2006年3月8日

飛越 紐西蘭(1) – Grey Mouth • 黑水漂流(Black Water Rafting)

紐西蘭南島 基督城(Christchurch) – Catherdral Square

紐西蘭(New Zealand)位於太平洋西南部,主要由兩大島嶼 北島和南島組成,首都 威靈頓(Wellington)位於北島南端,南島第一大城市是 基督城(Christchurch)。紐西蘭的自然風景優美,地形多變,國內擁有不少冰川、火山、峽灣和地下岩洞,氣候宜人,遍布著旅遊勝地。


飛越 紐西蘭 – Day 1

今年的農歴年會在 紐西蘭南島過12日,今次會參加很多驚險活動。Quantas Airline 澳洲Sydney飛到紐西蘭南島 基督城,來回機票HK$8300NZD 1 = HK$ 5.6

放工後到機場食晚飯,先去 大家樂食臘腸鮑魚雞煲仔飯,再去Burger King食芝士皇牌餐。

晚上起機直飛 澳洲Sydney,航空公司把大行李直接寄到 基督城。


飛越 紐西蘭 – Day 2

早上到澳洲Sydney機場,停留2hr之後排隊上另一隻往 基督城的飛機。


<<基督城>>

下午15:00到達 基督城,點知在禁區等極都唔見大背囊出現,等到冇晒人了。航空公司寄失了我的行李,在機場攪了足足2hr,航空公司話搵到行李之後會直接送去我的酒店,但我今次冇Book酒店架,而且明天一早要乘火車到Grey Mouth,於是只好在機場的Agent訂埋今晚 基督城和明晚 Grey Mouth的酒店,再通知航空公司。

基督城機場的Agent,在這裡訂了今明兩晚的酒店,但要全數比晒錢。

航空公司送了兩包日用品給我們頂住先,內有清潔用品,毛巾和T-shirt等等,之後乘機場巴士(NZD 5)到市中心的酒店Check in

 Camelot Hotel位於大教堂旁邊,今晚住在這𥚃


雙人房(連早餐)每晚NZD 130

勁無心機,Check in 之後便坐觀光電車在 基督城四圍遊,成日掛住啲行李,因為冇晒义電器,拍Video和影相都有問題,而且小太陽和行李一齊寄失了,好担心唔見咗佢。

基督城觀光電車 票價NZD 12.5,可於買票當日和翼日無限次任坐,不過今日只係兜了一轉,雖然唔抵,不過趕時間冇辦法啦。


基督城 藝術中心(Arts Centre)


Avon River ~ Bridge of Remembrance


Bridge of Remembrance附近一間露天餐廳草草吃點東西便回到酒店休息,因為真係勁冇心情。

晚上完全瞓唔著,整晚不斷打電話去航空公司的24hr熱線想問行李的情況,但永遠是電話留言。。。。。


飛越 紐西蘭 – Day 3

晨早航空公司把行李送到酒店Reception,見返 小太陽啦。

Camelot Hotel地下餐廳食早餐

早餐後乘觀光火車TranzAlpine Train由基督城去Grey Mouth(每位 NZD 102),由08:1513:30。旅遊書話這火車係世界上海拔最高的火車,又話會經過很多冰川,沿途風景絕佳。

TranzAlpine Train的外觀和內部其實又冇咩特別。


車尾位置係觀光車卡,冇玻璃的。


沿路風景都唔錯,不過冰川就冇乜。


中途站Arthurs Pass,可以落車鬆一鬆。


繼續TranzAlpine Train火車旅程。

旅程上的風景雖唔錯,但啲書吹得太大了,令我有失望的感覺,因為那些風景不及英國蘇格蘭,和冰島更加冇得比。


<<Grey Mouth>>

火車遲利了30min14:00才埋站,弊傢火,我Book14:00 Grey Mouth出發的 黑水漂流(Black Water Rafting)團,原本時間足夠我Check in酒店後再去旅行社的,現在不能去酒店了,只可以揹住背包,落火車後立即快跑去間舖,好彩仲未出發。

