2023年5月28日

旅居英國 • 動態移民(42) – 蘇格蘭高地Kings House Hotel

英國蘇格蘭最古老旅館 ~ Kings House Hotel

Kings House Hotel是位於蘇格蘭高地Glencoe東部峽谷的一家古老旅館,建於18世紀,是蘇格蘭最古老的旅館。名字起源於1745年英國戰爭期間曾被英國軍隊徵用。90年代香港電影 天涯海角便是在這𥚃拍攝。其後酒店於2014出售,新業主在2015年進行翻新擴建工程,拆除大部份1960年代興建的主樓,只保留了一小幢石屋並改建為酒吧,工程完成之後共有57間客房,於20192月重新開業。



旅居英國動態移民 – Day 58

<<Kingshouse>>

繼續上一篇Day 58行程。

14:15到達Kings House Hotel,好感動呀,細個睇完陳慧琳套 天涯海角之後便一直想到這𥚃住一晚,現在雖然遲咗廿幾年,電影中的舊建築又被拆了95%,不過始終都來到了,唔駛好似The Drovers In那一家三口,要凍死了之後才去到。

Kings House Hotel


右邊那一幢小屋便是保留的舊建築,左邊全是新建的房間和餐廳。


舊建築現在被用作酒吧,好旺的,因為隔離就係營地,不少人揸車來露營,然後幫襯酒店食飯飲酒。


陳慧琳和金城武主演的 天涯海角曾經見過這火爐。


從網上找到的舊相,Kings House Hotel以前是這樣的。


住客休息室在Reception 旁邊,現在冇乜人,但接着長時間被露營人士霸佔,環境變差。


雙人房(包括早餐)每晚£165窗外有山有河景觀開揚,房間亦十分舒適,比昨天的Bridge of Orchy Hotel更佳。


行過酒店旁邊的小橋便是營地。


酒店旁邊是蘇格蘭高地河流River Etive


Kings House HotelGlencoe的羣山包圍,左邊是Rannoch Moor,右邊是Buachaille Etive Mor


Buachaille Etive Mor蘇格蘭高地最知名的山脈之一,也明信片和日曆上出現最多的山脈,呈金字塔形,大部分被River Etive及其支流環繞。


有人影結婚相啊,真係好Feel


未到18:00便去食飯,趁人少可以揀個靚位。


Kingshouse Restaurant剛開始晚飯時間冇乜人,可以坐窗口位。


大生啤(£5.4);可樂 (£3.3)


飲緊野時特然有隻野生鹿在外面行過,呢度好正啊~


Kingshouse Fish and Chips (£18.7)炸魚是Haddock,魚肉很鮮嫩,炸皮夠薄又鬆脆,薯條夠粗好食,極高質的炸魚薯條。


Braised Poussin (£19)白酒磨蘑菇燒春雞,皮脆肉嫩,蒜香薯蓉好味。


Warm Treacle Sponge (£7.7)有朱古力海綿蛋糕和海鹽拖肥雪糕,高質甜品。


離開時已經滿座,場內不少露營客。


蘇格蘭高山Buachaille Etive Mor;河流River Etive


夜晚密雲冇星星,入夜後休息室坐滿露營客,佢哋其實都唔係來露營的。



旅居英國動態移民 – Day 59

07:30準時去食早餐,排頭位的又係露營客,早餐Walk in都係每位£15,包括飲品環境又好,超級抵食。

早餐全部自助,水果好新鮮,要食多啲,在英國比較少吃蔬果。


主食就攞少啲,牛角酥、磨菇、煙肉和炒蛋都比之前好食。


食完早餐Hea10:45夠鐘Check out至走。


今日由Kingshouse 14km到小鎮Kinlochleven10:45從這𥚃起步。


首先繞過Buachaille Etive Mor的山腳向前走。


今日路段的風景和昨天差不多壯觀。

沿途沒有休息,很快來到Kinlochleven近郊位置,差不多到終點。

River LevenBlackwater Reservoir流出大海的河流,非常多三文魚和鱒魚(Sea Trout)游進河中。


<<Kinlochleven>>

15:30來到小鎮KinlochlevenRiver Leven流過這小鎮。


Highland Peace(Airbnb)今次訂了民宿,位於Kinlochleven民居內1/F的房間。


大廳和廚房可以和屋主共用,晚餐和早餐在圓枱吃。


雙人房(包括早餐)每晚HK$720傳統的蘇格蘭木屋,行路時不可太用力,否則會好响,私人浴室在房外冇咁方便,算整潔。


窗外景觀唔錯。


小鎮冇乜好行,商店又冇人又冇。


民宿對面是COOP,買晚餐很方便。

買完嘢便返去廚房煮。

紅酒(£2);煎SPAM午餐肉 (£3.1);乾炒淘大米線(£2.5);鑵頭鯖魚 (£0.9)晚飯我煮,估唔到會買到淘大米線,試吓乾炒,效果唔錯幾好食。午餐肉食唔晒留返明天夾麵包做午餐。


