2006年3月2日

印尼搜奇(2) – 佛羅烈斯島(Flores) • 科莫多島(Komodo)

於印尼科莫多島(Komodo Island)山林內發現的野生 科莫多龍(Komodo Dragon),長約2.5m,異常恐佈。

科莫多島(Komodo Island)位於印尼峇里島東部三百多公里,屬於Nusa Tenggara群島中的一個小島,由於地震及火山活動頻繁,使科莫多島的生態系統與世隔絶,因而孕育出一些特有的生物品種,當中最著名的是地球上最大的蜥蜴~科莫多龍。


印尼搜奇 – Day 4

<<科莫多島>>

晨早起床在旅館Loh Liang附近行行,餐廳都冇乜客,十分清靜。


在餐廳附近發現有野豬,好過癮喎。


Loh Liang位於海灘旁。今日天色出奇地清,而且風平浪靜,海面像鏡子一樣。


約了船員07:00在船上吃早餐,行得過去都夠鐘了。


望返去小島都係鏡一樣咁清。


早餐每人只有一塊Pancake和奶茶。

昨晚Check in時包了個導遊,今朝帶路行2hr尋找 科莫多龍,費用Rp30,000,食完早餐之後便出發。

導遊帶我們進入 科莫多島的山區尋找 科莫多龍。


沿途見到的風景都非常原始,雖然條路很清晰自己都識行,不過一定要人帶架,否則遇到 科莫多龍就實死冇生。


樹林內有野果呀,導遊在樹上摘到一個剛熟的野生 番鬼荔枝給我們,佢話明天可以食,好甜架。

導遊邊行邊介紹一些花草和雀鳥。

科莫多龍的脊骨,很原整的一條脊骨,可以放進博物館。


科莫多龍走過的痕跡,導遊話痕跡還很新,應該走過唔耐,要小心科莫多龍隨時出現喎。


科莫多龍居住的洞穴


冇幾耐真係碰上一條約2m長的 科莫多龍(記錄最長是3m),導遊帶我們在安全的距離追踪牠。

科莫多龍很快便發現我們,立即很快閃開遠離我們,原來佢驚我多過我驚佢。終於在森林見到野生科莫多龍,好開心呀,真係有架。

來到一處觀賞亭,導遊話以前可以在這裡用生雞引科莫多龍過嚟食,但因為影響生態,近年已經禁止。現在的科莫多龍都係野生,要自己搵食。

差唔多夠鍾回程了,今日行程都很滿意,因為都有諗過可能食白果的,導遊也說每個Tour可以遇到科莫多龍的機會只得一半半。

離開觀賞亭時,特然在遠處出現一條約2.5m長的 科莫多龍,追呀追到呀。


跟了大約15min,越嚟越大膽,越行越近,佢個樣好惡,刺激到喊。

最後,導遊覺得這條 科莫多龍已經吃飽,比較安全,便問我wantwant to touch吓佢,我當然答佢“want”啦。

導遊慢慢走近 科莫多龍條尾,用竹支撥起條尾最幼的部分,打手勢叫我慢慢走來摸摸條尾。


摸到野生 科莫多龍了,世紀大接觸。

玩完 科莫多龍後,大滿足,要比多啲Tips比導遊。

今日個天特別清,海水特別藍。


要上船離開了,回程之前可以在附近的沙灘浮潛。


大船駛了約20min,來到 科莫多島一個無人沙灘Pink Beach,全無污染水質一流。


就咁跳落水,海水像玻璃一樣咁清,而且好多魚仔和珊瑚。在Pink Beach浮潛了2hr,仲見到很多大魔鬼魚。


最後在3m水深發現隻 海龜。我潛下去摸到了牠一吓,好正呀。


浮潛完之後,乘船返回Labuanbajo,今日午餐有蛋、魚、炒麵和飯,好豐富,因為太肚餓,所以全部食晒。


<<Flores>>

黃昏回到Labuanbajo,今睌住Golo Hilltop風扇房,估唔到勁多蚊,針到小太熊對手一粒粒,好慘。

雙人風扇房(不包括早餐)每晚Rp 50,000 – 太多蚊了,下次一定唔慳果幾十蚊,住冷氣房。


