2013年11月21日

品味‧越南(4) – 探訪 沙霸(Sapa)山區少數民族

越南沙霸紅瑤族村的小朋友

今日參加了越南沙霸行山探村1日包團,2人包團6hr共收USD 48,包來回約45min交通、導遊及午餐,一共到訪3條村包括Lao Chai (黑苗族)Ta Van (蕤族) Giang Ta Chai (紅瑤族),遠足行約10km。當地少數民族的女仔一般到15歲便會結緍生仔,所以常常見到一些小女孩揹住個仔,响香港實誤會係兩姐弟,而且個個麻甩仔都衰十一。



<<沙霸(Sapa)>>

品味越南 – Day 3

昨天在Agent包了今天一日遊,約了10:00在酒店等。

先來個早餐,跟住check-out,出發。


導遊遲到了10min,今日坐這大車到遠足起點。


呢位係導遊,23歲的 黑苗族女孩。


大車行了20min,到達Lao Chai村的入口,遠望一片梯田山谷河流。


落車不久,便有七、八個黑苗族的小女孩和婦女跟住我一齊行。


小太熊話十條女跟住我一個行,話我好似皇上喎。初時我以為佢地星期日放假冇野做,所以見到遊客便過來和我吹幾句“Good Morning”“How old are you”“How are you” 學吓英文,小太熊仲好大方,見到有村士多便每人買了枝雪條請佢哋食,點知最後發現佢哋原來全部都係有. . . . . . . 陰茅架。

沿Lao Chai村行,全部都係田園風景


有梯田、水牛、肥豬和鴨仔


Lao Chai村的學校


見到農民正在收割稻米和人手打甩啲米


行到Lao Chai村口,進入Ta Van村之前,成班婦女表達來意了,原來想我買嘢,手袋仔啦、手繩啦,仲有好多,小太熊幫襯了最靚女的小女孩買了個VND 100,000的袋仔,當係同佢有緣幫襯吓啦,其實買完都冇用過。

跟住進入Ta Van村了,村內住了蕤族人。


導遊話,雖然Lao ChaiTa Van這麽近,但2條村都有自己唔同的語言和文化,都幾復雜。

Ta Van村的學校


Ta Van村的風景和Lao Chai其實差不多,都係梯田、水牛和稻米。


12:00,行到今日午餐的地點了,係位於Ta Van村內的一間Home Stay,即係出租床位比遊客的民宿。


這兩張床便是租比遊客的床位了


午餐有每人一碗豬肉菜即食麵和香蕉,OK啦。


Ta Van村內有 天主教堂

又發現 人工打米


打出來一粒粒連殼的稻米


Ta Van村蕤族小朋友和山中少女


越行越接近大自然,梯田和稻米都好靚。


後段路進入竹林,條路都算一般難行。


穿過竹林,便見一條瀑布。


瀑布下便是Giang Ta Chai村,一班 紅瑤族小孩正在河上沖涼玩耍。


穿過這條橋便差不多到終點了。


紅瑤族的小女孩,好靚女,已結緍生仔了。


行完全程了,在終點又有老有嫩Hard Sell我買嘢,係咁倚買少少啦。

返酒店沖身,跟住自己坐小巴返 老街,今晚乘夜火車回 河內。



---待續---

2 則留言:

  1. 豬牛鴨仔禾田, 濃厚鄉村氣息, 香港已消失

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,只要可以天大地大四圍去。。。總有人間淨土的,只係買少見少

      刪除