King Pot Noodle(£1)又係很難食的杯麵,英國人儍架,咁難食的杯麵都賣。


蘇格蘭Mackie’s雪糕125ml (£1.25)香港都有得賣不過貴好多,呢款雪糕香滑重奶味超級好食。

飯後果有香蕉和青提子,整頓飯每人成本£6



旅居英國動態移民 – Day 60

早上07:30食早餐,早點出發。

Muesli呢款很多果乾,加奶食,十分住家味。


煙肉煎得香脆好味,蛋有濃邊,食得出居主很用心煮。

今日是West Highland Way最後一段路,從Kinlochleven24kmFort William,開始便要不斷上斜,接近尾聲時可以望到英國最高峰Ben Nevis,還可以繞道參觀鐵器時代堡壘Dun Deardail的遺跡。

08:30起步,首先走過小鎮教堂Kinlochleven Parish Church


不久後便沿着路牌進入山林。


Old Military Road呢段路有個古怪的名字,可能古代的軍隊為打仗開闢這段山路。


Tigh-na-sleubhaich位於蘇格蘭West Highland Way的古老小屋遺跡和歷史地標,這舊磚石圍牆廢墟經常在蘇格蘭的明信片中出現,歷史不詳。


繼續沿Old Military Road行,草原比前2日翠綠。


午餐肉麵包 午餐每人吃了£1.2,只係飲清水。


Dun Deardail Fort堡壘估計建於公元前100 年至公元100 年左右,現場遺跡已經什麼也沒有。


Ben Nevis (1345m)站在Dun Deardail Fort最高處,望向對面山便是英國最高峰Ben Nevis,明天一早上埋佢。


West Highland Way行程差不多接近尾聲,野花和樹林也為我們歡呼。


<<Fort William>>

16:00到達Fort William了,這是舊的West Highland Way終點。

先去酒店放下行李,再去揾埋新的West Highland Way終點,打個卡有始有終。


 

 

補充資料 :

 

1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     英國電話卡Giffgaff可以網上預訂,出發前寄到屋企,再Download 官方Apps,到埗後可以立即開卡用。有1個月£10 (15GB上網加超平打長途電話和Local call)Plan十分抵用。

3.     在英國餐廳食飯不可以主動揮手叫職員過來,會被視為不禮貌,只能乖乖坐定定等職員主動上前才落Order,或者用眼睛望住佢哋,等佢哋注意到再自己行過嚟。之後在全英國食過很多餐廳,留意到又真係冇人主動揮手叫職員落Order的,真係佢唔講都唔知。

4.     在英國生活基本上可以完全唔帶現金,99%的消費也可以用信用卡或Applepay附款,包括所有交通工具、餐廳和超級市場。

5.     英國天氣變化極大,經常落雨,而且不時會括狂風,所以不方便用雨傘,最好全身物都要防水。

6.     West Highland Way有公司提供大行李送運服務,可以把58晚的酒店地址交給寄運公司,每天早上Check out時再通知酒店,他們便會把你的大行李送到下一站的酒店,每件大行李約£70左右。

7.     West Highland Way沿途也有小鎮可以補給,可以每晚才預備第二日的糧水。

8.     West Highland Way沿途住宿的酒店因為房間數量很少,在旺季經常爆滿,必須預早幾個月訂房。

9.     蘇格蘭天氣變化極大,必須做足準備全身防水及保暖擋風,適宜使用行山拐杖。

 

---待續---




4 則留言:

  1. 成日行埋啲荒山野嶺,好在英國冇乜野獸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係荒山野嶺,不過好多人行架,有猛獸都唔敢出來啦😬。

      刪除
  2. 唔行山,自駕到Kings House住一晚也是個好選擇,不用那麼辛苦。

    回覆刪除