2013年10月25日

馬來西亞 • 沙巴(完) – 亞庇(Kota Kinabalu) • 山打根(Sandakan) 雙城記

小太熊响沙巴山打根的英國茶室嘆緊佢最愛的High Tea

馬來西亞沙巴的亞庇(Kota Kinabalu)和山打根(Sandakan)分別係沙巴的第一大和第二大城市,在這兩個舊城閒逛,感覺好似分別返反20年前和40年前的老香港,人情味濃厚。



馬來西亞•沙巴 – Day 4

<<山打根>>

繼續第4日行程。在 海上皇餐廳食完飯,返回山打根市已15:40了。約了的士司機17:30在街市門口等,我同小太熊就用110分鐘時間,感受一吓山打根市的懷舊感。

在這山打根街市落車,先入去行行,視察吓當地的物價和民生。


發現榴槤,每1kg只賣RM 6,當然要試啦。


和中午路邊吃的那個同種的,味道都好好,但這個應放多了1~2日,質感差了少少,但勝在超平。


行完街市,沿海旁繼續行。


行到山打根的古積 百步梯,足有一百級摟梯,風景真係流到嘔,慈雲山上沙田坳條梯仲正過佢。


百步梯的盡頭行多3分鍾就係 英國茶室(English Tea House Restaurant),好High架,靚過香港從前的 雍雅山房。



英國茶室有一座古建築物,可以坐入面。


又可以坐在大花園


High Tea Set(RM 44 ~ 2) – 味道就很一般,但格調優雅,抵食。
食完Tea20min返到街市,司機已準時等緊我吔。由街市門口去機場只用了25min。今晚乘馬航 19:00 – 19:45機返 亞庇。今日天兔到訪香港,好多機delay了,麻煩。


<<亞庇(Kota Kinabalu)>>

Hotel Sixty 3 – 位於亞庇市Gaya Street,食嘢好方便。


雙人淨房每晚HK$ 478,幾乾淨。


涼都唔沖就落Gaya Street食嘢先,第一站係 佑記茶室。


佑記茶室的肉骨茶响亞庇都好出名


排骨肉骨茶(RM 6);三層肉(RM 6.5);豆腐(RM 1);油炸鬼(RM 1) – 排骨肉骨茶和三層肉就幾得,但豆腐只係中下,油炸鬼好難食。整體上味道就一般好食啦,冇乜意慾食第二次果隻。


生菜(RM 8) – 唔抵食,而且勁多油。


行過2個街口,再跟住旅遊書介紹,試試這間 馮業。


話梅桔仔冰Kit Chai (RM 2.7);三層咖啡Three Layers Kopi (RM 3.7) – 兩杯都好味。


咖哩海鮮啦沙麵(RM 13) – 小店最出名的食品,有齊魚蝦蟹但唔鮮甜,咖哩太濃但唔夠咖哩香,小太熊話佢「唔得掂」囉。


食完麵向海邊方向行過大馬路,使到一熟食市集。


燒雞翼香噴噴好正,但冇試了。


穿過市集轉左,便返到3日前來過的Segama天橋底榴槤檔。


貓山王今日冇貨,成RM 60 ~ 1kg都被强國團掃清了。老細介紹了呢個RM 35 ~ 1kg,話好正喎,但佢up唔出咩名,信佢啦,這個賣RM 48


好正呀,唔比貓山王差,皮亁肉夠cream,甜度適中,帶點甘苦,幾個部位都唔同味,高水準呀,老細冇介紹錯。
食完榴槤行返酒店休息了,香港正在打風,明早要04:45起身去機場碰碰運。



馬來西亞•沙巴 – Day 5()

晨早坐RM 45的士去機場,Air Asia話因香港有颱風,所以班機要改期至中午12:00才起飛,死火,check-out了添,唯有坐返RM 30的士返酒店,放低行李再四圍行吓啦。

放低行李後,先去Gaya Street 新中華茶室食早餐。旅遊書話,來沙巴若未食過呢度啲 斗亞蘭麵,就等如冇食過本地菜喎,試吓囉。

新中華茶室


可能剛開門,唔係太旺。


要了一碟斗亞蘭麵,大廚立即開鑊炒,落了巧多豬油啊!


