2010年6月1日

小城大事 上海世博2010(2) – 上海世博園 浦東A, B及C區

2010上海世博園C西班牙館



小城大事 上海世博2010 – Day 2

繼續上一篇的Day 2行程。

前半日在浦西博殺了9個展館,下午過到浦東區已差不多16:00。這裡有太多熱門展館,希望執到D死雞排少D隊。

10間參觀的展館非洲聯合館(參觀20分鐘)(唔駛排隊)


非洲聯合館好像參觀旅遊展一樣,展品全部係模型和相片。

非洲聯合館 鳥干達館


非洲聯合館 馬達加斯加館


非洲聯合館 塞舌爾館


11間參觀的展館突尼西亞館(參觀10分鐘)(排隊5分鐘),以為會介紹 突尼西亞的洞穴屋,點知冇介紹。


12間參觀的展館亞爾及利亞館(參觀10分鐘)(排隊5分鐘),我想看看撒哈拉沙漠的影片而入內,但展館內的影片很短,介紹撒哈拉沙漠的部份更短,冇乜特別嘢睇。


路過下列的展館 ~

美國館


巴西館

加拿大館

土耳其館

13間參觀的展館冰島館(參觀15分鐘)(排隊30分鐘)


展館內只放映13分鐘的環迴電影,香港太空館的電影好睇D


14間參觀的展館西班牙館(參觀30分鐘)(排隊25分鐘)

外型獨特的西班牙館,排隊的人龍很長,轉了差不多8turn,但去得好快。


進館後可欣賞西班牙舞


6.5m高的巨B小米寶寶Miguelin表情生動,會呼吸、眨眼、微笑、扁嘴、打盹…………….Cute,參觀了14間館,最好睇係這個巨B


參觀完展館後,在展館旁的西班牙餐廳晚餐。好彩早去有位,遲15分鐘都要等位。

Iberico火腿(198~80g);西班牙炒飯(80) – 味道和在西班牙吃到的一樣美味。


晚飯後已經19:30,計劃到中國館碰碰運氣,由C區經B區行去A區,路過下列的展館,外型非常特出。

瑞士館

波籣館

上海盧浦大橋


德國館

法國館


挪威館 

勁有3D感的 英國館


我覺得這是整個世博園最奇怪的建築荷蘭館


行到脚軟,進入B區了,路過下列的展館,外型仍是討好。

澳洲館


泰國館

馬來西亞館


紐西蘭館

進入A區了,路過下列的展館

台灣館


印度館

沙特阿拉伯館


越南館


終於在晚上20:20到中國館了,在地下看見很多人向同一方向走,又冇乜人龍,於是我沿着人羣方向行,行了3分鐘,居然給我進入了這展館的最下層,以為已唔駛排隊成功進入中國館,便問職員看清明上河圖往那裡走,點知佢話,清明上河圖在上層中國國家館,要預約…………….原來這展館最下層係中國省區聯合館,即類似非洲館的物體,看了5分鐘就離開了。

15間參觀的展館中國省區聯合館(參觀5分鐘)(唔駛排隊)


很多展館20:30已關門,剩下可參觀的已唔多。約20:45經過日本館,工作人員話排45分鐘便可入場,OK啦,點知排了75分鐘,最後30分鐘仲要落大雨添。 

16間參觀的展館日本館(參觀15分鐘)(排隊75分鐘)


原本裡面有2個展區和一套電影,但因為佢哋要22:30關館,所以只開放了1個展區,只看了15分鐘便要離開,因為我後面仲有好多人排緊隊。

這是污水淨化機,即係可把屎水變成飲用水…….正。


有個普通的機械人


散場了,由日本館行到出口,途經這些展館。

韓國館


哈薩克館

巴基斯坦館

尼泊爾館

世博文化中心


世博軸


最後係  香港館


園外冇的士,落到地鐵已23:15,徐家滙條Line已收工,只可以去到前2個站。出了地鐵站又冇的士,要行2.5km先返到 徐家滙,真係腳仔軟。今日朝早07:30出門口,行到00:30才返到間屋門口,足足17行了個鐘…. 好攰呀!






--待續--

3 則留言:

  1. 睇咗咁多間展覽館, 辛苦嗎?
    [版主回覆06/07/2010 18:37:00]非常辛苦,下午三時條腰同對腳已開始痛,原本預算晚飯一邊排隊一邊食,睇多一個館,但最後都係頂唔順要坐低食。

    回覆刪除
  2. 我地hk人到此一遊 衹想看看祖國現在哪一個階段啫 所以我今次單人匹馬 來大觀園 看熱鬧 平常心嘻嘻 祝我好運
    [版主回覆06/17/2010 17:24:00]祝你唔駛排咁耐隊啦

    回覆刪除
  3. 哈哈 我返來了 新华比左大驚喜我們 第1日系中国館 咁情形什麼都不重要了 5天世搏完美歸來
    [版主回覆06/20/2010 16:31:00]新華 真係好

    回覆刪除