2013年10月20日

馬來西亞 • 沙巴(3) – 山打根(Sandakan)搜奇

南洋婆羅乃特產 長鼻猴(Proboscis Monkey) – 佢一邊食一邊起晒旗,原來長鼻猴都識得飽暖思淫慾啊!!

馬來西亞 沙巴位於婆羅州北部,有很多獨有的奇異動植物,包括世界上最大的花Rafflesia、婆羅州猩猩Orang Utan和婆羅州長鼻猴Proboscis Monkey等等。來到沙巴山打根,可預留一日時間到野生動物保護區近距離觀看Orang UtanProboscis Monkey



馬來西亞•沙巴 – Day 4

<<山打根>>

今朝06:30食早餐,07:00準時乘快船離開Lankayan Island返山打根市。08:30返到山打根市後,酒店車我們到 西必洛人猿保護中心(Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre)可以自費入場睇婆羅州猩猩Orang Utan,睇完後酒店包了午餐然後送住客們去機場。

09:30便到 西必洛人猿保護中心,每日10:00都有工作人員餵婆羅州猩猩食早餐,過程約30min

西必洛人猿保護中心(Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre)大門口


入場後,沿這小徑行7min便到餵食平台。 


09:50已站滿遊客等睇猩猩 


10:00開餐了21小婆羅州猩猩準時從森林出來食早餐。


職員在平台放下大量水果,2隻大猩猩就背着我們狂食,真係啋你都儍。


食飽飽,隻雄猩猩狂錫個仔,十足 怪獸家長。 


睇到10:25,我們自行離隊。行返出大門口揾車趕去Labuk Bay婆羅州長鼻猴Proboscis Monkey。大門口有好多的士等客,我問去Labuk BayHow much? 司機話one wayRM 75,等我玩完再車我返山打根市就共收RM 160。我又問包佢車7.5hr,去晒Labuk Bay – Sim Sim – 普濟寺海上皇餐廳山打根街市機場共要幾錢?佢就開RM 200。差咁少,我當然包一日啦,成交。可以把大背包全日放在車尾箱了,出發。

在山打根包了這的士7.5hr,收費RM 200 


11:10便來到Labuk BayPlatform B了,等11:30那場餵食。 


工作人員11:20便開始派水果了,比官方時間早了10min,引來數十隻長鼻猴Proboscis Monkey,有大有細有男有女。 


呢隻係長鼻猴乸 


呢隻鬼鬼鼠鼠係長鼻猴公 


呢隻長鼻猴王初時脖起晒勁有氣勢 


點知唔夠5分鐘就後勁不繼,笑到噴晒飯。 


唉!!!老啦. . . . . . . Dup低頭望都冇用啦,住估仲後生咩。 


知冇面囉,自己躲去台下面食。 


食食吓,發現怪鳥呀! 


職員又派食物,引來幾隻怪鳥。 


職員再用青豆引埋十多隻 銀葉猴出來。 

 玩到約12:15離開,乘的士去Kampung Buli Sim Sim布利森森漁村。

沿公路有十幾檔榴槤,小太熊睇見又心郁郁,於是我叫司機停低在其中一檔。


馬拉不知名榴槤,每1kg – RM 10 


馬拉榴槤(1.2kg ~ RM 12) – 味道比早2日在亞庇市食的D24更好,亦較新鮮。 


出到Kampung Buli Sim Sim布利森森漁村已13:00了,在第7橋落車。 


沿橋行出海,全部都係民居。 


去到盡頭有一隻麻鷹 


村屋下好多水母啊! 


有居民生曬鹹魚 


又有生曬魷魚 


一般民居,設備都OK喎。 


行到今日的目標,位於第7橋盡頭的 九記皮蛋餃。但係. . . . . . . . . .13:00關門了,啊姐們正在清潔中,食唔到山打根必吃的 九記皮蛋餃,啲人話等於冇來過山打根呀!!!!!! 


冇辦法下,唯有過第8橋盡頭的 森森海鮮餐廳食。 


森森海鮮餐廳的海鮮,十分之麻麻地啫。 


可惜連 彈弓麵都賣晒,又試唔到,太慘了. . . . . . . .

一場來到,便揾個位坐底吃些東西。 


甘桔話梅冰(Ki Chai)(RM 3) – 酸酸咪咪非常好飲。 


山打根皮蛋餃(RM 5) – 即係皮蛋魚肉餃子,普通啫,試一隻都夠了。 


食完餃坐幾個字車又到 普濟寺,包車真方便。

普濟寺 山打根名勝,馬拉司機叫佢做Chinese Temple


在普濟寺可望到 山打根市全景。 


 跟住14:25去到 海上皇餐廳


點知門口寫住14:30 – 17:30休市。唔係吓話,又食白果????

照行入去碰碰運,啲阿姐好好人啊,肯做埋我呢張單,我們便找個海邊位坐下。


海鮮好抵食,全部標晒價,除了龍蝦外,其餘的價錢是香港的三分之一。


我點了瀨尿蝦王(100g – RM 10,即係每兩約HK$9.2)和肉蟹(100g – RM 4,即係每兩約HK$3.7),平到笑。


小太熊嫌少,說:「叫埋蘇眉啦。」
(Remark: 蘇眉只賣RM 25 – 100g,即每兩約HK$23,平到笑!)