沖完涼已經日落,房外個view係正嘅。


今晚只食杯麵,冇錢真慘。

晩上因為太多蚊,瞓得勁差。


印尼搜奇 – Day 5

今朝10:00起身,10:30乘包車出發,展開43晚的 佛羅烈斯島 (Flores) 搜奇之旅。

1站~車子駛去Flores一條位於山上的小村Melo,看看Labuanbajo市全景,但大霧睇唔清。


發現朱古力的原材料 ~ 可可果


參觀完Melissa之後,要在訪客薄上留下大名和國藉,再放下些少Tips(不須要入場費),職員話這裡係第一次有香港人到訪架。


車子再向前行,會路過些農村,農村小朋友們見到外國人都很好奇,始終Flores的旅客還是比較少。


第二站~ Cara Village山上看一塊像 蜘蛛網的稻田。


上山落山都有一羣小朋友跟著我們,小太熊有點唔慣。


參觀完 蜘蛛田又係要留下姓名和國藉再放下Tips

接著車子直去小鎮Ruteng,在那𥚃自費食午餐。

在路邊一間餐廳食,叫了印尼炒飯(Nasi Goreng)、印尼炒麵(Mei Goreng)、沙嗲燒雞(Sate Ayam)、可樂和雪碧。

餐飯味道OK架,在印尼的鄉郊地方差唔多餐餐都係呢幾味了,每人US$1~2便一餐。

食完飯在Ruteng行了一陣街,可能因為遊客太少,街上所有人都眼金金不斷望住我們,像發現怪獸一樣,攪到小太熊好驚好唔自然,反而我因為去過非洲坦桑尼亞有過類似經驗,所以頂得住。

行唔夠15min已經頂唔順了,決定上返車向下一站進發。

火山湖Danau Ranamese - 比較普通,到一到影張相便離開。


Aimere 參觀一個家庭釀制Arak(亞力酒)的過程。

Arak是地中海一種傳統蒸餾方法釀制的蒸餾酒,無色透明,酒精度高達60%

試了一小杯,味道好像伏特加,而且酒精度更高得驚人,只飲了少少已經受唔住。


很快又差不多到今晚目的地,今晚和明晚都會住在山下的鎮小Bajawa


Bintang Wisata Hotel – 司機介紹了Bajawa這間旅店,今晚便先住一晚。


雙人房(連早餐)每晚Rp 185,000 – 這房間冇冷氣只有風扇,但話有熱水(冇熱水只須Rp 120,000),不過電熱水爐很細,份量只夠小太熊一個沖,唔知點解佢沖完後半粒鐘都未煲熱返,我要沖凍水。

唔單止咁,原來窗外面對正個豬欄添,想換房又話冇,決定明早退房換酒店。

晚上出外行街,Bajawa街上的人和Ruteng一樣,全街人當我們怪物咁睇,仲有幾個不太友善的印尼仔拉手拉腳撩我們,嚇到小太熊好驚。

魚市場夜晚好旺,賣的都係死了的平價魚,最多係 牙帶魚。

見條街黑媽媽都有啲驚,仲啱啱比人拉手拉腳,決定唔行,去食嘢算了,但街上只見到一間殘舊的食店,冇得揀。

店內的食客又係個個人都一邊食一邊望吓我哋......


牛丸粉 店內唯一的食物,個個都係食佢。牛丸真係似舊粉,加埋麵和米粉兩溝,勉強入得口,但係都食了兩碗,因為很肚餓。

明天展開驚險(其實係危險)的火山湖之旅,現在諗起都覺得太危險,唔應該玩。

 



---待續---

4 則留言:

  1. 原始自然景色難得一見,但多蚊就唔係人人都頂得順。相片很有質感,是菲林相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到會多蚊得咁可怕,而且啲印尼蚊唔係十分之怕美國蚊怕水和蚊貼,只得蚊香相對有點效,晚上其實都很難過。
      好眼力啊,真係菲林相來的😬

      刪除
  2. 你膽子夠大, 什麼動物都摸一下

    回覆刪除