2020年3月21日

潛行宿霧 鯨鯊 • 風暴(完) – 菲律賓中部古城 宿霧市

菲律賓Mactan Island度假酒店 Dusit Thani Mactan Cebu Resort
宿霧市(Cebu City)是菲律賓最古老的城市,亦是菲律賓第三大城市,現時城市內仍然保留着許多歷史建築和歐洲式教堂。位於宿霧市東部的Mactan Island是國際機場的所在地,島內很多國際級大型觀光酒店,也有少量景點可作一遊。




潛行宿霧 鯨鯊‧風暴– Day 6

繼續上一篇Day 6行程。

<<Mactan Island>>

14:25到達Dusit Thani Mactan Cebu ResortReception表示15:00才到Check-in時間,叫我們先放下大行李行一陣,15:00再來攞房。

酒店大堂酒吧很開揚又夠氣勢。


Infinity Pool非常之大,環境仲超正,不過未Check-in唔用得住。




今朝潛完水,那些Diving Boot、泳衣和Mask仲好濕,所以用膠袋包住冇放進大行李,因為唔想攞住四圍行,又見唔係咩貴重嘢,所以便放在這張大堂梳化上(當時沙發上冇人),然後四處走走。


酒店唔大,很快便行完,於是入去一間大堂內的coffee shop坐一陣等check-in,裏面的客人也是我們一樣。

椰子和芒果雪糕(每杯P145)同一般菲律賓雪糕一樣,奶味濃郁而且香滑好食。


大約15:15我們回到梳化位置,發現唔見了我們的膠袋,再四圍搵過晒都唔見,死火,只係行開20分鐘便被人偷了,他媽的菲律賓這麼窮撚,又濕又臭的潛水靴和近視潛鏡都偷,有冇搞X錯。

我突然靈機一觸,在check-in時通知Reception,並叫佢問問Housing Keeping有冇攞到我個膠袋,他媽的果然被Housing Keeping的人快手快腳偷了,死死氣攞返個袋出來,仲幫我分好埋類,真賤格。

雖然攞得返個膠袋,但係酒店依然俾唔到房我,佢話未執好房,於是我又等到16:00再去問Reception,佢依然還未執好房,我便要求她換第間房給我,佢話原本預備給我們的房是高層,現時只有一間低層的房有空,真他媽的,再等落去天都黑了,游唔到泳池仲洩底,被迫要了間低層房。

雙人房(包括早餐)每晩HK$1731小太熊話佢今次買的是最平的房,比了錢之後才減價,減到HK$1300,白白貴了$400好唔抵。


16:30開始游水,霸了2張泳池上的太陽凳,跟住游到太陽落山。





酒店內的客人超過一半是韓國人,反而大陸人就真係唔覺有,看看呢個韓妹都相當粗獷。


今天全日都未正式食過嘢,只係晨早食了少少麵包,餓到有點兒頭痛,於是便在泳池叫些小食嘆一嘆。

炸薯條(P175);炸魷魚圈 (P420);喜力生啤(P220買一送一)食物都好好食,一邊游水一邊送啤酒一流。


游到18:00天黑,便返房沖身。


晚上會到Mactan IslandLapu-Lapu City食晚飯,因為這間酒店位於Mactan Island的末端,距離機場太遠沒有Grab車,只可以叫酒店安排Call的士,的士要多收P100 Call車費,連咪錶價錢一起比司機便可以。宿霧的士P40起錶,開車即跳,之後約每1kmP18

Dusit Thani Mactan Cebu ResortMarina Mall,的士跳錶P240.5,另加P100 Call車費。


Zubuchom位於Lapu-Lapu City Marina Mall的乳豬專門店,小太熊的Target


生力啤酒(P95) ;可樂(P80)


Crab Relleno(P230)普普通通的蟹肉釀蟹蓋,味道一般;乳豬腩(P340~細)皮唔算鬆脆,不過豬肉就夠腍和有豬肉味,一般好食啦,不是太特出。


呢餐唔算好食,有點兒失望,小太熊一直都想話食海鮮,我哋便四處逛逛看看有沒有好的海鮮吃。

Seafood Island在對面的商場Island Central Mactan內居然找到一間海鮮店,有新鮮的肉蟹,而且算是大隻,決定入去食多一餐,還小太熊一個心願。


