2012年7月20日

7.1大悠行@馬來西亞(3) – 刁曼島Berjaya Tioman Resort

馬來西亞刁曼島(Palau Tioman) – Berjaya Tioman Resort
Berjaya Tioman Resort可算是刁曼島最早期的大型Resort,環境一般價錢亦一般,距離機場只有約2km而且有路可達,酒店包機場接送,活動亦較多,但員工服務差勁散慢冇乜誠意,而且張床有虱咬到周身痕,劣。。。。



7.1大悠行@馬來西亞 – Day 3

<<刁曼島>>

昨晚瞓足精神,今朝一早起身再落碼頭Snorkeling,今日冇咁大浪,天氣好些了。

丁香魚羣(Hardyhead Silverside) – 長期在碼頭游來游去。


海膽(Sea Urchin)

海龜(Turtle) – 今日好運,Snorkeling都遇見海龜。

魔鬼魚Bluespotted Stingray

厚殼仔Indo-Pacific Sergeant

呢條魚查唔到個名?

海杉斑Camouflage Grouper

石珊瑚(Stony Coral),似朶太陽花。

潛了一個鐘,水漲得很高,昨天那棵樹也被浸住了。

上岸後濕住身去食早餐,環境非常始原,好多巨型蟻。

在餐廳發現隻大蜥蜴四圍走,夠原始feel啊。

原本想嘆到12:00Check-out走,點知酒店話只有11:0014:00兩班船,妖,收成RM 80一位都唔肯加班船,要Group埋十幾人才開一班,走一轉15分鐘收成二千港紙,好過搶。

11:00酒店開船往機場,這隻船坐了12個客,只15min船程每位收RM 80,係咪搶錢呢。。。

搶錢嘅係酒店老細啫,Staff服務都唔錯架,行出來歡送我地。

臨走仲送了包曲奇比我地

隻船行了10min途經Berjaya Tioman Resort便放低我和小太熊

自已上碼頭,前面是Golf ClubDive Centre,陣間下午會返來潛一次水。

行進Resort範圍後,有個Staff話幫我地Call ResortBuggy接我地去Reception,佢話行去要400m喎,我們便坐下等…………再等……等了25min,個Staff追了幾次Call,但最後都未有車,挑……自已行。

路過Berjaya Tioman Resort的屋仔,只有幾間向沙灘,九成房冇View加冇私隱。

行到Reception了,又係未有房,由於小太熊Book了貴價房,兩星期前Request了上層、海景(貴價房七成有海景)和新裝修(八成房有新裝修),點知個Reception話通通都冇,真係XYZ。最後佢叫我放下行季,執好房後給我送到房內,仲叫我去酒吧嘆杯Welcome Drink先。。。。最後,包行季都係冇人理,要我自已搬入房。。。。。

Berjaya Tioman Resort酒吧

Welcome Drink味道像啫喱水

未有房,唯有四圍行吓影吓相游吓水先。

Berjaya Tioman Resort沙灘

Resort有幾百個客,但冇乜人參加潛水、釣魚等活動,九成九人係Hea

Resort泳池幾靚,有酒吧有按摩池和滑水梯。

泳池酒吧,唔明點解幾百人客都冇人幫襯,以前响峇里的酒店實坐滿客。

連游水都冇乜人,得我一個,但間酒店是Full了的,奇怪。

按摩池

13:30有房了,我住左下地下那間房。

有海景,但好似遠了些,前面近海的房一樣價錢呀。

Deluxe Chalet(不包早餐)每晚HK$1510 – 張床有虱的,咬到周身痕。





補充資料 :

1.    Japamala ResortBerjaya Tioman Resort沒有陸路,只可乘酒店船,只10min船程每位收RM 80

2.    Berjaya Tioman Resort員工服務態度又差又散慢。





---待續---

1 則留言:

  1. 有無捉海膽試食呢?
    [版主回覆07/26/2012 14:03:10]今次冇呀,下次帶返把刀,可以試吓

    回覆刪除