2012年6月1日

台灣 森山行(2) – 螢火世界 奮起湖

台灣奮起湖夜晚 螢火蟲飛舞
真係唔講又唔知,原來台灣奮起湖唔係湖,只係一個山中小鎮,位於阿里山森林鐵路沿線一個大站。佢最出名嘅就係林金坤伯伯的鐵路便當,好多書話未食過阿坤伯的鐵路便當,等於冇去過奮起湖。



台灣‧森山行 – Day 2

<<奮起湖>>

繼續上一篇的Day 2行程。中午13:10從阿里山乘公車,坐到14:05才到奮起湖,落車時雨勢仍時大時細,但部分天空雲層已冇咁厚。

山中小鎮 奮起湖


落車後沿着這小街行去今晚住的酒店 奮起湖大飯店

奮起湖大飯店就係 阿坤伯開的酒店,每個來奮起湖的遊客都會來這裡嘆返盒大名鼎鼎的 鐵路便當。

奮起湖大飯店


今日好彩,遇上了奮起湖大飯店老細 阿坤伯。

精緻日式雙人VIP(連台式自助早食)每晚NT 4320

每間房都會送一盒高山烏龍茶,仲有兩包泡湯,可揀中药或花香,在房內的大木桶浸浴。

昨晚整晚冇瞓過,立即涼都唔沖小睡個半鐘先。

16:00瞓完覺居然停雨了,出外行吓,由火車站開始行。

轉入老街很多水果檔,當地人喜歡把桃子切開再加些話梅粉一齊食,幾好味的。

呢檔燒肉非常好食,我連續幫襯了2日。

班鳩(1)(NT 120一隻);燒野山豬肉(2)(NT 120一塊);竹雞(3)(NT 120一隻);竹筒飯()(NT 50一條) – 全部都都好味,唔試就笨。

買完豬肉,行上松竹軒坐底一邊飲一邊食。

蜂蜜愛玉(NT 50) – 非常好飲,愛玉晶瑩滑溜又彈牙,又涼又爽。

愛玉係長於1200~1800m潤濕的高山上的果實,綠皮白點形似芒果,把愛玉果實曬乾後取出愛玉子,在水中搓到佢凝固像啫喱,加點蜂蜜便變成消暑飲品,我一日最少飲兩杯。

阿里山高山烏龍茶(NT 120) – 普通。


返入老街,發現了一種樹番茄汁,非常好飲啊。

D就係樹番茄,佢D汁真清甜醒胃。

奮起湖火車站旁買便當的飯堂,名氣不及阿坤伯,太多野想食所以冇試。

奮起湖老街內的商店

試了一舊鳳爪,味一般。

呢間火車餅舖在老街很出名,我買了一個綠茶火車餅(NT 30)試,麻麻地,下次唔再食。

老街內的豬肉紙幾好味的,我買了6包。

行出老街後,不斷落斜路,行到電影星空的場景星空小木屋

跟住沿杉木棧道行一陣。

杉木棧道終點土地公廟

夜晚19:00剛入黑,從奮起湖大飯店行10分鐘去到福華公路旁的賞螢區睇螢火蟲,可能落完雨,螢火蟲的數量不太多,但像鬼火一樣飛來飛去,第一次睇覺得好得意。螢火蟲初時還四處飛,睇耐左就停晒在樹上唔再飛,只見一點點微光。

螢火蟲累了. . . . . 只見一點點微光

返到老街差不多21:00了,只關剩這間餐廳有飯食。

炒生香菇(NT 150) – 過得去。

茶油雞(NT 400) – 冇雞味,太多油,很差。
返酒店浸了個花香浴,很舒服啊,終於有覺好瞓。




補充資料 :

1.    阿里山附近的瑞理至奮起湖一帶,4~10月都話有螢火蟲睇。我住當晚係星期六,問了幾十間該區的民宿都話冇房,只剩奮起湖大飯店的貴房有位。

2.    睇螢火蟲最好剛入黑約19:00的時侯,再入夜D蟲蟲就冇咁活躍,多數只停在樹上唔肯飛。

3.    奮起湖除了老街,還有多條森林棧道,時間多的話在這裡行吓食吓,玩一日一夜都唔錯。

4.    阿里山及奮起湖一帶盛產烏龍茶,當地居民流行一種冷泡茶葉方法,只把茶葉放進泠礦泉水內泡12小時便可飲用,凍烏龍茶清香消暑,最適合香港夏天時飲。冷泡茶葉不可用自來水,茶館職員話茶葉和自來水的化學物質會使茶變質,只有礦泉水才適合長時間冷泡及引出茶香。

奮起湖高山冷泡茶





---待續---

3 則留言:


  1. [版主回覆06/02/2012 18:51:43]

    回覆刪除
  2. 燒野山豬肉 ... 聽落都想食
    [版主回覆06/04/2012 09:31:04]講起我又想返去食添....真係好香豬肉味

    回覆刪除
  3. 多謝分享
    [版主回覆06/13/2012 13:42:40]

    回覆刪除