2006年3月7日

泰國蘇梅的天空(2) – 帕岸島隱世酒店 • Sanctuary Resort


泰國帕岸島(Koh Phangan)隱世酒店 - Sanctuary Resort

遠在泰國南部的 帕岸島(Koh Phangan),是世界聞名Full Moon Party的起源地。從島上舉行Full Moon Party的海灘Haad Rin (Sunrise Beach)15min小艇,便會到達一個隱世的沙灘Haad Tien,沙灘旁邊是一所 瑜伽酒店Sanctuary Resort,對外交通只有接駁小艇或行4km山路到Sunrise Beach。住在Sanctuary Resort,每天的節目就只有瑜伽、SPA、日光浴、吹水、食飯和睡覺,都好忙啊。


泰國蘇梅的天空 – Day 4

繼續上一篇Day 4行程。

<<帕岸島(Koh Phangan)>>

今日上午會乘 1hr快船由 南幽島到 帕岸島(Koh Phangan),一連3晚入住Sanctuary Resort。舉世知名的Full Moon Party便是每月的月圓之夜在 帕岸島(Koh Phangan)的沙灘Haad Rin (Sunrise Beach)舉行,距離Sanctuary Resort只隔一座山,乘15分鐘小艇便可到達。

上船後很Tuk Tuk兜客,我們很快便被兜了上車。從碼頭到Haad Rin11km,車費每位THB 50


我們一上車司機便要收錢,點知原來得我們2人佢唔肯開車,要等佢成20min兜多幾個客至開車,早知自己先行去車站上最多人即開那班車啦。


到達Haad Rin之後,澗水上了隻Boat Taxi15分鐘便到另一沙灘Haad Tien,船費每位THB 50

Sanctuary Resort位於海灘Haad Tien旁邊,依山而建,唯一對外交通是駁艇,全酒店均沒有泠氣,而且每天00:0006:00會停止供電,所以晚上連風扇都會停埋。Resort主要供應素食,每天早午各開一堂瑜伽班,又有SPA Centre,在這裡住幾日都幾嘆。

泰國帕岸島隱世海灘Haad Tien ~ Sanctuary Resort的房間分佈在沙灘旁的山林上。


雙人房Star House(不包早餐)每晩Baht 2700 Baht位置隱秘位處半山,要從沙灘Haad Tien向山上行8分鐘才能到達,房間屬全開放式設計,冇大門冇窗冇門鎖所以沒有鎖匙,飛禽走獸昆蟲小偷完全自出自入,勁!!!


Star House面向山林大海,沒有門窗,完全和大自然融為一體。


客廳和睡房也是沒有分隔


全開放式睡房

安頓後已經中午了,先去酒店唯一的餐廳吃午餐。

住客每天的早、午、晚餐都會在沙灘旁的餐廳食,Resort住客主要是老外,只有我們2個亞洲人。餐廳有很多吊床供住客嘆世界。這裡的住客們整天都是懶洋洋地吹水,連貓都係一樣懶洋洋。

