2006年3月10日

飛越 紐西蘭(3) – 皇后鎮 • 亡命跳傘Sky Dive

紐西蘭皇后鎮 – 3700m高空亡命跳傘Sky Dive

皇后鎮(Queenstown)位於紐西蘭南島西南部,是紐西蘭最知名的渡假勝地,四面均被非常壯觀的群山環繞,伴着 瓦卡蒂普湖(Lake Wakatipu)旁邊,湖光山色美麗風景有如人間仙境。皇后鎮的刺激活動也非常之多,其中以Sky DiveBungy Jump和滑翔傘更是激中之激,不可不玩。


飛越 紐西蘭 – Day 7

<<皇后鎮>>

今日係整個飛越 紐西蘭行程最重要的一日,因為早上會正式飛越 紐西蘭的皇后鎮,從12000(3700m)的高空跳下來,在空中Free Fall 45秒後開傘,再飄2分鐘後落地。昨晚緊張到整晚瞓唔著啊。

早上起身食早餐,有新鮮水果;麵包;鮮果汁和乳酪,食咗好多水果。


慢慢行過去市中心的跳傘AgentNzone ,簽好生死狀便上車往小型飛機場。

今次選了從12000呎高空跳下,Free Fall 45秒後開傘,再飄2min到地面,每位NZD 298,加NZD 210可以拍埋DVD和影相。

呢位係我的InstructorJim,高我足足一個頭架。


上機前講解要注意的事項,好緊張呀。


今日天氣甚佳,藍天白雲。小型飛機的螺旋槳開動了。


一行8人上機了。


機艙十分之逼夾,沒有座位的,白人都坐在地上。後排左邊那位是小太熊的InstructorMac

我今日第一個起跳,首先全身放軟,Jim把我綁在他身上,胸口腰部和雙腳都緊緊地綁在一起,只有雙手可自由活動。Jim慢慢地一步一步趴向飛機門,準備..........

跳啦...................


開始Free Fall,感覺沒有想像中咁辛苦,離心力也沒有想像中咁大,Bungy Jump仲勁啲添,而且完全唔驚了,只覺得在天空飛翔十分之Enjoy


今日天氣太好了,在空中可以看見整個Lake Wakatipu,每一秒也是非常之享受。Jim不斷計住時間,一到45秒便要立即開傘。


剛好45秒開傘,冇多冇少。 攝影師執持我們2秒才開傘,比我們早幾秒先落地,然後再影我們降落。


在空中飄浮了2分鐘之後,安全降落。


我就縮起雙腳,由Jim一個人控制落地,如果我對腳落地先可能會斷㗎。


平安落地,Great!興奮呀!


我開傘之後,Mac帶住小太熊跳出去了~


小太熊話在空中Free Fall時又驚又辛苦,壓力大到對手反了去後面完全郁唔到。


安全落地之後,小太熊冇力地説「嘩!好驚呀!」

原來打算跳完傘之後,下午玩埋滑翔傘,但因為成功跳傘實在已經太滿足了,現在返而想下午Hea吓就算。

回到Chalet Queenstown攞返行李,行返去市中心,Check in今晚的旅館Southern Laughter

Southern Laughter位於吊車站附近,方便得多了,而且價錢平昨晚好多。


雙人房(不包括早餐)每晚NZD 80雖然比較殘舊,不過房間有個小露台,都好抵住。

安頓後還有大把時間,下午可以慢慢行吓Queenstown這小鎭了,先到湖邊吃飯。

Thomas’s Hotel位於皇后鎮湖邊的老牌酒店,酒店養了一隻好得意,叫Thomas的肥貓,後晚便會搬來住一晚。基督城也有一間分店。


Minami Jujisei日本餐廳「南十字星」,在Thomas’s Hotel對面,見幾抵食所以試吓這間。


刺身定食(NZD 18)魚生雖然不是頂級,不過都新鮮美味,好抵食。


下午在 Lake Wakatipu湖畔散步。


Boardwalk Seafood Restaurant & Bar位於湖伴,在昨晚食蠔的餐廳隔離,聽講老美前一哥 乞淫頓也曾在這餐廳嘗過海鮮,今晚是年三十晚,就吃這間。


見到有小舖賣小麥草汁,想試一杯排吓毒。


小麥草汁(NZD 1)原來只係Shooter,不過真係用新鮮小麥草即摘即攪的,味道好濃 草味好強,帶點腥腥澀澀,飲到小太熊皺晒眉頭。


Kiwi Birdlife Park要睇真的奇異鳥(Kiwi)NZD 20入場費,因為孤寒所以唔睇了。


吊車(NZD 18)直上皇后鎮的山頂,可見到整個皇后鎮和Lake Wakatipu。今日唔多人,可以2個人乘一部吊車。


今日全日都陽光普照,要載太陽帽防曬。


吊車站山頂觀景台可以看到 皇后鎮全景。

在山頂上的小徑行了2hr,回到鎮內再Window Shopping

Hard Rock Cafe Queenstown入去買少少嘢兼飲杯咖啡。


Boardwalk Seafood Restaurant估唔到今晚很FullWalk in冇位啊,職員話2hr後才有位,於是要繼續四圍行。


入麥當勞坐吓食少少野,點知流到嘔,啲薯條霉霉爛爛,食到小太熊很不滿,個餐仲要成NZD 7


終於等到Boardwalk Seafood Restaurant有位了,而且有1/F的露台位,好靚架,今晚食好啲。


三文魚湯好好味。


生蠔一打十分新鮮美味。


西冷牛扒伴薯蓉配紅酒,好味道。

明天一早要出發去Milford Sound 21夜團。

 

 

---待續---

13 則留言:

  1. 真系好叻,我都一世難忘這個地方
    [版主回覆05/24/2010 09:50:00]對, Queenstown, 真係令人難忘

    回覆刪除
  2. 我在上年12月都有去..queenstown真係人間仙境黎......
    靚到暈....queenstown有全nz都好出名既一間burger店, d burger超超超好食...
    另外, 如果想玩diving, cruise
    pahia, bay of islands 係一個好好好好既choice, 可以去埋90mile beach 同埋去到nz最北既地方睇pacific 同tasman sea 既交點.
    [版主回覆05/24/2010 09:52:00]Thanks ,有機會再去的話,一定到那些地方看看。

    回覆刪除
  3. 想知Ski Dive要多少錢?
    [版主回覆05/24/2010 09:57:00]Sky Dive 跳 12,000 呎大約 NZ 200 ,影相和拍 Video 另計。

    回覆刪除
  4. 要快樂過每天~~~~心好 文好 生活好
    [版主回覆05/24/2010 09:57:00]謝謝

    回覆刪除
  5. 萬幾呎唔使3分钟就到地犀利
    [版主回覆05/05/2013 09:48:37]非常好玩架,不過依家唔敢玩了

    回覆刪除
  6. 下降得快嗎? 如快有些恐怖

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 所以玩一次夠了,下次唔敢再玩🤪

      刪除