2006年2月25日

慢遊 馬來西亞(1) – 樂浪島(Palau Redang)的麽麽茶

馬來西亞樂浪島~夏日的麽麽茶屋

因為電影「夏日的麽麽茶」而認識馬來西亞樂浪島(Palau Redang)200307月終於有機會一到這電影的拍攝場地了,可惜電影內所見的樂浪島大自然靈氣已漸漸消失,樂浪島上已被財團大興土木,破壞了島上那份原始和悠嫻的感覺。 「夏日的麽麽茶」小屋的原址已變成大酒店,現存的小屋是2003年重建的。

 

慢遊馬來西亞 樂浪島 – Day 1

<<吉隆坡>>

下午15:00乘中華航空到 馬來西亞吉隆坡,明天一早轉內陸機,今晚在吉隆坡機場酒店Concorde Inn KLIA住一晚。

Concorde Inn KLIA


雙人房(連早餐)每晚HK$ 390房間又濕又霉,瞓得唔多舒服,下次一定唔再住。


慢遊馬來西亞 樂浪島 – Day 2

<<丁加奴>>

05:30在酒店食早餐,跟著乘06:55內陸機到 丁加奴(Terengganu)。今次冇預訂任何房間,所以在 丁加奴機場才買 樂浪島Berjaya Redang Beach Resort五晚園景房套票,包早餐和丁加奴機場車船接送。

在碼頭等船期間四圍行吓,附近是小山丘公園Bukit Puteri


乾濕貨市場


<<樂浪島>>

早上乘快船到樂浪島,到達Berjaya Redang Beach Resort後,驚見人山人海排隊Check-in90%係當地華人人,吵吵鬧鬧非常煩囂,說話大聲比大陸人更吵耳,即時冇晒渡假feel

Berjaya Redang Beach Resort花園景房間


Berjaya Redang Beach Resort泳池

等了30-40分鐘,終於可入攞房了。今次居然有專人用哥爾夫球車送我們去房,以為好遠啦,原來只是30秒車程,真係行路都快過佢。

雙人房Deluxe Room(連早餐)每晚RM 338今次住在這小木屋地下右邊的房間,房內不太亁淨而且冇景觀,有冷氣和熱水。

馬拉職員帶了我們入房後,便站在房中間,冇介紹房內設備也沒有出聲,亦完全冇意圖離開,我便給他RM 5諗住打發佢走,點知佢收完錢後仍然唔走又唔出聲,只是on99地笑像有精神病,面皮九丈厚,我便比多RM 5佢當買佢怕了,佢收完錢便Thank You都冇聲行了出房,這裡的職員態度散慢服務差勁還要屈錢,真差勁。

Resort外是住客專用沙灘,環境唔錯,但冇乜 夏日的麽麽茶feel。很奇怪,那些本地華人check-in後唔知去晒邊,令Resort即時變得寧靜好多。

下午跟酒店的旅行團到Marine Parks玩浮潛,好多魚仔和珊瑚,幾好玩。

Marine Parks海灘

旅遊書話Marine Parks有海龜養殖場,我去到時就只見養殖場,不見裡面有海龜仔。

浮潛見到很多珊瑚和魚仔,好好玩。

Berjaya的自助晚餐又貴賣相又差,唔想幫襯佢,幸好酒店門外有間地道餐館Aima Grill Fish Restaurant幾抵食,我們便晚晚都幫襯。

Aima Grill Fish Restaurant晚晚都滿座,味道唔錯的,而且幾抵食。


餐廳正正在這Berjaya大門口旁邊,好方便酒店的住客。


慢遊馬來西亞 樂浪島 – Day 3

由於我已經3年幾冇潛水了,早上便參加了Berjaya的潛水重温課程,小太熊冇潛水牌,參加了體驗課程,上午一起在酒店1.2m深的泳池上堂。


下午在岸邊68m深處體驗潛水,我就自己潛,小太熊由一位馬拉Instructor帶住。

下午乘船出到大約3~4m深的海域後,我們便一起落水,接著Instructor叫我們放了BCD的氣下沉,小大熊第一次潛水,有些手忙脚亂下沉唔到,特然間Instructor在水底下捉住小太熊隻脚監硬扯佢落水底,由於沉得太快,小太熊做唔切反壓,對耳太痛之下便不停指住耳仔做“Problem” 手勢,但Instructor完全唔理佢反應越扯越深,我便立即大力推開Instructor和小太熊浮上水面先,我在水面大聲屌鳩Instructor亂咁來,佢居然又大聲話小太熊做乜唔做反壓,又話反壓好重要。。。。重來冇Instructor帶學生第一次下潛不是半米半米地慢慢下沉反壓的,佢老味,我應該寫信去PADI投訴佢,馬拉Instructor的質素太差了,我在CebuOpen Water Dive時的菲律賓Instructor不知幾安全。

