又食埋一份,她香氣的獨特完全又蓋過剛才的4個,而且又有味,但實在真係已太飽了。



食完榴槤全身熱,浸落泳池涼返夠先。



話咁快又到了10:00,要走了。

司機遲了10min,我們10:10出發。

: George TownJalan Perak這地圖的位置。

司機問: Jalan Perak好長架,果處係咩地方。

: 係茶室,那裡的福建蝦麵很好味的。

司機問: 啊!果檔福建麵,今日星期一唔開架,我車你去食鴨啦。

: 今日開架,去啦。

司機: 果檔福建麵好多人架,朝早8點就賣晒了,你想食福建麵,我朋友响附近開了一檔,我叫佢留2碗比你哋啦,叫佢等埋你哋至收檔。

司機跟手就打電話Ge lee Goo lu。。。

: 「唔駛留啦,唔駛留啦,唔駛留啦,唔駛留啦,去返Jalan Perak啦。唔食鴨啦,去返Jalan Perak啦。

司機跟手又就打電話Ge lee Goo lu。。。

車行多15min司機問: 咁你依家去邊吖?

: Jalan Perak囉,去啦。

唔怪得昨天開價咁平,市價RM 70佢收RM 40,原來真係陰毛好彩佢都衰唔晒,我唔比佢呃都肯車我去目的地。

就係咁,11:10我哋終於到達126 Jalan Perak,再試3年前食過最好味的福建蝦麵了。

科水RM 40落車,司機太煩了又唔老實,雖然最後都係平了好多,但冇再幫襯佢了,亦唔打算介紹給其他人。




補充資料 :

1.         Alun-Alun SPA提供酒店接送,在Langkawi有幾間分店,手勢很好,值得一試。

2.         寶盛園(Bao Sheng Durian Farm)大泳池房每晚 RM 280,另加住宿期間任食榴槤每位加收RM 150

3.         寶盛園位於浮羅山背,從George Town乘的士去要60min,單程公價RM 70,最方便係包的士入去,可沿途玩吓飲吓,包的士公價每小時RM 353hr起。




---待續---

10 則留言:

  1. Very expensive fish!! More than 2000.

    回覆刪除
  2. 一次過可以食咁多唔同品種的榴槤, 厲害~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好特別嘅體驗,好似試紅酒咁,可以試出每種榴槤都唔同味~

      刪除
  3. 小太陽,
    看完這篇, 我也想感受被榴槤麻的感覺呢.

    請問你預訂寶盛園是以電郵還是電話? 可否提供寶盛園聯絡電郵/電話. 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用電郵訂的 : bsfarm@durian.com.my
      叧外佢有Facebook的,可以留言,老闆會覆的。

      刪除
  4. 那你用的電郵跟我一樣, 我昨天早上發電郵給老闆, 可是現在我也沒有收到回覆呢.
    佢facebook 是否這個?
    https://www.facebook.com/pages/Bao-Sheng-Durian-Farm/105926146165576

    回覆刪除
    回覆
    1. The facebook should be : https://www.facebook.com/durianseng?fref=ts

      刪除