今日的午餐是全素食,清腸胃啊。


焗薯仔伴多士


鮮果乳酪;蜂蜜燕麥多士


午餐後參加1.5hr 瑜伽班


接着是1.5hr SPA

回房間沖涼後部19:00了,嘩咁快又一日。

20:30食晚飯,晚飯時段餐廳雖然滿坐,但氣氛輕鬆愉快,沒有一點煩囂感覺。


燒吞拿魚 魚肉很鞋口,味道一般;豆腐漢堡包伴豆腐薯條 漢堡牛肉是用豆腐乾仿製的,口感特別味道都幾得意,豆腐薯條的口感硬實,麻麻哋。


食晚飯的時候沙灘有人放煙花。
晚上12:00準時停電,風扇立即停止,雖然晚上的氣溫很涼,但因為近海邊濕度很高,搞到塊面油琳琳。

泰國蘇梅的天空 – Day 5

今早07:30起身,唔吃早餐,參加08:00-09:30 瑜伽班。


10:30 – 12:00 Brunch,餐廳任何時段都聚集了一班無聊的吹水人士。


今日仲有女士在沙灘玩無上裝日光浴。


14:00 – 15:30 SPA,今日個Treatment做埋Facial


SPA Centre的貓貓都好懶啊。


16:30 – 18:00 瑜伽班


今次要做拱橋,好激喎~

做完瑜伽返房沖涼,話咁快又過一日。

今天晚飯比昨晚好吃,叫了 雜菜湯河粉、蠔油炒雜菜和燒海狼肉,海狼的味道比昨天的吞拿魚好好多,湯河粉很滑很清,食完之後高位好舒服。


泰國蘇梅的天空 – Day 6

今日是中秋節前夕,今晚會去Haad Rin參加Full Moon Party,好緊張呀。

晨早06:30 – 07:30Haad Tien浮潛~估唔到岸邊都咁多嘢睇,潛了1hr便見到一隻法國麵包蟹、一羣牙帶魚和一條大石斑。

08:00 – 09:30參加 瑜伽班。

10:30 – 12:00 在餐廳食Brunch

下午 12:30 – 14:00 SPA

因為今晚會去Full Moon Party 玩通宵,所以現在爭取時間休息。

14:30-17:00 回到房間午睡


黃昏時間Haad Tien已經泊了艘Boat Taxi在等客,不過時間尚早,遲些少才出Haad RinParty


老外們仲游緊水,佢哋都未ReadyParty


Party之前先在餐廳吃點水果清清腸胃,小太熊飲木瓜昔,我飲冼菠蘿昔。


晚上18:00上駁艇去Sunrise Beach(Haad Rin)參加Full Moon Party


Haad Rin現在時間尚早,沙灘和平時一樣,沒有什麼特別熱鬧,但入黑之後蘇梅島的超載偷渡船便會載着海量旅客來到。


天色漸暗,沙灘上的強勁音樂亦開始此起彼落。


第一檔Pizza小太熊就話要食,Hawai Pizza每件Baht 40,不過是凍了再番叮熱的,唔好食。


聽講今晚啲女生會著晒呢啲大跳熱舞,唔知堅定流呢。


繼續掃街,小太熊食 燒粟米(Baht 30),比較乾又唔多甜,唔好食;我就坐底食 椰子雪糕,味道過得去啦。


燒雞髀(Baht 30)終於有好嘢,好好食;椰青(Baht 50) - 又唔夠凍又唔甜。


入夜之後攤販開始售賣一桶桶酒精飲料,通常是一種烈酒混合氣泡飲料一桶桶賣。

買了一桶 Vodka+可樂+紅牛,一陣出沙灘慢慢歎。

差不多時間吃飯了,在一間餐廳門口見到有BBQ,揀了2隻死藍花蟹和300g鯊魚。


今晚餐廳好多人,再夜啲仲難搵位。


炭火燒烤海產,雖然啲貨唔多靚,不過都好有炭火香。


味道和預期差不多,蟹肉唔鮮甜,肉質亦都麻麻,燒鯊魚肉有點腥味,唔好食。

Full Moon Party 21:00開始熱鬧,沙灘上的坐位已經差唔多坐滿遊客,但等睇嘢的人多過落場玩的人。很多超載的大型木船老遠從 蘇梅島不斷駛過來,令沙灘由 21:00開始不斷迫上加迫。很多酒吧請人在沙灘玩火靶攪氣氛。約 22:00開始有人在沙灘上跳舞,越玩越狂野,但不見有人吸毒,因為沙灘上警察的數目都唔少。

 

---待續---

4 則留言:

  1. 但動物昆蟲自出自入都好D 驚, 有蚊就死

    回覆刪除
  2. 開放式住宿,真係治安好好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果處沒有外人的,只有員工和住客,貴重物品放在Reception,部冇唔見嘢。

      刪除