2012年6月6日

台灣 森山行(3) – 漫步阿里山森林鐵路

台灣中部山區塔塔加
唔睇書都唔知,原來台灣著名的阿里山森林鐵路,近10年來因大地震和風災而不斷停駛,只有祝山線和神木線兩小段在一年前重開,其餘99%仍在維修中,現在整段鐵路仍然荒廢,可趁這機會用自已對脚走一走這條聞名已久的阿里山森林鐵路。



台灣‧森山行 – Day 3

<<奮起湖>>

今早安樂醒,看見一片藍天白雲,正呀. . . . . . 誰知未到中午又開始烏雲密佈,跟住仲一直落狗屎添,唉. . . . . . . . .

食早餐先,酒店的台式自助早餐味道唔錯。


食完早餐,開始阿里山森林鐵路探險旅程,今日會從這咖啡店旁的火車軌作起點,沿荒廢了的路軌向阿里山站方向不斷行,看看可行多久. . . . .

阿里山森林鐵路探險旅程,約10:00從這裡起步。

鐵路沿線生晒青苔,荒廢了好耐。

一邊行一邊感覺幾新鮮,因為唔知會行到邊和行到幾時。

沿途見最多就係杉樹和青竹。

行了約20min,便望到整個奮起湖。

再行多10min,到了一條隧道口,裡面黑媽媽乜都睇唔到,好鬼恐佈,但旁邊個牌寫住只有百幾米長,便胆粗粗攞住支電筒仔行入去看看。

入到去真係好恐佈,小太熊話好驚喎,好彩行冇耐就看見遠處出口一點光,但一邊行山洞一邊有水滴,又驚有蛇,又驚有獅子老虎大怪獸,又驚特然有火車駛入就死梗,响黑嘅地方真係特別驚. . . . . . . 下次唔玩呢啲了。

終於穿過了隧道,好可怕。

行多十多分鐘,看見有工人正在維修鐵路。

再行多十幾分鐘,又見一條隧道,新建的,但呢條太長了,真係唔敢玩,唯有回頭了,估唔到只行了一個鐘多些就要回頭。

見到鐵路上有隻超細的新品種青蛙

小太態話呢隻叫 石蛙喎,都唔知堅定流。

又要穿過剛才的隧道了,小太熊都仲係驚. . . . .

只行了2hr便回到起點,完成阿里山森林鐵路探險旅程,講真,行入隧道確係好驚險嘅。

返到老街,幫襯昨天那檔燒肉,今次買了一隻竹雞(NT 120),一隻班鳩(NT 120)和一條竹筒飯(NT 50)


買完外賣行上好望角咖啡坐低食

好望角咖啡 個景好好,望晒奮起湖。

今日的午餐,好味過昨晚果餐多多聲。

凍高山黑咖啡(NT 120) – 味道很差,冇乜咖啡香;玫瑰花果茶(NT 130) – 太甜,味道像啫喱溶了再加冰。都係樓下舖的凍愛玉好味。

飯後再入老街行吓食吓,今次試這間 奮起湖豆腐店。

泡菜豆渣餅(NT 25) – 味道幾特別,應該試一試;豆腐花加凍豆漿(NT 25) – 夠滑夠豆香又夠涼爽,好食。

行完老街還有差不多2hr時間,便到附近的森林棧道行吓,但天開始黑,像快要落大雨。

首先行10min 觀景平台,從觀景平台看奮起湖。


順道往前行,到奮起湖 神社遺跡。

沿奮起湖步道再行,地上長滿青苔,很跣。

奮起湖步道竹林

奮起湖木馬棧道

行到奮起湖 翠竹坡,開始落雨了,回頭。

行到松竹軒開始落狗屎,便入去嘆多杯 招牌愛玉(NT 60)

奮起湖最後的節目,就係返奮起湖大飯店食鐵路便當

阿坤伯鐵路便當(堂食NT 120) – 勁多餸,有雞下髀、豬扒、滷水蛋、菜、筍,全都很入味,而且飯底也是台東珍珠米煮成,有咬口,這鐵路便當我覺得幾好食,但小太熊就唔多鐘意食囉。

今日Book了車15:00從奮起湖去塔塔加的東埔山莊,今晚會在東埔山莊住一晚,明天晨早出發,即日來回挑戰3952m的玉山主峰。

未出車時雨勢還未算超大,但開車不久便落狗屎,真担心明天不能上山。



<<塔塔加>>

塔塔加東埔山莊

東埔山莊 大廳

東埔山莊床位,每人每晚NT 300

暴雨停了一陣,我行出山莊到外面逛吓,見到這裡的生態很自然青綠,四圍都長滿地衣,證明空氣質素甚佳。

可惜行唔夠15min又再狂風暴雨,有遮都濕晒,大鑊。

返東埔山莊沖完沖便食飯,中午在奮起湖大飯店買了兩盒鐵路便當外賣和老街的樹番茄汁,算豐富了。今日早D瞓,預備明早以最佳狀態攻山。

鐵路便當外賣(每盒NT 100) – 是日晚餐,凍左都好味;樹番茄汁(NT 30) – 清甜醒胃。





補充資料 :

1.    由奮起湖去塔塔加沒有公車,包車要NT 2000 (奮起湖大飯店報價要成NT 3000),車程約70分鐘。

2.    塔塔加住宿只有 東埔山莊,莊只有約130個床位加被舖,需自備糧食,但有廚房和熱水沖身,每人每晚NT 300

3.    塔塔加周邊的風景好好,可早點去行吓,可惜我那時落狗屎

4.    東埔山莊 當晚室温約有12~14,被舖夠暖。




---待續---

1 則留言:

  1. 阿里山森林鐵路新聞聽過翻車意外, 驚驚...
    燒班鳩味道如何, 像燒鴿嗎?
    [版主回覆06/08/2012 13:46:54]條火車軌仲有排整啊!隻雀好好味,D肉味濃過乳鴿添

    回覆刪除