2018年4月19日

西伯利亞 萬里長征(完) – 俄羅斯 曲終 • 雲散 • 風不息

聖彼得堡 滴血教堂(Church on the Spilled Blood)

聖彼得堡 滴血教堂(Church on the Spilled Blood)(Спас на Крови)的正式名稱是 基督復活教堂(Church of the Resurrection of Christ),是聖彼得堡 最精美華麗的教堂,擁有俄羅斯傳統東正教教堂的外觀,教堂內則放滿色彩繽紛的壁畫和神像。滴血教堂是聖彼得堡最多遊人的教堂。




西伯利亞 萬里長征 – Day 29

繼續上一篇Day 29的行程。

<<聖彼得堡>>

小太熊近幾日不斷上網睇聖彼得堡邊處有最好的魚子醬食,比佢搵到一個Blog,介紹Belmond Grand Hotel Europe酒店内有間Caviar BarBlog主吹到那些魚子醬天上有地下無,而且那裡的牛扒也非常正咁話喎,所以今晚在俄羅斯的最後晚餐一定要去試試。

Belmond Grand Hotel Europe從冬宮行20min便到。


Caviar Bar位於酒店1/F的酒吧餐廳,小太熊話好高檔架。


通常呢啲高檔餐廳的伙記,第一句就是問你要支咩水,以前我實答Tap Water架,不過現在唔會了,要了支San Pellegrino Sparkling Water (750ml)(RUB 650)

南非紅酒Pinotage(150ml)(RUB 550)好飲過俄羅斯紅酒太多了。


免費餐前麵包,很軟熟新鮮。


免費小食,是三文魚子薯仔沙律。


Egg in Egg (RUB 3200)酒店的Signature Dish,小太熊專程為了這一道菜而來的。松露燉蛋上配上三款魚子醬,包括Oscietra Caviar(5g)Sevruga Caviar(5g)Salmon Caviar(5g),單看賣相已經滿分。


Salmon Caviar (5g - RUB 210)三文魚子咸度適中,魚油甘香豐富,燉蛋的松露味道濃厚,能夠帶出另類的味覺享受。


Sevruga Caviar(5g - RUB1150)魚子醬的外皮入口後會慢慢溶化,魚油慢慢滲出,魚油香味濃厚幼滑特出,和香檳的味道會非常相配,不過我Cheap,只order了小杯紅酒。


Oscietra Caviar(5g - RUB900)味道和口感同樣出眾,不比Sevruga Caviar遜色。


Venison Tartar with soft poached egg (RUB 3900)小太熊試呢碟,主打是 Oscietra Caviar (5g - RUB900) 最名貴的魚子醬Albino Sturgeon Caviar (白鱘魚子醬)(5g - RUB2850)5g

鹿肉tartar和水煮蛋的味道不見得很特出,淺黃色一匙是十分稀有和名貴的魚子醬Albino Sturgeon Caviar,質感及口感和Oscietra Caviar差不多,魚油香味同樣濃厚且特出,要比較這數款魚子醬(包括最平的三文魚子醬)那款最好食是很難的,實在各有各好,所以最適合用價錢來選擇了。

Tender Prime Beef (RUB 2800)牛肉唔嫩牛肉味亦唔濃,算差的一塊牛柳,小太熊睇的那個Blog話好正喎,老㸃,可能佢三日未開餐。


Salmon Fillet (RUB 1450)三文魚唔新鮮,魚肉很乾冇乜魚油香,伴碟的青口是雪藏貨淡過白飯,白汁底的味道只算過得去。

這裡的主菜又貴又流,根本唔應該在這𥚃食飯,失望的一餐最後晚餐,小太熊被些吹水Blog老㸃了。



西伯利亞 萬里長征 – Day 30
今天要夜機返香港了,冇乜特別行程,只預了在聖彼得堡市內行吓。

早餐在酒店Pushka Inn Hotel的餐廳食,地方細細不過裝飾很古典,坐到窗口位。


食物的味道是好的,雖然款式唔多。


食完早餐開始出外行街,首先去遊船河,在 喀山教堂對面上船。

涅瓦河 遊船河1hr,每位RUB 800,船長開得太快,呃了5min早了到終點。


開船冇耐便遊過 滴血教堂,可以從不同角度欣賞這座聖彼得堡最靚的教堂。


繼續沿著 涅瓦河遊走,沿岸的建築物很有歐洲的風格,和巴黎近似。


芭蕾舞劇 天鵝湖的表演場地 馬林斯基劇院(Mariinsky Theatre)