釀五寶(RM 7.5) – 我覺得味一般,小太熊叫的,但佢叫完唔肯食,又唔準我食。


豬肉粥(RM 6) – Tat Tat,味道算入得口嘅。


斗亞蘭麵(Tuaran Fried Noodle) (RM 6) – 即係雜肉豬油炒麵,勁重豬油,年過三十的人我就唔建議佢去試了。


新中華茶室唔多掂,又比旅遊書老點了。

下一站去 京那巴魯咖啡店


冇乜人,又驚比旅遊書老點。


牛什米粉(RM 6.8) – 都一般好味嘅。牛肉牛肚夠腍,米粉算香滑,湯底都OK


食完嘢沿 咖啡博物館後面這條小徑行上 訊號山瞭望台


5min便行到上頂


再沿馬路向上行多5min便到 訊號山瞭望台


風景只係一般,唔係zip時間都唔來。


落返山想入 咖啡博物館坐坐


嘩!咖啡成RM 6一杯,貴一倍,又冇泠氣,最後冇飲了。


繼續無無聊聊四圍走,見呢間 成興茶室人多,入去試吓。


三色奶茶(RM 3) – 好味。


啦沙Laksa(RM 6) – OK


無無聊聊行返酒店Hotel Sixty 3,去對面間 富源茶室嘆多件多士。

羅漢果冰(RM 2.5);甘蔗桔仔冰(RM 2.8);牛油咖吷包(RM 1.5) – 全部都好好味。


極無聊地行到10:30,返酒店Hotel Sixty 3攞行李坐的士去機場。

的士司機識廣東話的,佢話近三幾年亞庇的樓價升了成倍了,攪到佢地啲Local人都買唔起樓。估唔到,不單止香港,連遠在沙巴的亞庇都已靜俏俏被强國的黑錢炒起了. . . . . . . . .

11:00入到候機室,Air Asia又話原定12:00起飛的期又因香港颱風延誤到15:45了,唯有再呆等啦。

Air AsiaOK喎,唔駛錢每人派了2件雞、一杯薯容、一杯菜絲沙律同一杯可樂。


終於15:45起飛了,飛到香港仲見到天空的日落好靚添。

飛到香港上空,再在空中排了30min隊,才有位降落。今日行李出得比人更快,真係要讚一讚。

三日後又要出發去越南了,小太熊安排的節目實在太豐富。





補充資料 :

1.        RM 1 HK$ 2.44,百年價。

2.        Air Asia 香港來回 亞庇機票HK$ 2119

3.        馬航內陸機由 亞庇來回山打根,票RM 115

4.        在山打根作一日遊必需有車,我在Sepilok門口包了駕的士7.5hr去晒我Plan好的地方(Labuk Bay – Kampung Buli Sim Sim – 普濟寺海上皇餐廳山打根街市機場),司機開價RM 200,價錢合理,我冇講價就成交。

5.        由山打根市到機場約 25min

6.        亞庇機場乘的士出 亞庇市只需10 – 15min,收RM30。如在00:00 – 06:00乘車,收RM 45

7.        西必洛人猿保護中心 (Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre) 入場費RM 30,另加相機RM 10。售票處旁有免費大Locker

8.        的士司機話和生園是個黃昏市集,檔口約黃昏16:30開檔至20:00左右,由亞庇市行10min車便到。

9.        由於航機Delay了超過6hr,按我買的藍十字保險條文,我可獲HK$250賠償。Oh….. 幫襯見了藍十字保險足廿年,才第一次claim佢。我於是把登機証、颱風資料和機管局於網上公佈的航機延誤資料連同Claim Form寄給藍十字,表示飛機因颱風Delay了超過6hr,那知藍十字回信比我,話除非我能在60日內交出Air Asia的信件,內容必須註明Delay原因,否則我的索償無效。小那巴,明玩嘢,我嬲到立即寫信去佢總公司CEO度投訴果位玩嘢Manager,最後佢至死死氣賠返HK$250比我. . . . 挑,正賤種,人工錢都補唔返。