黑水漂流(Black Water Rafting)是進入天然地下河洞的探險活動,需要穿上潛水Wetsuit穿漆黑的河洞內游走,全程約需3.5小時,視乎隊員的體力,每位NZD 125。由於時間緊迫,小太熊把相機放進潛水盒時不小心整爛了個潛水相機盒,好慘呀,好彩導遊會替我們影相。

入洞前來張大合照,全團11人只有2個是亞洲人。


先要行過一段獨木橋


進入地下天然河洞Dragons Cave,所有人都必需穿上厚身的潛水衣保暖。


團友們都小心翼翼地一步一步行,避免跌倒。


在河洞內需要手腳並用爬上爬落,有時要穿過一些非常窄的位置,見那些大肥佬都過得有點困難。


濕身是必需要的,這次是要從約1m高插落這個冰水池,好激架。


其中一段旅程要坐水泡沿地下河浮到河洞的另一邊。


這個洞很窄,肥啲都過唔到。


玩完後來個大合照


安全從河洞上回地面

由於今日下午時間太趕,我一落火車便跑到Agent處,出發玩 黑水漂流,來不及check-inBook了的酒店Golden Coast Bed & Breakfast回到Grey Mouth後已是19:00,我行到那間已在基督城機場Full PaidNTS 90的酒店

Golden Coast Bed & Breakfast

想話check-in時,酒店個老虔婆老細話因為我太遲來,房已全部出租了,冇房比我。喂! 阿老虔婆,我比晒錢啦,你理得我幾時到呀,真估唔到 紐西蘭人會咁冇信用,影衰晒紐西籣。我問佢攞返錢,佢就辨聽唔到,話幫我check吓附近的酒店有冇房。

就係呢個老虔婆,正賤精。

老虔婆最後找了一間酒店Sanford's Guest Lodge給我,但那間房只需NZD 80,我卻比了NZD 90。死臭賤婆屈了我NZD 10,賤格到爆。

Sanford's Guest Lodge是一座舒適的小平房,酒店的老闆好好人,親自揸車車我們來,明天又車我們到巴士站。


雙人房(連早餐)每晚NZD 80房間細小但十分之整潔,都好舒服。Golden Coast Bed & Breakfast老虔婆屈了我NZD 10冇refund比我

忙碌了一整日,午飯都未食,已經20:00了,不過好彩天色還未黑,趕快出外找些東西吃。

Greymouth Clocktower行到這河邊位置,街上像死城一樣,人都唔多個,餐廳更加少。


Café 124 on MackayClocktower附近有間很好的餐廳,晚餐每人只係約NZD 40,就食呢間。


剛剛有露天座位,正。


牛扒又大份又夠牛肉味,好好食,加埋杯黑啤實在一流。

今天需然好好玩,但不太順利,還整爛了個潛水相機盒,都幾黑,點知原來仲未黑完.......... 

 

 

---待續---

9 則留言:

  1. 小太陽又旅行了, 真令人羨慕 
    可惜我女友已經無晒年假了, 今年都唔知點捱 
    [版主回覆05/12/2010 20:54:00]哈哈,這個紐西籣之旅係 5 年前去的 ,只係現在才整理好資料上網。
    冇大假可以放紅色假嘛,下星期有連續 3 日假,可以去上海睇世博。

    回覆刪除

  2. 哈哈哈 ... 係喎, 睇漏咗 2005 年嘅農歴年假 
    五年前的東西, 你仲咁有心機再搵返出嚟.
     
    [版主回覆05/13/2010 18:09:00]Hehehe… 依家未有得去,所以要揾返 D舊 嘢出來整理吓,好似再去多一次咁 。

    回覆刪除
  3. 小太陽.........買唔番的嗎??
    [版主回覆11/14/2012 23:03:17]買番都唔係小太陽囉~

    回覆刪除
  4. [話我太遲來] 這個好少喎, 最多唔鐘意; 好彩行李搵番, 唔係都好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都未試過咁衰的酒店。今次係唯一一次寄失行李,真係煩。

      刪除
  5. 玩水玩得好激,似乎好考驗體力和身手

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一般玩開行山的人已經能夠應付,唔識游水都可以的。

      刪除