2013年12月5日

品味‧越南(6) – 世界自然遺產 下龍灣

世界自然遺產 越南下龍灣

下龍灣 位於越南西北部,由2000座島山形成一處內海灣,屬世界自然遺產,亦已被强國攻佔了大部分地方。下龍灣很多船載客出海遊山玩水,其中最Top的精品郵輪要算是Paradise Peak,小太熊訂了一晚房比我嘆呀。



品味越南 – Day 4

火車遲大到07:00至埋站,約了司機05:30在火車等,佢唔行開就怪囉。果然,真係找唔到佢,好彩call佢手機佢10min便蒲頭。

架車都好靚,夠泠氣。



<<下龍灣>>

07:20開車,10:50便到下龍灣的Tuan Chau Island,在這間Paradise Cruise的侯船室登記上船。


侯船室有免費自坐餐食,嘢食仲好多添。


12:15開始上船,由Premium Suite的專人帶我和小太熊上船。


Paradise Peak Cruise只有8間房,最多16個客,今天爆滿啊。


剛入門口便有花瓣從天而降歡迎我地


再來杯Welcome鮮榨果汁,好好味。


上房前先帶我們參觀隻船

位於下層(1/F)Sauna房和按摩池


位於下層(1/F)SPA


位於下層(1/F)的健身室


位於下層(1/F)的圖書館


位於3/F的飯廳


3/F尾的酒吧


船頂(4/F)


2/F的走廊,船頭便是2Premium Suites


Premium Suite (21晚包抱早、午、晚各一餐及飲品和酒,連所有活動。)每位USD 470


又大又開揚的睡房


浴室有按摩浴缸和大露台


睡房對出是船頭露台


水果和Sparkling Wine係送的


雪櫃的飲品任飲唔嬲


下龍灣其實好靚好特別,可借當日天灰有微雨。


見有好多其它郵輪,但冇我地艘咁靚架。


13:15開餐,啤酒氣水鮮榨果汁和4House Wine紅白酒免費任叫,其餘的烈酒和雞尾酒要錢的。

我飲紅酒,小大熊飲鮮橙汁。


麵包新鮮軟熟


頭盆鴨胸冷盆,好味。


餐湯南瓜湯,有水準,賣相亦一流。


主菜海鮮拚盆2人前


海鮮拚盆有 肉蟹(肉很鮮甜,少少黃膏很甘香);魷魚(普通);大蜆(普通)和熟蝦(鮮甜)


還有 熟蠔(鮮甜有蠔味)


鮮果拚盆加綠豆餅


食完飯返房嘆得一陣,15:15有活動了,參觀 下龍灣一條建於水上的小村。


船剛停定,便有小販叫賣了。


小孩子村民,和大人一同出來賣嘢。


村民用小艇載我們入村,每船坐4人。


水鄉內的小學


每間屋都係浮在水上,幾有趣的小村。


16:00玩完返上船,又嘆一陣。

16:45在下龍灣玩獨木舟和游水


玩到17:30要返房沖身了,因為要趕18:00Cooking Class

18:00開始天黑了,其它船都停下來。


大廚預備好材料,今日教 鮮越南春卷。


造法簡單,先用清水弄軟米紙,然後包上材料再卷起即成。


So easy,我又即場卷2條。


我的制成品 鮮越南春卷,幾好味架。


入夜了,氣温微涼幾舒服。

返房浸吓浴缸,19:30又開飯了。







補充資料 :

1.        私家車從 河內火車站到下龍灣 及下龍灣到河內機場,兩程車共收USD 145,可幫襯<resa@sapalytrain.com>預訂。

2.        由河內火車站到下龍灣車程3hr30min,由下龍灣到河內機場只需3hr15min

3.        Paradise Peak Cruise係下龍灣最Top的精品郵輪,值得體驗。

4.        Paradise Peak Cruise只有8間房,伙記多過客,最貴的房Premium Suite 21晚每位 USD 470,包早、午、晚餐及飲品和酒,連所有活動。





---待續---

7 則留言:

  1. 回覆
    1. Yes, you will not regret to try it, although quite expensive

      刪除
  2. 小太陽你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是否需要到http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001開account才有稿費呢?(我未有時間祥細睇)

      刪除
    2. 謝謝你對SeeWide的興趣!

      你只需在我們的首頁http://www.seewide.com 申請成為會員
      然後再發表一篇文章, 就可以在個人頁面內申請成為「特約探險家」

      當成為「特約探險家」後, 就會開始計算你文章的本地瀏覽量來累積稿費!

      Thanks~

      刪除
  3. 隻郵輪好 luxury 呀, 極羨慕 :)
    啲嘢食好筍呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間房比獅子星頭等房好好多,我恨坐好耐了。嘢食算好正了,仲有酒任飲添。

      刪除