2006年3月5日

深海探奇@菲律賓.保和島(2) – 尋找 眼鏡猴 • 朱古力山

保和島(Bohol)朱古力山,有點像韓國慶州的天馬塚,分別是 朱古力山是天然形成,天馬塚是人工墓地。



4 全日兩次潛水,地點又是海洋保護區Island Balicazag



落水即遇上一大群 鰺魚群(Big Eye Trevally),在我身邊游來游去,玩了幾分鐘。



軟體珊瑚(Soft Coral)和小丑魚(Clark's Anemonfish)



珊瑚魚(Coral Fish)


長刺海膽(Long Spined Sea Urchin)



坑鰜(Striped Catfish)



海狼(Barracudas)




5 最後一天,Book了下午16:30乘快船返 宿霧,小太陽今日包了架車一天,來個 保和島一日遊。

第一站天然岩洞 Hinagdanan Cave



第二站朱古力山(Chocolate Hill)



第三站 –  尋找世界上最細的 眼鏡猴(Tarsier),只有半隻手掌般大。



第四站 –  Loboc River遊船河



第五站 – Baclayon Church


基本上保和島的主要景點都去了,而且時間不太趕,早上08:00出車,下午15:00己到碼頭等上船。這個包車一日遊都幾值得去。

當日深夜回到香港,全程費用少於 HK$ 6000GOOD!!





----

6 則留言:

  1. 坑鰜 條剌有劇毒的....其實係佢身邊遊過唔危險的嗎??
    [kevin回覆11/15/2012 00:12:18]釣魚好驚釣到佢..... D人話掂到佢條剌都要入院....
    [版主回覆11/14/2012 23:00:09]當日唔知佢地有毒架過後睇書至知

    回覆刪除
  2. 今次物有所值,也還了心頭好,好少見深潛,可以用槍射魚嗎
    [版主回覆04/23/2013 08:00:44]潛水的地方受保護,唔準打魚和釣魚的

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 遇到天氣好,水都清啲,更加多色彩

      刪除