2006年3月7日

泰國蘇梅的天空(完) – 帕岸島 狂野Full Moon Party

Imperial Boat House – 位於泰國蘇梅島沙灘Choeng Mon Beach旁邊,酒店內有多艘木船改建的覆式房間,很有特色。

Full Moon Party是泰國帕岸島東南端海灘Haad Rin每月的月圓之夜舉辦的通宵派對,起源於1987年的時候,三個分別來自意大利、瑞士和英國的朋友為了幫其中一人慶祝生日而在沙灘辦了一個派對。自此之後,他們想繼續在沙灘上辦這樣的派對,不過找不到理由,碰巧那天是滿月,於是他們就約定每逢月圓之夜便來舉辦Full Moon Party。在Full Moon Party玩完通宵之後回到蘇梅島的Imperial Boat House休息,既精彩又悠閑。


泰國蘇梅的天空 – Day 6

繼續上一篇Day 6行程。

<<帕岸島(Koh Phangan)>>

Full Moon Party 21:00開始熱鬧,沙灘上的坐位開始坐滿遊客,但等睇嘢的人多過落場玩的人。


很多酒吧請人在沙灘玩火靶攪氣氛。


沙灘上有很多熟食小販,啲炸雞髀個樣都好正。


我們趁仲有位也霸了張沙灘枱,不過要叫嘢飲的。


22:00開始有人跳舞了,在沙灘越玩越狂野,啲麻甩仔見啲女生咁狂野都行埋去抽吓水。


今晚係中秋節,老遠帶了個月餅來做節,溝埋剛才買的一桶Vodka+可樂+紅牛,味道沒有想像中咁梗啊。


女生們也開始穿上三點式跳熱舞了。


呢個女生比人又磨又揸.......呢個Party真係如傳聞一樣咁淫亂喎。


很多超載的大型木船老遠從 蘇梅島不斷駛過來,令沙灘由 22:00開始不斷迫上加迫。到零晨時候人數到達最高峰了,沙灘上企滿人,向前行都要不斷左閃右避。
Party雖然又多人又淫亂,但就不見有人吸毒,因為沙灘上警察的數目都唔少。

撞鬼,玩到零晨01:00已經開始眼瞓,而且想睇的都已經見到了,剛剛有艘Boat TaxiHaad Tien,便上船返酒店,同船都有十幾人好似我哋一樣咁早走。

回到房間沖完涼上床瞓都差唔多03:00,這時才發現床頭原來有一個電製是24hr供電的,今晚有風扇歎,涼爽舒服好多啊。早2晚冇風扇真On9


泰國蘇梅的天空 – Day 7

早上會坐船返 蘇梅島(Koh Samui),艘船會經過Haad Tien,可以直接在酒店上船,都好方便,船票在酒店買便可以。

今日瞓到安樂醒,不過其實都係未夠09:00


早餐只吃鮮果乳酪,食完便上船。


<<蘇梅島>>

大約1hr船便返回 蘇梅島(Koh Samui)Haad Rin Mae Nam Pier,上船都係要澗水。


剛下船便被一架兩排車兜了上車,今日目的地係Choeng Mon Beach的酒店Imperial Boat House12km路程收每位Baht 100,都好貴。

同車的老外又係去Choeng Mon Beach,不過佢哋話只係住平嘢,但都係一齊用同一個沙灘,仲話今晚在沙灘再見喎。

好快去到Imperial Boat House,會連續住2晚,開始歎世界。

雙人船屋(包括早餐)每晚Baht 5450上層是大客廳和露台,下層是睡房和浴室,屋內的氣味和濕度溫度都令人很舒服。


船屋的上層客廳


船屋的下層休息室和睡房


Imperial Boat House泳池設計像一艘船


住客都很Open


Imperial Boat House外的海灘Choeng Mon Beach,日間就很多人游水曬太陽,晚上時餐廳會在沙灘上擺滿座位,氣氛浪漫到冇朋友。


沙灘上的旅客都係咁Open


Imperial Boat House除了船泳池之外,仲有個按摩泳池。首先逐個池游吓水玩個夠。


下午乘酒店Shuttle Bus去蘇梅最旺的沙灘Chaweng Beach

出到Chaweng Beach竟然落大雨,天氣真係無常。

Häagen-Dazs為了避雨,入去食抔雪糕先,價錢比香港平好多。


三色雪糕球(THB 250)