我:「食唔晒呀。」

一向眼濶肚窄的小太熊:「食得晒呀。」

我:「魚池都冇蘇眉,冇貨呀。」

小太熊:「有架,伙記會落魚排捉架,啲人影的相都係咁,魚排就在外面。」 

我:「食晒唔夠至加啦。」

小太熊:「…………. >____<  人地收工啦。」

就係咁,我又唔聽小太熊話冇叫蘇眉,最後當然又係我錯啦,原來食完真係未飽晒,食多條斤半蘇眉一定冇問題。小太熊,下次再帶你來食過啦。

2隻瀨尿蝦王共600g(約一斤)(RM 60),勁鮮甜。


蝦身有黃膏,非常香口,好正冴。 


2隻黑椒肉蟹仔(900g,即約24)(RM 36),保持一般馬來黑椒蟹水準,超值。

幸運地食到呢餐,要多謝餐廳的阿姐。



補充資料 :

1.        在山打根作一日遊必需有車,我在Sepilok門口包了駕的士7.5hr去晒我Plan好的地方(Labuk Bay – Kampung Buli Sim Sim – 普濟寺海上皇餐廳山打根街市機場),司機開價RM 200,價錢合理,我冇講價就成交。

2.        由山打根市到Sepilok45min

3.        由山打根市到機場約25min

4.        Sepilok門口到Labuk Bay30min

5.        西必洛人猿保護中心(Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre) 入場費RM 30,另加相機RM 10。售票處旁有免費大Locker

6.        Labuk Bay入場費RM 60,另加相機RM 10



---待續---

38 則留言:

  1. 正!有便宜又美味的海鮮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 診平要食多啲了,過多2年比强國入侵埋沙巴東部,啲嘢又變天價了。

      刪除
  2. 同幾年前相比,沙巴啲海鮮細隻左好多!俾我地呢啲香港人食晒喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻的可能運晒去强國,比啲富2代食光了........自從2年前大馬榴槤出口去強國後,已貴了5成,貓山王更貴了一倍。

      刪除
  3. 我都由yahoo搬咗過來google, 不過唔係好熟blogspot, 唔識點攪遊記分類...

    回覆刪除
    回覆
    1. blogspot冇yahoo的遊記分類架,只係我自己用了"標籤"來分類。

      刪除
  4. 正呀,去馬來西亞食海鮮,真係又平又好味

    回覆刪除
  5. 咁正沙巴我去過三次,山打根真係未去過,邊處好玩d呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 從KK加程內陸機便到了,幾方便的。
      我鐘意山打根多啲,有海龜生蛋睇。

      刪除
  6. 海龜生蛋聽聞要早半年前要book~喎~好似唔見你遊記有喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,在Blogspot還未Copy過來,過一兩日copy埋過來啦。

      刪除
  7. 先睹為快,我去你個blog睇過,好厲害竟然去過咁多地方,仲要行程好特別

    我籌備緊12月去渡蜜月,你個極地追蹤芬蘭之旅係最正斗

    回覆刪除
    回覆
    1. 12月去極地蜜月,好似凍咗啲喎~

      刪除
  8. 不過呢個就最特別,可以去睇北極光、姆明村、搵聖誕老人~

    一係就諗住去仙本那潛水、睇海龜生蛋、深入熱帶雨林~

    馬爾代夫果d幾日stay係個島,我同小龍女,應該會悶死

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,真係好精彩的。好過潛水咁熱又咁攰。

      刪除
  9. 唔講真係唔知係乜野地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 山打根其實好出名的,以前大陸好多人移民去。

      刪除
  10. 有事諮詢,可否聯繫我嗎? P333333@hotmail.com

    回覆刪除
  11. 第一次聽到山打根的名字是由一個同團的女孩, 她來自山打根, 才發覺自己唔識得這個地方,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係今次去Lankayan Island才認識這地方,原來幾十年前已經有很多中國人移民來這裡,很多華人都係講廣東話的。

      刪除
  12. 後來查才知道它處於馬來西亞。難得你們分享那裡的景觀!長鼻猴的樣子好怪, 原來是這樣的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長鼻猴是婆羅州的特產,幾得意趣怪啊。

      刪除
  13. 回覆
    1. 那裡的所有物價好像落後了十幾年,我2000第一去檳城包的士也是這個價,現在已經加了75%,但山打根依然咁平,可能因為少遊客啦。

      刪除
  14. 怪鳥及銀葉猴好似好少見到

    回覆刪除
    回覆
    1. 牠們都生活在馬來西亞的原始森林,我記得以前在西馬的Taman Negara國家公園也見過一次野生的怪鳥,只是很快的在眼前飛過最多1秒,全靠佢個大咀才認得。此外,在西馬Pangkor Island也很易見到這種怪鳥。

      刪除
  15. 回覆
    1. 係呀,平到笑,我好後悔唔食埋蘇眉,現在冇可能食到咁平了。

      刪除
  16. 長鼻猴的樣子好醜,海鲜抵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得佢醜樣得來都幾趣怪啊😄
      如果香港的海鮮都咁抵食就好了,不過現在沙巴連亞庇市的海鮮都很貴,只有這裡夠少遊客才咁抵食。

      刪除
  17. 長鼻猴幾特別。。
    很有通透感的水母。
    多年前朋友從沙巴回來帶給我兩個未熟人參果,就在家中兩天,熟了人參果滿室清香,吃熟人參果清甜無比,到現在也吃不番這份味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見過好多款品種的水母,都係咁晶凝通透的。
      人參果我未食過呀,下次去沙巴一定試吓,不過都有排等了🥺

      刪除
  18. 奇特猴子,令人大開眼界,最後海鮮餐好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度的海鮮太抵食了,如果住多幾晚一定日日食😋

      刪除