2014年11月2日

喎~不丹 行(2) – 佛國夜店Dragon Entertainment

不丹(Bhutan)地標建於海拔3300m懸崖上的 虎穴寺(Paro Taktsang)

虎穴寺(Paro Taktsang)位於不丹海拔3300m高的懸崖上,建築設計令人驚嘆,是遊不丹必到的地方。從山下行上去要不斷上斜行約2hr,中段有一間餐廳可以休息食啲嘢,整段山路像麥理浩徑,難度不高。



~不丹行 – Day 1

今晚22:10乘阿聯酋夜機往曼谷,上機前先在香港候機室食晚飯。



食物質素終於高返了,魚蛋粉幾好味,仲有生啤任飲添。



腸粉都好好味,湯飯亦幾得。

航機極準時於22:10起機,11:55便飛到曼谷。



~不丹行 – Day 2

今次入境時完全冇人,去到機場酒店Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport都未夠01:00,非常順利。

Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport雙人房(含早餐)每晚HK$1203

酒店wifi要另收費,勁小氣,早知唔住呢間。

只能小睡2.5hr04:00便要起床了。


酒店早餐03:00開始供應,我04:15去到已經好多人,但質素就算差了。



最好玩只有呢個蜂巢。


Shuttle去到機場都未夠05:00,櫃位冇乜人,很快攞到登機證了。由於今次去不丹程機的經濟位Full了,小太熊決定每人比多約HK$500坐商務,所以可以行VIP通道和享用法國航空候機室。

VIP通行證和法國航空候機室入場證



VIP通道很快便到法國航空候機室了。



晨早又嘆返杯先



係咁椅食少少嘢,仲好味過剛才酒店的早餐。



06:50 Drukair又準時衝上雲宵了,商務位好濶呀。



份商務餐都唔算難食。



唔駛10:00便飛到不丹的帕羅,今日天氣唔錯。



<<Paro(帕羅)>>

帕羅機場很細,兩步走完。



剛落機便立即見到不丹國王和王后的幸福照。



一入境又立即見到不丹5代國王的相片。



導遊已經在外面等緊我哋了,一見我們步出禁區,便帶我們上車。
未來不丹的旅程都會坐呢部車和這位導遊一起。



立即展開不丹第一個節目,驅車直往虎穴寺。約10:45已到山腳,開始起行。

剛起步便不斷上斜,途經很多地方都掛滿梵文彩布。



很多馬仔,但唔見到有人騎。



慢慢行了1hr,來到這半山位置,不遠處有間餐廳。



餐廳面向懸崖上的虎穴寺,在這裡休息加午飯,然後再上路。



室內坐滿了韓國人,在等開飯。



導遊先為我們送來茶㸃,團費已包。



12:00準時開飯了,是自助餐。



味道唔差的一餐,有不丹國菜 芝士煮辣椒,又香又夠辣,幾過癮的。



食飽繼續上山



從餐廳行多45min,便可近望到虎穴寺了,這段路開始是最佳拍攝位置,要慢慢行。



最後行過這條橋和瀑布的可進入虎穴寺。



整體上這條山路唔難行,像行高山版麥理浩徑,呼吸快一㸃,慢慢行2hr便可上到虎穴寺。

寺內不准拍攝,要把相機和手機放在寺廟外的Locker才可進內。進內時要穿長衫和長褲。

虎穴寺不大,進內行30min已經行完。

14:30離開,15:45便回到起㸃,虎穴寺之行剛好用了5hr


司機跟住車我們到酒店chech in,今晚小太熊自費Book了間好嘢,就係面向帕羅宗的Gangtey Palace Hotel,前是王宮,內裡裝飾都好靚。

Gangtey Palace Hotel位於山腰,景觀開揚。



酒店外是一片草地



Gangtey Palace Hotel正門



酒店的景觀,可望見整個帕羅市。



另一邊望見 帕羅宗。



草地旁邊的露天茶座,坐在這裡相當寫意。



這酒店前身是王宮,3/F仍保留了以前供奉神佛的房間。



雙人Deluxe Room(不含早餐)每晩Nu3940(現金價,比card20%)



在房沖個涼休息一會,很快又19:00,導遊話今晚和明早都響酒店食,佢會比錢。

夜晚的酒店都好靚架。



大樓外面的茶座。



夜晚從酒店望向帕羅宗。



今晚都唔少星星啊。



酒店餐廳,冇乜人氣。



先來一碗快餐店忌廉湯



晚飯又係自助餐,5盤嘢任食,比中午那餐差。


出發前和旅行社定好的行程,今晚會去不丹的夜店見識吓。

帕羅市的夜店Dragon Entertainment



從地下的入口落一層到地窖就係佛國的夜店。



哇!個場好細,而且21:00都只有2枱客,但就有7個舞女駐場揾食。



不丹大啤一支Nu 200,抵玩,幾好飲的。



我們一坐底,舞女們便逐個走過來,每人要資助Nu 100,之後佢地就會上台跳舞比你睇,仲會講出資助人個名,我們坐了1hr,每位小姐都給了Nu100,共Nu700

舞小姐們正在跳舞比我地睇。



呢位小姐最靚女了,其餘都唔係好掂。



呢位姨姨成個魯芬咁樣,我退過佢一次了,但小太熊最後都比了Nu 100佢,佢的舞藝又確係全場最勁。

玩到22:00便要走了,你唔瞓導遊司機都要瞓。


補充資料 :

1.         USD 1 兌不丹幣 Nu 60.2,可在帕羅機場換。

2.         阿聯酋航空香港來回曼谷機票HK$2258

3.         Drukair商務位曼谷往帕羅加經濟位帕羅回曼谷,每位USD792

4.         Bhutan Mountain Holiday 98晚不丹Package每位USD1860。自選不丹酒店3晚每位另加HK$4420。連埋小費、保險和當地消費,整個11天行程每人共用HK$31000

5.         今日在不丹用了Nu4000自費比房租,夜店要自費又用了Nu1050,其餘Agent都包了。

6.         在不丹進入寺廟內時要穿長衫和長褲。





---待續---

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,不丹冇咗呢間寺就失色不少了。

      刪除
  2. 虎穴寺 view over the mountain is very beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. This view is the icon of Bhutan. Every visitor must go there.

      刪除
  3. 虎穴寺的景觀好靚, 行幾個鐘來回都要上去睇係值得~~
    估唔到不丹人都有"夜生活", 不過淨係飲酒同跳舞都已經好純樸~

    回覆刪除
    回覆
    1. 虎穴寺係好有氣勢,算是不丹最值得去的地方了。那夜店很有新鮮感啊,而且真係唔貴。

      刪除
  4. 哈~驟眼睇,我仲以為呢張係小太陽 + 小月亮(小太陽太太?)係不丹既合照

    回覆刪除