最後我Mark到實幫小太熊慢慢沉下水底。

小太熊都好叻,學識潛水了,不過佢話對耳真係好痛,死馬拉Instructor正賤精。

15:00潛完水冇嘢做,自已去行山探險。由Berjaya Redang Beach Resort行出沙灘開始向右行,穿過一個無人沙灘,再向島中心方向經過一條原始的叢林小徑步行35min穿過一個山頭,便會行到夏日的麽麽茶的拍攝場地 “Long Beach”

Berjaya Redang Beach Resort附近的無人沙灘


過埋這棵樹便進入叢林小徑


穿過這小河往島中心方向行


Long Beach的對外聯繫只有這條叢林小徑和小艇(上岸必需澗水),還沒有行車的路可到達。


步出山林便到達Long Beach的酒店Coral Redang Island Resort


Coral Redang Island Resort的泳池雖然唔大,但感覺很舒服悠閑。


坐在泳池旁歎杯 菠蘿汁。


Coral Redang Island Resort外面就係Long Beach。這裡有很多平價Resort,雖然都多人,但多是老外,感覺沒有Berjaya Redang Beach Resort那麽炒鬧,反而令人覺得熱鬧,有渡假氣氛。Long Beach夏日的麽麽茶的拍攝場地,戲內那小木屋是在這沙灘搭建的。這裡才是我真正想到的樂浪島,早知在這沙灘住足5晚。可惜來之前冇做功課,選錯了Resort

樂浪島Long Beach


Long Beach沙灘旁有大量廉價旅館


Long Beach末端的Redang Reef Resort,夏日的麽麽茶 有很多場戲在這Resort拍攝。


夏日的麽麽茶屋 戲內任賢齊間屋,這屋是2003年重建的 ,現在是一間賣紀念品的商舖,原址的木屋已拆,建成了大酒店。


Laguna Redang Island Resort夏日的麽麽茶屋的原址,現在是大酒店,和其他小型Resort有點格格不入。

Long Beach行了2個鐘,要在日落前回程,否則天黑行過樹林會幾危險。晚上又在Aima Grill Fish Restaurant食晚飯。

 

 

---待續---





6 則留言:

  1. Long Beach 好有世外挑源
    [版主回覆04/12/2013 21:26:33]現在遊客太多,又多了大酒店,相信冇咁好feel了

    回覆刪除
  2. 愛麗斯的夢想世界 2010年6月20日上午2:432013年11月12日 下午4:57

    我想今年9月去麼麼茶島... 找資料時找到你的BLOG~ yahoo 上很多資料也說bejarya是島上最頂級的酒店, 經你提點下, 我想我也會揀 CORAL 唔揀BEJARYA了....
    可能你去潛水先去到6-7日咁多... 我地咩都唔識, 連游水都唔識haha, 應該只去3日2夜... 多謝你的寶貴資料~[小太陽
    2010年6月20日下午4:22] ^^

    回覆刪除
  3. 去年秋天本來計劃往 port dickson 住兩晚,順道往芙蓉市走走,可惜後因工作而不能成行,希望今年第三季可以補數。想請問 avillion village resort 整體而言住得過嗎 (從你的照片看房間格調很好,但感覺像是會有蚊咬那種..)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 整體上我都幾鐘意Avillion Village Resort,不過一定要揀離岸最遠的Premier Water Villa,近岸那些私隱度太低只係平些少,唔值得住。記憶中冇乜蚊,蚊帳應該是用來裝飾的。

      刪除
    2. 謝謝貼士!如果今年去得成,返嚟話俾你知我俾幾多分 :P

      刪除
    3. 那次是我第一次住水上屋,所以印象比較好,如果你之前住過水上屋的話,便會覺得冇乜新意,因為始終都係舊式設計。

      刪除