2006年4月27日

沙巴 • 砂勞越 婆羅乃雙週(1) – Mt. Kinabula神山之戰

馬來西亞沙巴神山Mt. Kinabalu ~ South Peak(4032m)
神山(Mt. Kinabalu)位於 馬來西亞婆羅乃(又稱婆羅州)沙巴,海拔4095米。從神山國家公園的起點(海拔1866) 開始,不斷向上行8.72km便可到達東南亞最高峯 神山山頂Low’s Peak,普通人需時約 8.5小時,一般來回行程會分2日行,在半山瞓一晚。



 沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 1

200644日,天朗氣清,從屋企的露台望出 銀線灣一片藍天白雲加帆船,小太陽心情興奮,因為明天一早便要開始參加 神山之戰,登上東南亞最高峯。


上機之前先在機場候機室食免費自助餐,味道唔錯架,今日仲坐到窗口位添。

黃昏到達沙巴(Sabah)的首府 亞庇市(Kota Kinabalu),今晚住市中心的住Beverly Hotel


雙人房(連早餐)每晚HK$360 - 房間整潔又有落地玻璃。

SEDCO Complex從酒店行15min便到,內有很多海鮮酒家和小食,晚餐豐檢隨心。



叫了一隻 斑馬瀨尿蝦,一條河魚 金鳳魚,一碟 薯仔菜 BBQ雞翼,合共RM 67,好抵啊
由於明早07:00要出車,酒店餐廳還未開門,酒店便安排了明早06:00送早餐到房內,不另收費,Beverly Hotel的服務真一流


沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 2

Room Service早餐準時06:00送到,比想像中豐富啊,原本以為只有茶和麪包,原來仲有煙肉煎蛋和橙汁,好開心,一陣實夠力行了。

小太熊出發前Book了一個 神山攻山Package2位收費HK$2600,包來回亞庇冷氣專車接送,山上一晚冇暖氣冇熱水的床位,導遊和落山後的一餐午餐。

07:00從酒店出發,2小時車程到達旅行團必到的 神山國家公園的入口。

今日很好天,在國家公園的入口可遠望神山山頂。


公園入口處人山人海,導遊替我們登記後,約10:00開始出發。

今天由起點Timpohon Gate(1866m)出發,行到Gunting Lagadan Hut(3323m),然後瞓一晚,明早02:30再出發攻頂等日出。


一開始就不斷上........上,因為太斜和高海拔,行1km差不多要1小時,比平時1小時行4km慢得多。途經很多樹林區。

雖氣温都有1718度,不過因為濕度高,行不夠30min便全身濕晒了,攪到一停下休息啲汗便會好冰凍,好難頂。

大約每個鐘都會行到這類避雨亭,可以休息飲啲水,不過耐唔中都好鬼多人的。

繼續努力,沿途天氣開始陰晴不定,大部分時間都非常之大霧,氣溫亦越來越低。

山上空氣清新,很多橙色的地衣。


仲有 豬籠草(Pitcher Plant)


有少部分路要用繩索幫忙至行到架。

行了3小時,看見神山的Ugly Sister Peak (海拔4032m)了。


接著一段時間非常之大霧,乜都睇唔到。

特然間吹來濃霧,攪到棵樹像鬼樹一樣。

小太熊到此一遊  


15:00終於行到山上第一間旅館Waras Hut(3243m),都好簡陋啊。


再行多30min,行了5個半鐘,終於到山上最大的旅館Laban Rata Resthouse (3272m)

Laban Rata Resthouse是山上最好的住宿,有餐廳和糧水供應,而且房有暖氣和熱水,可惜早3個月都Book唔到房。


因為我們的旅館要上升多50m,而且沒有食物供應,所以決定先在這裡食飽才繼續上,不走回頭路食飯了。

Laban Rata Resthouse室內餐廳唔係好多人。

室外直程冇人,同小太熊包場先。估唔到咁好環境都冇人。

炒飯(RM 11.5) 美極雞湯麵加雞絲(RM 5.6);美極咖哩湯淨麵(RM 2.6);礦泉水1.5Liter(RM 10) - 講真味道真係嘛嘛,麵太琳雞絲冇肉味炒飯又冇乜餸,不過因為太肚餓,所以都覺得食咗好舒服。

食完飯再向山上行多10分鐘,到今晚瞓的旅店Gunting Lagadan Hut(3323m)

今晚住一間4人房,我和小太熊要一張上下格床,同房還有一對丹麥老人家,他們說行到這裡已經頂唔順,決定明早不上山頂了。 

旅館沒有熱水和暖氣,現在已經17:00了,氣溫已經下降至10度左右,但因為今日出了整日汗全身又咸又嗅,於是忍著冷沖了個超級凍水涼,原本諗住洗埋頭,但因為濕完頭和身之後實在太冷頂唔順,連番梘都搽唔到,最後都係冇洗頭,只係用冷水沖沖身再抹返乾,接著便上床休息了,預備明天零晨02:30再出發。我沖完涼後開始有高山反應,有些頭痛和反胃,瞓得甚差。小太熊仲慘,比我老點佢洗埋頭添,佢又頂得住搽到番梘洗頭水喎,真利害。


沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 3

整晚都瞓唔着,好辛苦捱到零晨01:30起床後,行返落去Laban Rata Resthouse吃些簡單的早餐,準時02:30出發,直上山頂。

Laban Rata Resthouse已經很多人在吃早餐了,自助早餐每位RM 15,雖然平,都有奄列多士奶茶同焗豆任食架。

食完早餐02:30出發,黑媽媽上山的過程唔算太辛苦,山頂最後一段路全是岩石,有幾段路需要爬繩上。我們行了3小時,終於上到東南亞最高峯 神山山頂Low’s Peak(海拔4095.2)了。

山頂已經人山人海等緊日出了。

日出了,好好彩今日天朗氣清,唔一定睇到架。





小太熊戰勝神山了,於200646早上在Low’s Peak看日出。


跟著個個都排隊影張到此一遊相。


停留了1hr左右,旅客們都相繼開始落山了。

落山的時候一下不小心燉了落地下,好彩冇跌親。

看完日出後落山,回望東南亞最高峯Low’s Peak (海拔4095.2m)


繼續落山,沿途經過Ugly Sister Peak (海拔4032m)


繼續落山,離山頂越來越遠。


最後路過這個神山的招牌 – South Peak(海拔4032m)


好靚呀,小太熊好鐘意South Peak!

穿過埋這8.0km的路牌之後便全速落山了。

近山頂的路全是岩石也比較斜,沿途都需要用繩索幫助落山。

大約09:00回到Laban Rata Resthouse,每人食碗湯麵補充一下,再休息一會兒才落山,因為行了這麼多路又急上急落,大髀肌肉已經相當之酸軟了。

回到起點時已經中午一點幾了,雙腳酸軟到不得了,要用行山柺杖借力,儘管如此,仍然有好多老外同讀國際學校的打壞後生比我們追過頭了,佢哋仲流過我好多。

上山用了8.5小時,落山都用了6小時。司機已經在起點等我們,一到埗立即開車起行,到附近的餐廳吃午餐(團費已包),已經餓到不得了。

中式午餐有三餸一湯白飯任裝,有炸雞髀、甜酸魚和炒白菜,味道OK 㗎。

回到Kota Kinabalu)的酒店Beverly Hotel已經17:00了,由於太攰,今晚決定唔出街早點休息,因為明天又要倒塔咁早起身趕早機。首先沖個靚涼先,然後落樓下食酒店的自助晚餐。

Beverly Hotel地下餐廳自助晚餐每位RM35,食物質素一般,不過都幾抵食。
今晚非常之攰,瞓得好甜。


沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 4

零晨04:00要起身了,仲係好眼瞓囉。昨晚通知Beverly Hotel把我們的自助早餐改為今早04:00In Room早餐,不用另外加錢。

吃過早餐後,乘的士到內陸機場。今日會乘06:30班機從 亞庇市到Palau Layang-Layang,來回機票每位要US$220。小太熊再經網站買了一個Palau Layang-Layang酒店的Package,每位US$8054Layang-Layang Island Resort 住宿 + 9次潛水 + 每日5餐。

飛機是這些小型的12人機。

飛機往東方的南中國海峽飛了大約30min,很快便到Palau Layang-Layang了,今日天氣好好。

Palau Layang-Layang - 這是一個位處海洋中心的環狀珊瑚礁,本身沒有陸地,馬來西亞政府在珊瑚礁上興建了一個軍事用的人工島,島上亦建有一間Resort,除了Resort的範圍,島上其他地方也是軍事禁區。



--待續--

13 則留言:

  1. 住 Beverly Hotel (HK$360 雙人房連早餐 )<---想問下經邊度 BOOK 架??THX
    [版主回覆04/27/2010 07:10:00]那是我 2006 年 3 月經這網址 Book 的。
    http://directrooms.com/malaysia/hotels/kota-kinabalu-hotels/price1.htm
    當日 1 RM 對 2 HKD ,今日差不多對 2.5 HKD 了,所以現在至少都要 HKD 4XX 了。

    回覆刪除
  2. 請問你hkd1300個神山package o係邊度book架?
    [版主回覆06/22/2010 17:57:00]我當日係經一個馬來西亞 網站 Book 的,價錢係每人 RM 650 ,即當日 HK$1300 ,但我冇 keep 那個 網址 了。我試過直接 e-mail 去酒店,但佢覆我話 Full ,但後來我那在個馬來西亞 網站又成功 Book 到。

    回覆刪除
  3. 無高山症,恭喜
    [版主回覆05/06/2013 08:07:41]奇實在山上瞓覺時感到頭赤和小小想嘔,只係冇寫出來

    回覆刪除
  4. 上落山都用了近15小時, hard task... 我一定頂唔住.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩!估唔到响呢啲陳年舊遊記見到你~
      我依家可能都上唔到頂了,最近2次响台灣和龍目島攻頂都失敗~

      刪除
  5. 回覆
    1. 平時在香港行開山的人都可以行到的,難度唔算太高。

      刪除
  6. 日出係好奇, 一瞬間, 要行餐死, 但唔睇過又唔心熄

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係普通日出,唔明點解行親個個高山啲人都要睇日出

      刪除
  7. 回覆
    1. 所以佢雖然唔係神山最高峰,卻成為了神山的標誌。

      刪除