2006年3月9日

飛越 紐西蘭(2) – Franz Josef Glacier冰川歴奇

紐西蘭南島小鎮Franz Josef Glacier

冰川(Glacier)是指在終年冰封的高山地區,多年來大量冰塊層層堆積在河谷形成的冰河,體形巨大並會極度緩慢地流動。Franz Josef Glacier是一條位於紐西蘭南島的冰川,冰川及其周邊地帶都屬於世界自然遺產,在當地導遊帶領下,遊客可以親身踏足冰川上作冰川遠足,屬於紐西蘭一種獨有的特色活動。


飛越 紐西蘭 – Day 4

<<Grey Mouth>>

在香港Book了早上08:00的巴士由Grey MouthFranz Josef Glacier,本來諗住06:30起身,07:00食早餐,07:30由酒店行去巴士站。點知個鬧鐘冇電,行慢了半個鐘,剛開始食早餐時才發現時間已經是07:40了,嚇到我只食了小小就要走,浪費了美味的早餐。幸好酒店Sanford's Guest Lodge老闆好人,主動車我們去巴士站,否則要背着行李跑去。

Grey Mouth巴士站 只有我們上車,但是巴士遲咗10min,早知食埋早餐先啦。


中途停了一個站,買了個包頂吓肚。


<<Franz Josef Glacier>>

早上10:00到達Franz Josef Glacier小鎮,當日天郎氣清,遠望冰川雪山。

落車後立即睇Lonely Planet,想求其搵間Hostel落腳。


原來隔離就係安排冰川遠足的Agent,於是入去報名參加明天出發的一天冰川遊,順便叫佢幫手搵埋Hostel,和報名參加下午3hr騎馬。


Montrose Backpackers位置很好,在巴士站和大街隔離,經濟實惠,會在這裡連續住2晚。


𥚃是一般的Hostel格局。


雙人房(不包括早餐)每晚NZD 60冷氣又冇風扇,晚上又熱又勁多蚊,成晚冇覺好瞓,而且隔音很差,整晚聽到隔離房拍蚊拍到Pang Pang聲。


攪掂晒節目安排和住宿之後,是但揀一間餐廳食午餐。2個人吃一碟Mushroom Pasta(NZD 15),物價貴吖嘛,當減肥啦。

13:00馬場主人車我們去馬場,開始騎馬,不過佢話今日天氣太熱,騎3hr怕馬仔頂唔順,要改騎2hr。雖然有點兒失望,不過冇辦法啦,佢話去的地方一樣咁靚的。

2個鐘馬,每人NZD 80,首先佢幫我們揀馬,隻馬仔算幾乖嘅,冇蝦我唔識騎馬。


很快便行到去一條冰水河,好靚呀,馬仔沿着河流行了好耐,好好玩啊。


離開河流之後進入一個大草原,在草原行了好耐,風景簡直一絕,老細冇點我哋。

最後一斷路,老細見我們都騎得唔差,便吹口哨叫隻馬快步跑,嘩!嚇得我好驚,好彩叫做有些天份沒有被拋落馬,不過真係好驚揼親個袋袋。

騎完馬回到小鎮之後只是16:00,可以慢慢行吓小鎮Franz Josef Glacier

Waiho River小鎮附近的河流,河水是冰凍的,因為水是從附近的雪山冰雪融化之後急速流到這裏,因此溫度接近冰點。


The Landing Bar & Restaurant今晚在這裏吃晚飯,露天座位的環境非常優美。


我吃牛扒餐,小太熊吃三文魚扒餐,味道都很好,全單NZD 36.5
晚上房間非常之多蚊,關窗又覺得太熱完全瞓唔着,冇錢真係慘。

飛越 紐西蘭 – Day 5

今日晨早出發行冰川Franz Josef Glacier,出發前到附近餐廳食早餐。

芝士漢堡(NTD 5.6)和魚柳包(NTD 6.2)都好好味道。


早餐後到旅行社集合,要自己去問職員攞防水風褸、行山Boot、雪鋤頭和鞋底雪抓。然後一齊上巴士出發。

Franz Josef Glacier冰川一日遊(NZD 135)09:00準時起行,同團有4050人,所以導遊叫我們自己分成快中慢三團人,我見個個團友都手長腳長,便自動參加最慢的老弱殘兵隊。