生力啤酒(P55)剛才的乳豬店要P95,差不多貴一倍,好搵笨呀。


黑椒炒肉蟹(P1600~1.2kg)蟹肉頂晒殼,鮮甜但卻非常黐殼,食得好困難,黑椒很香口但係味道好辣,整體上算是比得上星加坡的黑椒肉蟹,抵食。


Halo Halo Sa Buko(P175)是菲律賓宿霧的特色甜品,類似雜錦刨冰,加入椰果、番薯、甜紅豆、芋頭雪糕、粟米片和煉奶,幾好味道的甜品,足夠二人份量。


離開時在商場的門口有很多的士在排隊,我們便上了第一架車,講出想去的目的地(12km遠的Tree Shade SPA),的士旁邊有一個local人話車費要P400,我沒有還價便一言不發立即落車,司機立即說「By meter by meter」,我便說OK,叫他開車。不過小太熊還是說「信唔信得過㗎,會唔會仲呃我地㗎」。

最後司機老實地起錶送我們到了目的地,車費P162.5

來到Tree Shade SPA想即刻歏返2粒鐘才回酒店,但已經Full了,職員話要等2hr後才有位。


冇辦法,唯有明天才做,返正是順路回酒店。SPA店替我們Call的士,立即就有車到門口,回酒店跳錶P98.5

晚上的泳池夜景好正架,可惜我們的房望唔到的。



晚上再試試用Grab訂明天的車,不過還是冇車。



潛行宿霧 鯨鯊‧風暴– Day 7()

今天如常07:00起身,執好行李後去食早餐。

酒店包了自助早餐,主要供應西式和韓國食物,因為太多韓國人了。


我們選了戶外最後一張海景二人枱,環境都好得。


食物的味道一般啦,勝在坐得舒服。


食完早餐之後再游一陣水,09:40 Check-out。今日打算包車在宿霧市一日遊,不過昨晚和今朝試過好多次用GrabCall唔到車,最後只好叫酒店Call的士往 聖嬰大教堂(Basilica Minore del Santo Niño),可能要逐程去截車,平一點點但比較花時間。

酒店Call車後等了20min才有的士,上車後我問司機包車6hr作市內遊,最遠去到Tops收費多少,佢開價P4000,最後討價還價之後以P3000成交。

宿霧的士包車6hr收費P3000

10:10出車,因為市中心很塞車,31km路程用了70min11:20才到Tops


<<宿霧市>>

Tops(入場費P100)Cebu City最高的地方,位於宿霧最高的2000m山頂上的展望台,天氣好的話可以飽覽整個宿霧島的景色。



今日天氣唔好,只可以望見宿霧市,而且天灰灰隨時會落大雨。


Top of Cebu Restaurant位於Tops旁邊的餐廳,景觀和Tops一樣。我們11:40早到可以坐到最邊靚位,食完離開的時候要等位了。


Cappuccino(P100);生力啤酒(P75)


BBQ Chicken¼(P200)炭火燒烤味道香口,送啤酒唔錯。


因為塞車令到交通時間超出預算,今日的時間都算緊迫,所以唔敢在餐廳歎咁耐,12:15離開往附近的下一個景點Temple of Leah

Temple of Leah(入場P100)很古怪的半亞洲半歐洲式神廟,睇外觀以為自己去了希臘,但又冇歐洲的類似神殿咁宏偉,有點兒不倫不類。




山頂上就只有這兩個景點,其實再行多10km山路會有另一個景點Sirao Flower Garden,不過因為小太熊選擇了黃昏時做SPA,所以便放棄這個景點。

下一站是回到山腳下的一座中國式道觀Taoist Temple

Taoist Temple(宿霧定光寶殿)是位於宿霧市Beverly Hills的道教寺廟,由宿霧的華人社區於1972年建造。其實和荃灣 圓玄學院和屯門 青松觀差不多。



下一站是到宿霧市就熱門的景點 麥哲倫十字架和 聖嬰大教堂。

麥哲倫十字架(Magellan's Cross)葡萄牙航海家麥哲倫在環遊世界一周的途中~15214月來到宿霧時興建的巨型十字架,當地傳聞這十字架能醫治百病。



聖嬰大教堂(Basilica Minore del Santo Niño)建於1565年,曾經兩次遭火災燒毁,現在保存的建築物是1740再重建,是宿霧最著名的天主教堂。





