2013年12月12日

品味‧越南(完) – 下龍灣 精品郵輪假期Paradise Peak Cruise

越南下龍灣最Top精品郵輪Paradise Peak Cruise

Paradise Peak Cruise係下龍灣最Top的精品郵輪,只有8間房,伙記多過客,最貴的房Premium Suite( 21)每位USD 470,包早、午、晚餐及飲品和酒,連所有活動,小太熊訂了一晚房比我嘆呀。



品味越南 – Day 4

<<下龍灣>>

繼續上一篇Day 4行程。

整天都好忙碌,未有時間認真嘆自己間貴房,連送的Sparkling Wine都未有時間飲。

上完Cooking Class後,立即返房嘆了。

夜晚的浴室靚到不得了


開了支酒嘆返杯先


一邊浸按摩浴一邊飲酒,太嘆了。


浸完再出船頭睇月光


小太熊話好攰,要恰陣咁話。


話咁快又到19:30 Dinner Time,餐廳幾靚呢。


每次都坐呢張最靚的枱


今次我飲白酒,小太熊就儍瓜了,飲香蕉芒果汁。點解儍瓜?因為呢杯係雞尾果汁,要錢架,仲成VND 150,000,落船收到單至知做了蠢兜。


頭盆越式牛肉沙律,唔錯。


頭盆炸墨魚蝦餅,好味彈牙有新鮮感。


餐湯鮮菌南瓜湯,幾特別。


餐湯越式清湯,似剛才自制的春卷放湯食。


主菜黑椒大虎蝦,好得。


主菜素菜煲,唔好食的,早知要2份蝦。


甜品自家制紅豆雪糕,好粉,麻麻哋。


甜品自家制綠茶雪糕,一樣好粉,但心太軟就OK

原本想在房嘆耐啲才瞓,但實在太攰太舒服了,返到房一陣便瞓着了。



品味越南 – Day 5 ()

今日晨早06:30起身跑上船頂,天色比昨日更差了。


06:30在船頂有太極班,但唔係幾Pro


練唔夠15min落出雨了,要返落飯廳繼續,練到07:00

07:00 – 07:30Morning Tea時間


07:30 – 08:30又有活動,可選擇行上呢個下龍灣最高山頂(Titop Island),欣賞整個下龍灣。


又可參觀下龍灣最大的岩洞Sung Sot Cave

因為落緊大雨,所以唔行山了,去玩Cave。點知勁多强國人,好似去咗桂林一樣。

先乘小駁船登島


再行上半山上的岩洞入口


岩洞Sung Sot Cave


這岩洞都算大,但小太熊覺得佢冇乜特別,相比起砂勞越的岩洞就差得遠囉。

岩洞出口是全島的最高點


08:30食早餐了,我飲西爪汁,小太熊飲橙汁。


早餐好豐富好好味


食完早餐返房執嘢,嘆多一陣,10:30準時泊岸要落船了。由上船至落船足足有22hr,但感覺時間過得飛快,留在房內的時間太少,嘆唔夠啊!

落船後船公司幫我call了的士由Tuan Chau Island去下龍市,的士唔肯用錶,一口價VND 200,000,價錢差不多啦,因為都行成15km

目的地下龍市Vuon Dao Market


揹住2人行李,睇吓當地民生和物價。


榴槤1kg – VND 50000,買了一個VND 120,000,但太生好難食,掉了。第一次在外地食到這麽差的榴槤。


下龍市Ha Long Road一帶好多平價旅店,雙人房只係六十皮港紙一晚。


沿Ha Long Road海邊行,有Night Market和海灘。


原本留了每人約200港紙在下龍灣食海鮮的,點知Ha Long Road的海鮮檔好唔得掂,品種少,又細又唔靚,價錢仲超貴,鬼咩,去得果度啲强國佬個個on99都不知價錢為何物,難怪人會用悔辱價賣啲劣海產比你地。

我行親埋去檔口睇啲伙記就隊個 强國字餐牌比我,餐牌只有强國字和人仔價,冇英文冇越南文冇VND價又冇USD價,我識撚强文有撚人仔响身咩,想做水魚都冇水啦,on9. . . . . .

沿海得劣海產餐店


最後去了海邊這間食,見佢多本地人。


坐海邊位,環境幾好。


越南春卷(VND 100,000) – 一般水準算好食。


茄子煲(VND 80,000) – 普通。


海鮮炒飯(VND 100,000) – 普通。


飯後送 蔗一碟,好甜。


食完飯行過對面就係Hotel Novotel,約了司機14:00在這裡出發。仲有40min,入酒吧飲杯嘢上吓網先,順便入厠所抹吓身。

菠蘿汁(VND 60,000) – 盒裝貨,當買位坐。


司機好準時,13:45便到了,出發。17:00便返到河內機場,大把時間,又入禁區2/F的餐廳食,貪佢人少。

越式牛河(VND 105,000) – 始終部比香港的好味。


越南春卷(VND160,000) – 賣想好,比預期更好食。

19:50乘國泰機返香港了. . . . . . . . . 下一站. . . . . . 非洲塞舌爾





補充資料 :

1.        USD 1 VND 21065(河內機場價)

2.        國泰 香港來回 河內機票HK$ 3275

3.        越南有好多的士公司,價錢架架唔同,一般4人的每 1km約收VND 11,200 13,200,我去了三次越南坐過2X次的士,暫時未遇過唔肯按錶收費的司機,85%司機都識路,情況比泰國、印尼、菲律賓、甚至吉隆坡更好。Mai Linh Taxi係值得推介的公司。

4.        我幫襯<resa@sapalytrain.com>訂了私家車從 河內火車站到下龍灣 及下龍灣Hotel Novotel到河內機場,兩程車共收了USD 145,收費合理。

5.        由下龍灣Hotel Novotel到河內機場只需3hr15min





<品味越南()>

11 則留言:

  1. Wow! A 5 star bathroom again. It appears that seafood in Viet Nam is not worth trying.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 成間房都好乾淨好得架,水夠熱冷氣夠凍~

      刪除
  3. 幾時會考慮去南美呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都考慮緊,但交通成本太高,最少去成個月,冇咁多假啊><

      刪除
  4. 回覆
    1. 我住的Premium Suite (2日1晚)每位 USD 470,包早、午、晚餐及飲品和酒,連所有活動。雖熊極貴,但試一晚還是值得的。

      刪除
  5. 太極是中國文化, 由越南人執教, 當然欠缺說明力啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼佬就比佢呃到了~~~
      現在响塞舌爾曬緊太陽,做威廉皇叔^ _ ^

      刪除