2014年12月26日

喎~不丹 行(完) – 不丹神級酒店Uma Paro

不丹神級酒店Uma Paro

Uma Paro位於帕羅谷上的半山高處,全酒店只有20間細房和9座平房,價錢和房間的質素完全不成比例,一間普通細房便要五千多港幣一晚,而且酒店的公用設施亦完全比不上同類價錢的酒店,要不是梁朝偉曾包起這酒店一星期,相信係唔會花錢住這一晚。 




~不丹行 – Day 10
<<Paro(帕羅)>>
晨早起身從房間向外望,冇乜view咋,比樹遮住了帕羅谷。



0730食早餐,咁早啲有米住客當然未起身啦,班友住親都幾晚架,唔洗學我博到盡。



自助頭盤,一般般啦。



自助多士



每人可叫一份的主菜 煙肉雙蛋,正嘢。



食完早餐又四圍行吓,好快又過一朝了。


司機1200來車我們去機場,要離開不丹了。
完結不丹9日旅程,冇乜唔捨得。總結行程,可以用超貴和較悶來形容,什麽世上最快樂國家,如果有得揀,我亦絕不會揀做不丹人,還是把快樂留給這國家吧!
進入機場前給了小費導遊USD 120和司機 USD 80,他們服務確係好好。

1410航機返回曼谷,準時起飛。
今次只坐經濟位,份餐勁難食。




<<Bangkok(曼谷)>>

晚上18:10回到曼谷機場,自從經過上年 泰有新意 曼谷(1) –  曼谷唐人街 猛鬼酒店   搭的士時遇到的不愉快經歴,今次我上4/F的離境大堂截的士,慳多Baht 50機場附加費添。
問第一架車,佢開價Baht 400出市區,差不多喎,但我話要按錶計,佢又肯喎,成交。
的士直去Asok站附近的酒店Holiday Inn Bangkok Sukhumvit,跳錶Baht 230,加2段公路分別收Baht 25 50,總共Baht 305 

Holiday Inn Bangkok Sukhumvit雙人房含早餐每晚HK$711



今晚小太熊Target了泰國菜館The Local,從酒店行約20min



都好多人,好彩還有位。



The Local的餐牌很特別。



大支寮國啤酒(Baht 176) – 幾易入口幾清淡



泰式拚盤(Baht293) – 乜都有又幾好味,但真係唔覺得抵食。



冬陰公湯(Bath 176) – 2隻蝦好大好甜,湯底夠酸夠辛辣,正。



黃咖哩牛舌(Bath 527) – 貴嘢,牛舌得幾件,好香口,好味。



椰汁蟹肉(Bath 445) – 味道很好,有蟹味,但小太熊就不滿。



芒果糯米飯(Bath 152) – 有水準,芒果夠甜糯米飯香軟。


食完飯小太熊話不如做個SPA啦,但我想瞓了,返正Book了明早0900在酒店樓下間DIORA SPA”1.5hr按摩,明天先啦。

~不丹行 – Day 11()
今天一早07:00落樓下食早餐。



野食又多又好味,仲有好多種飲品。



食完早餐包場游水,爽啊。



健身室太多人,冇玩了。



出發前Book了樓下間DIORA SPA” 09:001.5hr按摩,08:45去到又話冇電,叫我10:30再去. . . . . . 唓,我11:00要走了,做半個鐘咩?早知昨晚即返香港,白白浪費了一日。


冇計,唯有去第處做,但在街上行了好耐,間間SPA都未開門,冇辦法了,返房上網到11:00Check out
酒店幫手截了架Meter Taxi,直去機場,跳錶Baht 250,加2段公路分別收Baht 20 50,總共Baht 320 
上機前在曼谷機場貴賓室坐一陣。



今日冇乜人,非常清靜。



又飲又食,減到肥至奇啦。

13:45阿聯酋機,返到香港都未天黑。

---~不丹行()---

2 則留言:

  1. The hotel in Butan is beautiful. Understand why Lung Chiu Wai chose this hotel for his wedding venue.

    回覆刪除