教堂內有很多信徒誠心下跪禱告。


教堂外就放滿許願蠟燭



我都許返個願先.....好人一生平安,邪惡的人全家落地獄。


聖嬰大教堂外面是個市集,很多地道民生百態,可以慢慢行感受一下。


這些街邊食檔有幾分似福岡屋台啊,很地道,每檔只有3個位,不過小太熊唔肯食的。


行完市集之後又上車往附近的景點 聖彼得古堡。

聖彼得古堡(Fort San Pedro)(入場票P30)建於1565年的堡壘,由菲律賓的征服者~當時西班牙海軍興建,用作抵禦另一個侵略者~摩洛人的襲擊。感覺很像澳門的聖地牙哥酒店。






<<Mactan Island>>

時間差不多了,今天Book16:00回到Mactan IslandTree Shade SPA90min按摩,因為怕沿途塞車,所以早一點上車回去,哪知道沿途卻非常之,多了半個鐘頭時間,所以路過Lapu-Lapu City時便在Island Central落車,到Jollibee食啲嘢,因為小太熊話網上啲人係咁贊Jollibee好食,想試吓喎,於是入去試了2份套餐。

炸雞意大利粉餐(P90);芝士漢堡餐(P120)只可以話唔算難食,KFC的炸雞和Burger King的漢堡包好味道太多了,小太熊老點。


Lapu-Lapu Monument位於Mactan Island返酒店Dusit Thani Mactan Cebu Resort的途中。1521年葡萄牙航海家麥哲倫抵達宿霧之後,展開軍事侵略,結果被當年Mactan Island的原居民領袖Lapu-Lapu殺死,因此Lapu-Lapu成為抵抗國外侵略者的英雄。


最後回到Tree Shade SPA剛剛16:00,我們便在這裡埋單放車,攞埋大背囊放在SPA店,按摩完90min之後便直接去機場。

入房前先在這裡磨砂洗腳。


Swedish Massage(P1500~90min)價錢比宿霧市中心的Tree Shade SPA50%,但手勢返而冇咁好,這次手勢只是一般。按完之後仲放個利是封,半強迫比Tips啊。


離開時終於落暴雨了,其實都天黑了好耐,SPA店替我都Call車到機場,沿途有些少塞車,途中司機問我從那裏來,我答話 香港,佢就問香港是否「Same to China?」嘩!梗係唔Same啦,簡直完全唔同,Passport都唔同,錢又唔同,文化唔同連講咩話都唔同啦,大陸仔在外國扮香港人想搏大霧就多。

17:40-18:05去到機場,寄完行李之後便排隊出境。

痴撚線㗎,離境勁多人排隊,得3Counter而且賓佬賓婆做嘢非常之慢18:20排到19:15才出到境,我去旅行幾十年(包括以前多次出入菲律賓)也從未試過咁難出境,菲律賓唔知發乜神經。排隊的中途有幾個大陸婆驚遲到上唔到機,突然發癲走到Counter想打尖,但比其他人迫佢哋排返隊,今次我就好體諒佢哋,因為根本就係菲律賓唔啱。

Plaza Premium Lounge因為排隊太耐,只有15min在這機場候機室食嘢,這可能是最後一次入機場候機室了,因為Priority Pass又到期,唔知仲有冇機會攞得返,菲律賓實在衰格。


食物的味道都唔錯,有生啤任飲,一定好食過飛機餐。


飛機準時20:00起飛,國泰機好少準時的。

飛機餐極度難食,所以只係食咗杯雪糕和飲了少少白酒。

23:35回到香港了,小太熊明天又要返工,好慘,不過下次佢都唔使再返工了。




補充資料 :

1.     國泰航空 香港來回宿霧機票每位HK$2877(包括寄行李和餐飲)

2.     HK$1P6.33(永恆找換公司)

3.     宿霧市的士司機一般都肯按咪錶收費,P40起錶,開車立即跳錶,每1kmP14~18(視乎的士的種類),偶然有司機會希望定額收費多收些車資,只要堅持用咪錶便可以。

4.     宿霧市包的士6hr收費P3000,最遠去到Tops,如果要到Sirao Flower Garden便要再加錢。







-----潛行宿霧 鯨鯊 風暴()-----

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 放一坐希臘神廟在太平洋,有點兒怪怪的。

      刪除
  2. 間酒店咁易唔見野, 真係唔得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到今時今日的菲律賓仲係咁衰,呢啲都偷。

      刪除
  3. 回覆
    1. 玩一日都OK架,而且包車都幾方便,唔算貴。

      刪除