2018年1月31日

西伯利亞 萬里長征(18) – 俄羅斯 喀山城堡日與夜

俄羅斯喀山  喀山城堡Kazan Kremlin (Казанский кремль)

俄羅斯的歴史名城 喀山(Kazan)擁有多元的文化,在喀山市的地標 喀山城堡(Kazan Kremlin)內,除了擁有克里姆林宮和國家博物館等建築之外,還同時存在回教清真寺Мечеть Кул Шариф和東正教堂Благовещенский Собор,兩大教派共融存在於喀山城堡之內,在現時這世界上絕對是難能可貴。



西伯利亞 萬里長征 – Day 19
<<喀山(Kazan)>>

繼續上一篇Day 19的行程

今天在 喀山城堡Kazan Kremlin內睇日落,然後到附近吃晚飯。

庫爾沙里夫清真寺(Мечеть Кул Шариф)的日落


今天大雨過後的的日落好靚,非常幸運。

日落後CallUber到附近餐廳吃飯,先從南部入口離開。

城堡的南部入口Спасская башня


Monument of Musa Jalil (Памятник Мусе Джалилю)


Uber停在附近的地鐵站等我,今次會去一間情調很好的俄羅斯餐廳Perekrestok Dzhaza (Перекресток Джаза)4km路程只收RUB 59。上車之後見到城堡內的建築物開始著燈,今次on9了,早知睇埋夜景至去食飯啦。

Perekrestok Dzhaza (Перекресток Джаза) – 餐廳在樓下地庫。


現場有拉濶音樂,每位收RUB 100人頭費。


連我們在內,餐廳其實只有4枱客,不過其中一枱有十多人,他們正為年老的母親慶祝生日,大唱Happy Birthday

紅酒200ml (RUB 240);百士可樂(RUB 90)


俄羅斯魚湯Fish Soap in Russian (RUB 400) – MenuRUB 340的,已經好貴仲無啦啦收多60。沒什麼出色的一碗湯,魚肉不是新鮮貨,湯亦沒有魚的鮮甜味。


羅宋湯(RUB 230) – 呢碗味道好得多而且平得多,有傳統俄羅斯羅宋湯的美味,湯內的牛肉都有肉味。


白汁三文魚扁意粉Tagliatelle with Salmon(RUB 560) – 意粉夠腍三文魚肉夠香,白汁底都幾鮮美,好食。


烤羊架220g(RUB 830) – 最好食呢碟,羊味香濃,肉質講不上細嫩但不乾硬,好食。


食完飯決定Call Uber返去喀山城堡睇埋夜景,回程路較短,只有3km,但收費RUB 61

喀山城堡Kazan Kremlin (Казанский кремль)


從這條路行入南門入口。


南門入口Спасская башня


喀山政府辦公大樓


庫爾沙里夫清真寺(Мечеть Кул Шариф)


蘇伊姆別姬塔Syuyumbike (Сююмбике)


聖母領報大教堂(Благовещенский Собор)


Palace of Agriculture


東正教教堂Храм св. вмц. Параскевы Пятницы

看完夜景要行700m返酒店,不過條街黑媽媽靜ing ing 都幾得人驚,攪到一邊快步行一邊要眼觀四面耳聼八方以防有壞人,但其中一方有缺口,因為被小太熊的聲音強勢蓋過了「都話左唔好玩咁夜架啦,條街咁鬼靜,比人捉左去都唔知點算呀,响俄羅斯行夜街,真係嫌命長呀,下次唔準呀..........」小太熊還未講完,已經回到酒店,安全了。




西伯利亞 萬里長征 – Day 20
今晚會乘最後一程通宵西伯利亞鐵路往 莫斯科,正式完成9288km的西伯利亞鐵路旅程了。接著便繼續前往聖彼得堡及北上俄羅斯白海,完成一萬里餘下不足的路程。

由於酒店房間不包早餐,所以一早便要外出搵食,食早餐前首先再行一行 晨光下的喀山城堡,今天天氣靚到冇得頂,又曬又熱。

喀山城堡Kazan Kremlin (Казанский кремль)


庫爾沙里夫清真寺(Мечеть Кул Шариф)


沿這斜路從城堡的南口進入。


喀山城堡南口對面的古老建築物是「韃靼斯坦共和國 國家博物館」


喀山城堡南口Спасская башня


庫爾沙里夫清真寺(Мечеть Кул Шариф)


今朝早09:00一開門便入去參觀。


這座好像是博物館


聖母領報大教堂(Благовещенский Собор)


喀山政府辦公室


很快又行完喀山城堡,從北口離開,再順路往River Kazanka河邊搵嘢食。

Palace of Agriculture


River Kazanka河伴原來這裡的餐廳都只開中午和夜晚。


Kazan Family Center(Центр семьи Казан) – River Kazanka對岸的藝術品。


東正教教堂Храм св. вмц. Параскевы Пятницы


Baumana Street – 喀山市最旺的步行街,終於在這𥚃見到有嘢食了,就幫襯這露天茶座食好西。


Lemonade (RUB 190) – 調得很清新很好飲;可口可樂(RUB 120)


公司三文治(RUB 190) – 足料,大份,好食。


煙肉磨菇煎三蛋(RUB 250) – 用料靚,好食。


繼續在Baumana Street行一陣街,街上全是舊建築物,商店和餐廳。


Baumana Street買了杯 俄羅斯雪糕(RUB 85)回酒店露台嘆,食完便要Check out了。


接著步行到 喀山火車站攪埋昨天print 唔出的車票。


找到Ticket Office了,要在4號窗才可以Print車票,俄羅斯真係多無聊的規矩。

接著下一站會到市區10km外的一店古怪教堂Temple of all Religions參觀。



補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 59.09 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.55

2.)      喀山(Kazan) 市內可用Uber叫車,比的士平和方便,收費每1km大約RUB 15 ~ 20

3.)      喀山(Kazan) 的士開價1km RUB 25

4.)      喀山城堡免費入場,入口在城堡南部和北部。







---待續---

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 那日的天氣從中午的大雨變為黃昏時的天晴,顏色都特別靚。

      刪除
  2. 回覆
    1. 整日都落雨黃昏好返天,空氣都清新啲,日夜景都特別靚。

      刪除
  3. 回覆
    1. 原本怕行夜街危險,打算食完飯直接回酒店的,好彩最後決定睇埋夜景。

      刪除
  4. D 建築物真係好吸引, 顏色係好鮮, 正

    回覆刪除
    回覆
    1. 喀山的建築風格都幾多元化,撞正天氣好空氣清新,確係鮮色好多。

      刪除