2013年11月8日

品味‧越南(2) – 深入中越邊境山區 沙霸(Sapa)

越南北部山區的小鎮 沙霸(Sapa),隨處都可見到梯田。

沙霸(Sapa)係越南北部山區的小鎮,接近中國雲南邊境,由數個不同的少數民族自成一國,曾經與世無爭。現在沙霸(Sapa)仍可到處見到梯田、河流和穿上自己傳统服飾的小數民族,是越南一處仍未受強國人污染的淨土。 


品味越南 – Day 2

<<老街(Lao Cai)>>

火車Delay45min,於07:00才到越南北部小鎮 老街(Lao Cai)

越南豪華列車Sapaly Express


步出火車站,感覺似返了20年前的強國。


出了火車站口,有幾個人問我係咪去沙霸,我問價,有條賤精佢話Five Hundred Thousand for one person。閃閃書話VND 30,000一位,即係今日要VND 40,00050,000啦,我正數緊Five Hundred Thousand有幾多個零時,條賤精再講Five Zero Zero。嘩!!佢老味,即係五十萬??咪貴X過包車?條賤精一定上咗腦,講多個零,有病。

我見車上有2個老外,問佢哋要幾銀,佢哋話Fifty Thousand for one person。挑!佢老味!我望返住賤精,佢若無其事話:「OKOKFifty Thousand for one person」實在賤到冇朋友,賤得不能再賤,賤王之王。

上了車,等足30min才客滿,開車。

1hr車程由老街到沙霸。



 <<沙霸(Sapa)>>

09:00已到埗,第一時間去酒店Victoria Sapa Resort and SPA check-in


仲執緊房,Reception叫我去餐廳食早餐先。


坐呢張枱,可從高處望落小鎮,環境一流。


自助餐好多嘢食,仲有越南菜。

小太熊先來碗 雞絲湯河,好味。


越式雜菌粉包,好夠咬口又有米香,好味。


越式蝦米煎餅,很有特色,味道唔錯。


西式一樣好味,麵包和番茄好新鮮。


水果都唔差


食完早餐約10:00,返房放下行李即刻出市集走走。

沙霸市集 我覺得啲屋有些像 印度錫金


愛情市集 是沙霸名勝,但得個名,其實只係少數民族買賣商品和農產品的地方,當地少數民族平日都仍會穿上民族服飾。


市集內較大型的濕貨街市


在寮國見過的 五毒酒,呢度都有。


市集內有很多Agent,求其行入呢間,報了團明天行半日山。


跟住落山向Cat Cat Village方向行,途經這餐廳環境最好,响度午餐。


越式湯牛河(VND 50000),好味。


越式素春卷(VND 10,000),驚喜,非常鬆脆,味道上佳。


從餐廳再往下行多約25min便到Cat Cat村入口


到處都見 梯田、水稻和 黑苗族人。




古老的水力舂米磨盆


沿路入村,再見到 水牛和雞生蛋。


落到最底處是 河流和瀑布


睇完瀑布,沿河行多15min出返大馬路。

馬路口有2架電單車等客,我問佢返上市集要how much?佢話每位VND 100,000. . . . . 唓!又叫貴咁多。我話VND 40,000一位啦,都要講了一陣才成交。

上了車5min後,上到Cat Cat村入口,佢話到了。。。。

我話:「To Sapa Church woo, not here

條死嘢:「To Sapa Church VND 80,000To here VND 40,000

我挑:「To Sapa Church VND 40,000Gogogogogo

小太熊架車跟住尾都唔知發生咩事,條死嘢司機死死氣返上市集,我比了共VND 80,000佢哋,條死厚面皮聲細細話:「Give me more la, give me more la」唉!見越南仔確係生活迫人,濕多你地每人VND 10,000啦,講緊三個幾港幣啫。

沙霸教堂(Sapa Church)

5.5hr已遊完市集加Cat Cat Village15:30返酒店游水焗Steam嘆世界。





補充資料 :

1.        由老街去沙霸可乘小巴,每位VND 50,000,車程60min。有些賤精會博大霧講多個零,小心。記住,開了車見人比錢至好比錢。否則收了錢佢又未夠客唔開車,想上第架車就難。

2.        最近沙霸市的少數民族村係Cat Cat Village,住了黑苗族人,從沙霸市教堂向山下行25min便到入場門口,每人要比VND 40,000入村費,再向下行多20min便到村入口。

3.        可以自己行落去Cat Cat Village,再乘電單車上返沙霸市。電單車每位VND 40,000

4.        Cat Cat Village差不多可以見晒想見嘅嘢,如時間有限,可以只去這一條村。

5.        沙霸市很細,2hr乜都行晒。

6.        沙霸有很多1 ~ 3日行山探村團。我參加了行山探村1日包團,2人包團6hr共收USD 48,包來回約45min交道、導遊及午餐,一共到訪3條村包括Lao Chai (黑苗族)Ta Van (蕤族)Giang Ta Chai (紅瑤族),遠足10km。如果跟大團每位USD 14

7.        Victoria Sapa Resort and SPA雙人房每晚VND 3,134,000,包2日雙人早餐和第110:00 Early check-in




---待續---

12 則留言:

  1. The narrow houses in 沙霸 are quite beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, it look like the houses in India Sikkim, colourful and special

      刪除
  2. 由架咁豪的火車出來,一落地,應該有好大的落差! 3個幾港紙就唔好同人計口啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁至可以令自己更加覺得嘆嘛^_^
      所以我咪比佢做tips囉,不過佢想呃我在先嘛。

      刪除
  3. 未受強國人污染的淨土 - 世間罕有
    食物無論酒店或街邊好骨子

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度短短吔住一晚都幾好架,4天假就去到

      刪除
  4. 環境應該好舒服, 但衛生如何? 有無打左針才去?

    回覆刪除
  5. 呢個地方好原始下, 值得去喎, 見你們的食物都好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,食住玩都很好,而且想平玩可以很平,想豪啲又幾值得。

      刪除
  6. 你咩月份去架?見梯田啲相都幾靚…我黎緊七月中去了

    回覆刪除