聖以撒主教座堂(St Isaac’s Cathe)(Исаакиевский собор)


最後回到 滴血教堂附近落船,雖然呃了5min,但是航線的景觀都很好,經過了聖彼得堡最美的幾段河道。


落船之後 沿Troitskiy Bridge行到對面岸的大景點 彼得保羅要塞。


彼得保羅要塞(Peter and Paul Fortress)1703年彼得大帝建設聖彼得堡時的重要基地,最初作用為扺禦外敵,後來卻成為監禁政治犯的場所。


彼得保羅要塞 對出的河道上今天停泊了多艘軍艦。


彼得保羅要塞 位處小島上,必須經過右邊的橋樑進入。


入口外是一片人工草皮,很多當地人喜歡就地曬太陽,即使天陰想下雨都唔走。


入口處迫滿12團遊客,好很嘈雜喧囂。


彼得保羅大教堂(Peter and Paul Cathedral)


小島上的城牆


小島上的沙灘,就快落雨還是有很多人作日光浴。


最後真係落雨了,而且越落越大,都冇乜心機行街了,於是小太熊話去遊地鐵河啦。小太熊話喎,聖彼得堡的地鐵站同莫斯科一樣咁華麗同宏偉架,個個來到都會參觀咁話喎。

聖彼得堡的地鐵或一收費單程RUB 4510程就RUB 355,要先買代用幣入閘,不可以2人同用110程幣。


聖彼得堡地鐵站的華麗程度可以比美莫斯科,站內佈滿水晶燈、壁畫和雲石,而且深入地底深深處,乘電梯上落車站時像是走進時光隧道一般。


最後去到地鐵站Vladimirskaya,這裡有個街市Kuznechny Market,行埋這裡便返酒店了。

Vladimirskaya站的外圍已經有大量小販售賣各種本地農產品。


俄羅斯野菌(每份RUB 500)小太熊一直好想試試新鮮的俄羅斯野菌,買了份最大隻的,原本想回家後第一時間煮來吃,點知這些鮮菌完全唔可以焗住的,在芬蘭轉機時已經發現焗爛了,真可惜。


Kuznechny Market是個室內市場,鮮肉水果乜都有。


水果檔的老闆不斷給我們試食,這𥚃的挑駁季、水蜜桃和蜜瓜都又甜又多汁,士多啤梨就麻麻。買了幾個水蜜桃上機食。


俄羅斯黑莓(RUB 500)第一次食,原來好甜好多汁的,買了一盒。


買完東西後乘地鐵返酒店旁邊的餐廳「Yat」食午餐。

俄國菜餐廳「Yat


Cranberry Juice (RUB 150)味道像紫貝天葵,酸酸甜甜的好好飲 ; 香檳伴三文魚子40g (RUB 950)香檳的味道清淡乾身,和三文魚子醬的甘香咸魚油味很㚒。



羅宋湯(Borsh with beef)(RUB 390)紅菜頭份量甚多且味道濃郁,酸度適中,牛肉有肉味,好飲。


薯容蘑菇餃子(RUB 390)西伯利亞口味的厚皮餃子,和sour cream同吃,很地道的口味,不過真的食到很厭了。


焗三文魚柳(RUB 750)味道比昨晚的貴嘢好得多,是正常質素的三文魚,味道一般。


食完飯雨還是未停,不過真係要走了。在酒店拿回行季後Call Uber去機場,21km路程車費RUB 527

聖彼得堡機場候機室Business Lounge,人客很少十分清靜,沖了個涼才上機。


食物就差了些,冇咩選擇。


今次坐 芬蘭航空返香港,要在Helsinki轉機,單程機票每位HK$3093

飛機19:40離開聖彼得堡,20:50到達芬蘭首都Helsinki



<<赫爾辛基>>

Helsinki的機場候機室關20:00,真係衰,等轉機的3hr冇地方去了。

好辛苦等到23:45,終於再起機了,明天便返屋企,個人又冇乜心機。




西伯利亞 萬里長征 – Day 31()
中午14:30回到香港,又要開始令人討厭的生活了。





補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 57.69 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.37

2.)      聖彼得堡 市內可用Uber叫車,比的士平和方便,收費每1km大約RUB 20 ~ 60

3.)      乘芬蘭航空 聖彼得堡 香港,單程機票每位HK$3093






西伯利亞 萬里長征 (後記)

在這31日的行程𥚃面,預定了未來10年要去的地方了,因為小太熊唔喜歡離開香港太耐冇得去飲茶食蝦餃,所以每次出門也不能太長。距離目標退休的日子越來越近了,2019年至2028年的行程目的地、日數和人均消費我已經大致計劃好,待小太熊批准後便可以實行,希望身體狀況可以支持到最後,開始這第1個豐盛的10年計劃。