五球雪糕(THB 250)雖然雪糕球細好多,不過都係呢杯抵食啲。


停雨之後天色依然很灰,氣溫亦很涼,那些無上裝日光浴都消失了。


沙灘上已經擺滿坐位,氣氛很好。

Chaweng Beach比較悶,唔飲嘢唔游水冇乜好做,於是早點回酒店沖涼。沖完涼攰攰哋,本來想恰1hr之後起身食晚飯,點知間房和張床太舒服,2個人一恰便由18:00瞓到23:30。彈起身時見個鐘23:30,仲以為自己睇錯時間。起身後酒店的餐廳已經全部關門,於是行出沙灘碰碰運氣。

沙灘上大部份餐廳已經關門,好彩仲有這間氣氛很好的餐廳依然營業,不過已經冇客了。


叫了4味菜 冬陰海鮮湯;雜菜河粉;咖喱雞;蠔油炒洋蔥蘑菇,味道唔錯,很滿意。
正式瞓覺已經02:30,好彩明天冇特定節目,又可以安樂醒。

泰國蘇梅的天空 – Day 8

今天整日冇離開酒店,早上玩獨木舟和水上電單車,下午遊水和做3hr SPA

自助早餐好豐富又好味


早上在酒店借Kayak,從Choeng Mon Beach出發,先扒去中間那個島Ko Fan Noi


再穿過大海扒去對面的Tongsai Beach,要一個人扒雙人艇,扒埋小太熊果份,好吃力架。


玩完獨木舟,租了水上電30min(THB 900),可以飛去好遠那個小島,獨木舟唔敢去的。


午餐都唔食了,14:30回到泳池游水。


跟住返房食埋酒店送的水果和昨天買的抔麵。


17:0020:003hr SPA,每位THB2500,包晒按摩礳沙和花瓣浴,手勢一流,不過冇按背脊,扣晒分。

死火,在南幽島潛水時被蛙鞋整損左腳背的皮,因為冇做護理又穿涼鞋四圍去,現在終於開始發炎腫脹,剛剛做SPA時覺得幾痛,大大鑊。

20:00出沙灘食晚飯,揀了一張沙灘上點油燈的枱,和海浪聲十分之近,超級好情調。


要了一條死了的 𩶘(THB 200)和一件雞胸肉,用炭火燒烤,再加碗冬陰公湯和一個Pizza,味道一般啦,不過環境真係唔錯。


泰國蘇梅的天空 – Day 9

今日早上隻腳腫得更嚴重,要行到一拐一拐。

在酒店食完早餐之後便乘的士去機場,再乘內陸機回曼谷。


<<曼谷>>

Marriott Royal Garden Riverside Hotel今晚住呢間曼谷的河伴酒店,好靚架。


雙人河景房(連早餐)每晚Baht 4000有個小露台加側面河景,勉強可以。


安頓後便和小太熊去Siam濕平。


下午去 曼谷文華東方酒店 High Tea,酒店的大堂已經很有氣派了,不愧係貴野。


The Authors' Lounge像是中古時代的歐洲茶室,今日好Full啊,等了15min才有位。


High Tea Set(每位Baht 1100)其實2個人叫一份加多杯茶都足夠食,現在飽到上心口仲食唔晒。味道唔錯的。


黃昏到State Tower 64/FSky Bar飲嘢,睇埋夜景至走。


Sky Bar 旁的餐廳,價錢幾貴,所以冇食晚飯。


在這裡可以睇晒曼谷的夜景


晚上在Marriott Hotel 2hr SPA
隻腳發炎得越來越嚴重,而且傷口位置持續發滾,最衰冇消炎止痛藥,於是吃了些必理痛頂住先,但功效不大,只係好似惡化得冇咁快。

泰國蘇梅的天空 – Day 10()

Marriott Hotel的早餐乜都有得食,而且好好味添,不過缺點係太多廣東話。


早餐後乘酒店的免費Shuttle BoatSilom,順便遊吓船河。Shuttle Boat15min一班,穿梭Marriott、文華東方、半島等三間酒店和Silom


最後回到Marriott Hotel玩埋個泳池,便要回房執行李。

下午乘機返香港,隻腳發炎得好緊要,立即睇醫生,醫生替我連續3日打了3支抗生素針,再口服抗生素多4日才完全消腫,幸好早回香港,否則行程都唔可以繼續,今次學到野,下次旅程必定好好護理任何傷口

泰國原來還有很多真正的隱世天堂,可完全接近大自然,而且價錢很平民,不像馬爾代夫,只是 有錢人的天堂。

 

-----泰國蘇梅的天空()-----

3 則留言: