2006年3月24日

印度神遊(完) – 別了金色之城 齋沙默爾(Jaisalmer)

印度 拉賈斯坦省(Rajasthan)的金色沙漠之城 齋沙默爾(Jaisalmer)
印度沙漠古城 齋沙默爾(Jaisalmer)位於 拉賈斯坦省(Rajasthan),有金色之城稱號,與拉賈斯坦省內的齋浦爾(Jaipur)、烏代浦爾(Udaipur) 久德浦爾(Jodhpur) 合稱為四色古城。齋沙默爾毗鄰 巴基斯坦,城外全是沙漠地帶,古城堡在每日的夕陽影照下,便會變成黃金一般的耀目。



印度神遊 – Day 9

<<齋沙默爾(Jaisalmer)>>

昨晚温度只有3~5,而且很大風,好彩Agent提供了毛毯,我自己又加了睡袋,都夠暖的。

太凍了,忘記了可以在沙丘頂睇日出,起身時已天光。


早餐有多士和雞蛋,仲有果占搽,好好啊。


食完早餐大家都執嘢,準備起行。


太陽開始升起了,沙地一片金黃。


2位導遊帶我們繼續行程,其他導遊和團友就繼續他們3~7日的沙漠之旅。



其他隊友走了,Bye~


今早在沙漠上行了不久,又經過一條村,在這裡派吓糖影吓相。這實在窮困,這些小朋友已經要賣啤酒了。



又行了2小時,經過一個風車村,在這裡午餐。



中午就在這小樹旁休息兼午餐。


導遊們在附近執了些乾柴來生火,首先茶給我們飲。


茶內可能有沙,但唔杯底那些便冇問題了。


跟著整印度薄餅和咖哩菜。



食啦食啦,在沙漠唔好講味道,最緊要夠飽。


午餐後再行2小時,再途經一個村庒,完成了2天行程,乘車回到古城。這個沙漠旅程平、靚、正,貨真價實,完全老實,唔玩就笨。

今日很大霧,返回古城後,到酒店check-in

今日住的酒店位於斜坡上中間那條柱,名Hotel Killa Bhawan


房超細,冇浴室,一眼見晒。



酒店內的公用部分


今晚在古城內一間西藏餐廳吃了碟雞飯,雖然簡單,但覺得好好食呀。


印度神遊 – Day 10
早上在Hotel Killa Bhawan天台食早餐,見到整個金色古城。


小太熊在出發前已經比錢買了今天下午15:30回新 德里的2個二等床位火車(2人車共費Rs 2782,車程20小時)但不知為何第一天在新德里火車站出的車票上寫着To be confirmed,因此今早專程從古城乘Rs 40 Tuk Tuk來到火車站Confirm張車票先。

齋沙默爾火車站 職員Check了一會兒便說冇問題,可以準時來上車,但只有 1個床位,到時再Confirm


Confirm完張車票個人都安心了,今日冇乜特別節目,會在古城內閒逛。


古城內最旺的小廣場,見這餐廳8JULY面向廣場幾好Feel,便決定入去食啲嘢。


坐在露台上面向廣場,隔離枱是較斯文的印度人,都好好Feel架。


食完之後小太熊話唔夠飽,要返昨晚的西藏餐廳食多餐,最後2個人叫了一碟飯,味道真係比印度嘢好食。

14:30去到火車站等上火車了,始終試過上唔到火車,有陰影。


可以上車了,和印度佬們一起一擁而上。

小太熊今次買的是 2個二等床位(2人車共費Rs 2782),出發前已經比晒,但今早到火車站confirm時職員都說只有個床位,但可2個人上車。

上了車後,真係比得一個床位我們。頂,收2個床位錢比一個床位,你印度唔好去搶? 好,猛虎不及印度精蟲,忍你,上車先算。上車後,發現對面一家印度人重大鑊,2個身型很巨大但有文化的印度夫婦加個小孩子,比 3個床位錢都係得一個床位,聽他們媽媽义义地說要complain,小太陽心裡即時舒服了很多,因為連印度的知識分子都瀨嘢,小太陽都唔係好失敗啫。



印度禮義廉事件 晚飯時有職員拿着飯盒賣,我便買了2盒咖哩雞加薄餅,一手交錢一手交貨,那知隔了一會又有另一職員埋來話要收飯錢,我話比咗啦,佢就問Receipt呢?你鹵味印唔好去搶,我買飯啫又唔係Receipt,點會在火車買盒飯咁小事都要防你地啲印度賤種呃錢,我當然唔比啦,點知條印度賤精蟲唔肯走,堅持要我比錢,最後對面床的知識分子都睇唔過眼,開聲話我已比錢賣飯的人,條印度賤精蟲見事敗才死死氣離開。

