2006年3月13日

醉迷 印尼馬納都Manado(2) – 潛行Bunaken Island水晶宮

活在印尼馬納都(Manado)水晶宮的大海龜

馬納都(Manado)位於 印尼一個主要大島 蘇拉威西(Sulawesi)的東北部,海水異常清澈,海洋生物種類多,附近又多活火山,是一處長短線佳宜的潛水和行山地點。


醉迷 印尼馬納都(Manado) – Day 3

<<Manado>>

早上在Kima Bajo Resort露天餐廳食完早餐便出海潛水。


早餐味道一般啦,但環境就冇得彈。


又來到Dive Centre,今日天氣非常之晴朗。


今日的午餐飯盒好大,好多食物架。

Dive Master說今日會去Bunaken Island潛三次,黃昏才會回到酒店。



1st Dive Site ~ Bunaken Island (Sachiko’s Point)

這次是我近百次潛水記錄中水質最清澈的一次,當日陽光普照,完全感覺自已身處水晶宮內。

在幾米深的地方已經非常之多珊瑚魚,水質又清,靚得難以形容。


扇珊瑚(Sea Fan)


黃褐砲彈魚(Titan Triggerfish)


椰子蝦(Elegant Squat Lobster)


掃帚魚(Scrawled Filefish)


海鰻(Moray)


三鬚(Doublebar Goatfish)


海龍鬚(Chinese Trumperfish)


2nd Dive ~ Bunaken Island (Lekuan 1)

落到20m即發現 巨型海龜


摸到海龜啦,好開心。


個個見到我摸又想摸隻龜,嚇到佢即刻走都走唔切。


這裡很多巨型海龜游來游去。


吞拿魚羣


斑點笛鯛(Midnight Snapper)


公主小丑魚(Clown Anemonefish)


雙帶小丑魚(Clark’s Anemonfish)


砲彈魚(Triggerfish)


第二潛了,上水。

上返船後原來想開飯,點知DM話班阿婆特然決定要取消第三潛返酒店休息,所以要走,今日第三潛只有我們2人,可以在岸邊睇海馬,飯盒可以回到酒店餐廳才吃,可以舒服啲。

食完午餐之後返房瞓了1hr覺,太舒服了,跟住訂埋明天的 安邦火山(Ambang Volcano)一日遊。


3rd Dive ~ Odyssea Point 1

海馬(Seahorse)


蝦魚(Razorfish)


獅子魚(Lionfish)


公主小丑魚(False Clown Anemonefish)


皇后神仙魚(Yellow Banded Angelfish)


黑環海龍(Ringed Pipefish)


魔鬼魚(Blue-spotted Fantail Stingray)


藍色蝦仔(Pregnant commensal shrimp)


清潔蝦(Cleaner Shrimp)


礁墨魚(Reef Cuttlefish)


花狗石斑(Longfin Grouper)


雞泡魚(Pufferfish)


砲彈魚(Triggerfish)

完成了Manado的五次潛水,唔係好夠喉,但真係冇乜時間。今晚又係在酒店餐廳食些簡單食物。

Mayana SPA - 在酒店做了 2個鐘SPA ,每位USD 70,手勢一流呀。

今晚早啲瞓,因為明天08:00便要出車,06:30便要起床。

 

 

---待續---

2 則留言:

  1. wow!! so jealous that u can see a sea turtle!! and so jealous that u can go to many places!! :) go more places and share more!! haha!
    [版主回覆05/24/2010 18:48:00]HaHa, don’t envy, it just give and take.

    回覆刪除
  2. 呢嗰地方好少听人去. 但又咁正, 多謝介紹.... 唔知而家仲有冇咁正呢...
    [版主回覆11/14/2012 23:12:28]以前去旅行冇咁多網上資料,返而好多時會有驚喜。
    相信依家都差唔多,果道主要做潛水,應該keep到的

    回覆刪除