-----沙巴山打根 悠晴假期()-----

33 則留言:

  1. 人地話山打根海鮮抵食, 有無試?
    http://makarpurastar.blogspot.hk/ 已營業, 保持通話 :)

    回覆刪除
  2. 馬來西亞啲柑桔水真係好正!正過新加坡果啲好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係阿,而且我覺得沙巴那邊好味過吉隆坡,直情餐餐都要一杯。

      刪除
  3. The environment of 英國茶室 is quite good.

    How did you book Hotel Sixty 3 in Gaya Street. I saw quite a number of hotels there in Gaya Street but do not know where to book.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔錯架,只係近年價錢貴了許多。但...最正的還在 檳城。

      刪除
  5. 其實我們國家,好多地方都好正:P你們。。。你們是每個月都出國一次(⊙_⊙)?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,你係咪响聖誕島留言那位呀?
      所以我成日去大馬囉~
      唔一定,不過有紅假就多數都會去。

      刪除
    2. 喺啊,聖誕島,你咁都認到,犀利:P
      歡迎你們多D來大馬玩啊,不過都要好注意安全啊:)
      你所謂唔一定,聽落既系幾乎每個月( ⊙ o ⊙ )啊!

      刪除
    3. 最衰個變態賓佬,又過界捉遊客,咁多人死唔見佢死。
      近幾年至開始去密咗,希望keep到啦^0^

      刪除
  6. 系咯,本來好地地既一個地方,俾佢地破壞曬。
    我都希望明年開始可以好似你地咁就好啦,哈哈:D

    回覆刪除
  7. 我都係這天由沙巴回香港﹗

    回覆刪除
  8. Hello,你好呀,我計劃下個月都去沙巴,不過計劃緊到底自己訂機票還是報自由行好,請問覺得air asia 如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 近幾年都坐過幾次Air Asia,次次都超準時,有早冇遲,除了打風那次,但唔關佢事的,所以我都好滿意,至少好過港龍,例遲。

      刪除
  9. 謝謝,不過好困惑,想請教問埋因為小妹下個月有時間想去沙巴,睇過旅行社星期一下午三點幾出發星期四返來好似二點令三點機$ 3200 for 2 連稅加酒店機場接送, 而廉航air Asia 星期日就可以出發 早上九點九機 但回程可以揀星期四或者五 早上五點幾機, 而我可揀一晚resort 及兩晚酒店,暫計四日三夜行程都係$3200 連埋稅

    現正非常煩惱啊,朋友意見各一,還有想問有旅遊經驗的師兄啊

    回覆刪除
    回覆
    1. Google把很多匿名留言放進垃圾留言了,唔check都唔知。
      當然坐Air Asia好啦,玩多2日,旅行社的時間太差了,除非唔駛返工啦。

      刪除
  10. 你話又驚比旅遊書老點。我又諗起梁望峯在旅遊書勁推亞宗麵線,終於我與家人嘗試了!完全不是香港人的口感,我問隔離的港人夫婦好吃嗎?們倆立刻搖搖頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿宗麵線我記得啊,唔似係麵線,好似食緊碗仔翅咁,我又覺得味道都ok,不過唔係傳聞中咁正,屬於下次路過唔駛排隊都唔會再食果種。

      刪除
  11. 回覆
    1. 都係傳統馬拉式茶室,很有懷舊感覺。英國茶室就非常之好氣氛了,英國都好難搵返呢種舊英式茶室

      刪除
  12. 牛油咖吷包在那邊吃是好味好多, 回來覺得太甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 富源茶室啲嘢係好食啲,所以食多一次。

      刪除
  13. 回來見美麗的日落是很完滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ok啦,不過果日落緊大雨,要在雲層之上才見到咁靚的太陽。

      刪除
  14. 唔親身試過真係唔知旅遊書有無老點

    回覆刪除