2盒咖哩雞都只有幾件打針雞頸和大量咖哩汁,好又一餐唔好又一餐啦。


在火車上的時間過得很慢,食完飯便和對面 2個印度的知識分子吹了幾陣水,佢最後問小太陽覺得印度好唔好,小太陽當然好有禮貌地講了好多印度的好嘢啦,例如 古堡正過歐洲,四色古城很獨有,很多在世界其它地方找不到的特色,但最後都係頂唔順,爆了句 “Everything is nice, but…..there are so many bad people”。佢立即有D冇趣的表情,我們便冇乜再吹水了。唉,大佬,你自已問心啦,唔通講得出 “Indian is usually honest and good”咁嘅大話麽? 我講得出都覺得我玩啦。



印度神遊 – Day 11
<<新德里>>

火車慢了,早上11:30才回到新德里外的貧民區。



火車於12:30到達 舊德里火車站,剛埋站便立即有名印度街童衝上火車執舊水樽,嚇到小太熊好驚佢搶嘢。


落車後我在站外買Pre-paid Taxi飛,買飛時都有印度佬眼超超,真係危險。


買完Pre-paid Taxi飛後,有警察幫我上車,還抄下那Tuk Tuk的車牌,今次搭車搭得最放心。


今晚是在印度的最後一晚,捱了足足10日,小太熊出發前Book了間貴嘢今日歎返晚,這酒店叫Hotel Oberoi,雙人房窗外向正 胡瑪揚大帝陵墓,房內外都十分豪華。

Hotel Oberoi雙人房(連早餐)每晚Rs 13000



今日全日在酒店歎,唔再出街了。Check in後第一件事係沖個熱水涼,洗清連日來的衰氣,跟著下午在酒店做SPA,這裡的SPABanyan Tree管理,非常有水準,由於過去10日太辛苦,難得現在身心可以完全放鬆,舒服得難以形容。

做完SPA去酒吧歎杯凍啤,一流享受呀。


跟住返房瞓個晏覺,快活過神仙。

瞓醒都天黑了,晚上在酒店頂樓的中菜館 大班樓食飯。貴架,一餐普通飯的價錢等於32夜的沙漠之旅價錢。

晚餐叫了炒豬肉,炒雞肉和炒麵,覺得食緊人間極品呀。


晚上太凍了,所以咁靚泳池都冇人游水。




印度神遊 – Day 12()

今朝瞓到安樂醒,然後食個好味又豐富的自助早餐。


今日下午才去機場,早上去動物園逛逛。

動物園內的大象很可憐,給印度人用鐵鍊鎖着雙腳,活在印度不論做人做象都咁慘。




因為在酒店Call車太呃錢,所以自己今早約了去動物園的Tuk Tuk司機來送我們去機場,價錢合理。
在機場終於見到聞名已久的正宗 印度神油,買了幾支來送禮。


店內還有一種印度名物增高藥,用古巨基做封面架,真係古巨基支簫都比印度佬吹攣。

今次色迷迷的12天旅程見盡印度的極貧與極富,光怪陸離,一小時SPA的價錢 = 在沙漠玩11日的價錢,玩的時候好想快D走,但現在玩完又想再去過,真像吃榴槤,初時唔慣會覺得好似屎一樣味,但食落慢慢又會欣賞佢獨有的味道。最幸運是整個旅程都冇肚瀉和冇流血,總算平平安安。

別了,文明古國印度,下次一定再來,到時睇你哋仲有冇新的騙術。






-----印度神遊()-----

8 則留言:

  1. 小太陽 you're so funny!! And I envy that you went to Africa back in 1993!!! Anyway, I'll go to india next month alone and now I'm a bit worried after reading your blog as you're already an experienced backpacker ....wish me luck!
    [版主回覆03/07/2011 09:24:00]旅途上記住事事小心,祝你有個愉快難忘的旅程。

    回覆刪除
  2. 足知問題看完才有答寨,好似有些貼錢買難受,出左半斤力,得不到八兩,無禁利想,吹賑
    [版主回覆05/06/2013 08:05:34]印度,真係處奇怪的地方

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 整個旅程的精神壓力都好大,印度確是一個特別的國家~

      刪除
  4. 印度真是個令人又愛又恨的國家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,去的時候想早點玩完回家,回來後又覺得幾好玩,捱吓都值得。

      刪除
  5. 似是身心疲累, 太刺激之旅, 心臟弱D都唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 刺激都係精神上的,好彩最後都頂唔順,同埋冇遇到印度變態狂。

      刪除