2013年11月28日

品味‧越南(5) – 夢幻列車Victoria Express

越南 夢幻列車Victoria Express雙人房

Victoria Express係越南最貴的火車,行走於河內與老街,晚上出發,明早到埗,只有Victoria Sapa Resort and SPA的住客才可以乘坐,而且佢有乘客專用頭等餐卡,特顯乘客的專貴。Victoria Express雙人房 河內來回老街,每位USD 336。單程每位都收 USD 273,小太熊早 2個月Book都買唔到去程票,只能買單程回程票,傷到入肉。Victoria Express唔係晚晚有餐卡,如果冇餐卡單程票每位減USD 23,雙程票每位減USD 40。預訂 4道菜Set Dinner每位VND 539,000,餐卡好靚,值得一試。



品味越南 – Day 3

繼續上一篇行程。行完山返到酒店才15:45,可以去會所慢慢沖個涼先。

17:00離開酒店,自己行落市集教堂前乘小巴往老街。由於我第2個上車,等足30min才客滿開車。


<<老街(Lao Cai)>>

出到老街火車站已18:45,天黑了。


19:30才有Victoria Express職員在火車站口擺檔派車飛


老街火車站售票處,聽講唔賣票給遊客的,遊客只可幫襯Agent


老街火車站候車大堂


火車站對面有間Le Bordeaux,仲以為係 錢志明市No.1的那間法國餐廳,點知只係間4流小菜館。


老街夜晚,冇乜野好行。


入了火車站對面一間有Wi-fi的餐廳,飲杯野坐到夠鐘。


餐廳都唔少客架


等到19:30終於有人派車票了,但要再等到20:30才可上車。


20:30上車,Victoria Express. . . . . 收到咁Q貴,對你期望好高呀!


車廂古雅的走廊


入房了. . . . . 靚係靚,但同2日前的Sapaly Express差唔多啫,而且. . . . . 只有2支水,連啤酒氣水都冇,窗口上的燈飾壞了又冇人理,見人地啲相枱上有盆花佢又冇,房內仲有些新的油木未乾的氣味. . . . . . ,收到咁貴都咁唔細心. . . . . . .

Victoria Express雙人房,全車只有2間。


放下行李,到餐卡吃飯了。餐卡只有10張枱,但全車有14間房,即係唔一定有位食飯架,不過當全車Full了但晚餐卡只有一半人。

餐卡好Grand啊,有點中古歐洲的貴族Feel


先來一杯白酒(VND 100,000)


今晚訂了24 Course Set Dinner,每位VND 539,000

餐湯味道中下,勝在環境好嘛。


食食吓,突然全車停電20min,黑媽媽乜都睇唔到,真係媽媽媽. . . . .

20min後重見光明,上頭盆。


頭盆 磨菇撻 味道OK啦。


頭盆 炸薯仔 賣相和味道還可以的。


上主菜了,我食牛,小大熊食魚。


主菜 牛扒 入得口嘅. . . . . .


主菜 煎魚 質素同塊牛有得揮囉。


甜品 香蕉批 好味架。


甜品 蘋果批 真係正,外脆內軟夠香甜,全晚最好味呢件。

食飽飯,返房休息了。服務員話明早05:30到站,所以05:00call醒我哋,餐廳有免費茶啡飲。



品味越南 – Day 4

Morning Call就好準時05:00,但餐卡就05:35ready好放人入去,即係知道例遲啦。

早晨的Victoria Express餐卡


咖啡和茶,可以嘆足一個鐘。


07:00才埋站,遲足個半鐘呀。

Book了的士今朝05:30在車站等,接我去下龍灣架. . . . . 唔知司機有冇走呢?



補充資料 :
1.        Victoria Sapa Resort and SPA很好,Check-out後都比住客使用會所,方便夜車走。
2.        Victoria Express每晚21:00由老街開出,話05:30到河內,但我當日遲了個半鐘至到河內。
3.        沙霸往老街需時60min,小巴停在教堂前兜客,每位VND 50000,要預鬆45min等客。



---待續---

9 則留言:

  1. 越南夢幻列車我都想坐下牙, 港幣計返幾錢架
    Victoria Sapa Resort and SPA的住客先可以坐 @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,要Book了房才可以買車票的。
      來回2晚雙人房車卡連2餐火車晚飯每人約HK$3000。

      刪除
  2. 未計房錢麻?
    我覺得車卡房實在係難得既體驗

    回覆刪除
    回覆
    1. 未計的,酒店雙人房我Book約HK$1200一晚,我只住了一晚。

      刪除
  3. 咁特別的旅程, 氣氛幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其是食飯專用的車卡,非常好氣氛,雖然食物較普通。

      刪除