開始要走過一片樹林,穿長褲好啲喎。


接下來要爬鐵梯,早知載埋手襪啦,條鐵梯都相當之冰冷。


團友們都行得飛咁快,我參加的老弱殘兵隊其實一點也不殘,只係相對地行得真係最慢。


到達冰川山腳起點了,終於可以踏足才冰川之上,好興奮呀,可惜今日天色非常灰暗,似乎隨時會落雨。


導遊Miss教我們穿上雪抓,才可以在冰川上行走。


起行~近睇的冰川呈現螢光藍色,十分之晶凝通透,其餘的灰黑色是因為冰河流動時翻起了河床的沙泥。


第一次在冰川上行走,感覺新奇刺激,非常之好玩。


導遊Miss耐唔耐便要鑿開冰川替我們開路。


參加這個冰川旅行團都需要一定的體能,我行慣山都唔覺得輕鬆。


不經不覺已經行到好高了,還有很多其他旅行團跟在我們後面。


非常之驚險的天橋,橋下是萬丈深淵,我們排隊逐個逐個慢慢行過去。

過完橋之後不久便開始落雨了,因為安全問題,導遊決定要回程。

我們一行十數人便聽聽話話,慢慢回到起點。

Hostel沖完涼,雨也停了,便早點出去食飯。因為今日是星期日,昨晚的餐廳The Landing Bar & Restaurant要加15% Charge,所以唔去了,搵間唔駛加錢的。

Blue Ice Café呢間唔駛加錢,而且價錢合理,環境又好,決定食呢間。


Pizza薄批(NZD 21)餅底很鬆脆芝士亦很香口,好味過Pizza Hut


煎石斑柳(NZD30)Today Special,魚肉鮮嫩彈牙又鮮甜,煎得微脆又香口,不論是廚功和食材都滿分。


飛越 紐西蘭 – Day 6

昨晚整晚落大雨,至早上還變成暴雨。好彩今日唔係行冰川,否則一定會取消。今日坐長途巴士去 皇后鎮(Queenstown),車程約7小時,早上出發。

早上在Franz Josef Glacier等巴士時,雨勢大到倒水一樣。

中午時天氣開始好轉,雨停了而且開始出太陽。

Atomic Shuttles每次都係坐佢的長途巴士,車尾拖着行李箱,耐唔耐便會有Break可以去廁所,現在就放25min午餐。


餐廳是快餐店,不過環境都唔錯架。


求其吃些Pizza和火腿三文治,加埋都要NZD 5.3,今朝早餐只係吃了隻昨天在超級市場買公的香蕉。


Arnott Point天氣好返了,中途又停一站10min落車影相,是沿海岸一塊岩石。


<<皇后鎮>>

黃昏到達 皇后鎮(Queenstown),自己Walk in找了十多間平價旅館都Full,最後行了入去一間Agent,終於找到未來三晚的住宿,但是沒有連續房,要分開三間酒店,皇后鎮真係旺場。

Chalet Queenstown今日住這間旅館,已經是今日皇后鎮剩返最平的房,由皇后鎮中心要行上斜路20min,唔方便。


雙人房(連早餐)每晚NZD 169只有一晚房,明天一定要搬,有湖景露台,不過距離湖比較遠。

來到Queenstown之後,用了3hr找住宿,再行20min去酒店,安頓下來回到市中心已經差唔多20:30,開始日落金光了,決定行到太陽落晒山才吃晚飯。

Lake Wakatipu(瓦卡蒂普湖)紐西蘭的第三大湖泊,海拔310m,平均水深230m,是Queenstown第一大景點。湖伴有很多餐廳,環境優美怡人。


剛好湖伴一張2人枱有人離開,就決定食呢間。職員話今晚很Full,我哋好好彩啊。


歎返杯日落湖伴白酒先,天色真係黑得好快。


半打生蠔半打焗蠔加埋煎三文扒,全部都好好味,這裡真係舒服。埋單只係NZD 90,抵到爛。

食完飯之後開始緊張起來,因為明天一早便要玩Sky Dive,從3700m高空跳下地面..........

 

 ---待續---

8 則留言:

  1. 要快樂過每天~~~~心好 文好 生活好
    [版主回覆12/05/2010 13:32:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 其實,,,,你點解唔BOOK 定酒店既??
    [版主回覆11/14/2012 23:05:35]以前懶嘛

    回覆刪除
  3. 今次有D黑仔,事事唔愉如
    [版主回覆05/04/2013 10:27:43]最緊要個人冇事啦

    回覆刪除
  4. 多謝每次回復,會跟隨你帶我同遊世界
    [版主回覆05/05/2013 11:07:56]我都謝謝你咁好心機睇我啲舊文

    回覆刪除
  5. 在上面行, 一定好難忘, 是否團會提供裝備?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,是難得的體驗。有外套,鞋和雪爪提供,自己帶水。

      刪除
  6. 十年前深度游新西兰后就不打算再去,瑞士迷还是迷瑞士吧,尽管新西兰近在咫尺

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而我有打算去多一次紐西蘭啊,下次去埋北島,瑞士就短期內唔會再去了。

      刪除