2019外遊90

5月頭:日本立山黑部、金沢、長野 (15)

9月:南非、津巴布偉、贊比亞,豪華火車遊Victoria Fall (30)

12月:南極、智利、復活島 (45)



2020 外遊90

4月:韓國Hearang火車、濟州島行山 (14)

6月:高加索 (30)

9月:瑞士 (16)

11月:日本沖繩坐船上鹿兒島,沿途遊覽小島,到石垣島攞返我和小太熊10年前釀的清酒 (30)



2021 外遊100

1月:泰國北部 (10)

2月尾:巴西嘉年華、亞馬遜森林、阿根廷伊瓜蘇 (45)

6月:斐濟 (15天)

9月:東非動物大遷徙、再戰乞力米扎羅山 (30)



2022 外遊110

1月:台灣金門馬拉松 (8)

3月:加勒比海、古巴、巴哈馬、牙買加 (45)

6月:印尼Kalimantan 潛水 (12天)

9月:法國波爾多紅酒馬拉松 (45)



2023 外遊100

1月:加拿大黃刀鎮睇極光 (30)

4月:日本四國、兵庫竹田城 (14)

6月:秘魯太陽祭、波利維亞、厄瓜多爾 (40)

9月:希臘崖上小白屋、沈船灣 (16)



2024 外遊110

1月:墨西哥 (40)

4月:台灣花蓮、宜蘭、泰魯閣晶英酒店 (10)

6月:冰島、格凌蘭、法羅群島 (40天)

12月:伊朗、沙特、也門 (20)



2025 外遊95

2月中:法國南部檸檬節、尼斯嘉年華 (30)

6月:阿拉斯加郵輪 (30)

9月:英國蘇格蘭、愛爾蘭 (20)

12月:泰國喀比、TrangKoh Lipe (15)



2026 外遊110

3月:越南、寮國 (20)

6月:馬達加斯加、毛里裘斯 (30)

9月:東歐克羅地亞、黑山、保加利亞、羅馬尼亞 (30)

12月:澳洲塔斯曼尼亞、Bruny Island、島國New Caledonia (30)



2027 外遊85

4月:台灣彭湖、台中 (15)

6月:蒙古國 (20)

8月:哈薩克、帕米爾高原、中巴公路 (40)

11月:馬爾代夫 (10)



2028 外遊105

1月:紐西蘭南北島 (25)

4月:台灣綠島、蘭嶼、墾丁 (15)

8月:新幾內亞 (15)

11月:夏威夷、大溪地、所羅門群島 (50)






-----西伯利亞 萬里長征()-----

16 則留言:

  1. 同一間餐廳,我會睇十個blog友食評,只睇一個信唔過...
    嘩 咁快plan定十年旅遊計劃,我唔知有冇咁長命睇你2028遊記...

    回覆刪除
    回覆
    1. 個Blog真係講到好好味,都唔知係Blog主吹水還是間餐廳趺Watt~~
      Plan住先啦,去到7成已經很perfect 了。

      刪除
  2. 嘩!原來仲有咁多旅遊大計,好厲害!

    回覆刪除
  3. 每年兩次長征羨慕死人了, 又話小太熊唔可以太耐無蝦蛟食既??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢次次去多過2星期就話想返香港飲茶食蝦餃綿花雞架,所以佢可能唔批咁長的行程😅

      刪除
  4. Plan到2028, 期待你2029退休後更精彩的人生節目~

    回覆刪除
    回覆
    1. 10年後錢應該用得七七八八了,2029之後可能要參加8蚊團或每逢投票前的維穩旅行團☹️
      相信到時你的節目一定精彩過我😬

      刪除
  5. 睇到住你個plan都好開心,十年旅行大計,勁!你去旅行的月份都好正!
    我仲未諗到明年去邊度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係Plan吓都開心😃去的地方和月份基本上都check過啱季節的,應該唔會係雨季。
      不如去巴西阿根廷或者加拿大吖,遲些可以抄妳😬

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,睇的角度和在岸上好唔同的,雖然早幾日已經在岸上行了一轉,但遊船河時仍然很有新鮮感。

      刪除
  7. 下下去幾20以上, 真係唔駛做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係plan咗唔做了,散完辛苦儲的錢之後,還有命的話便要過清貧生活。

      刪除
  8. Wow! Great travel plan. I have also copied your plan for my reference in future travel plans.

    回覆刪除