2006年2月28日

泰國清萊 泰舒適(完) – 重遊 曼谷Banyan Tree

Phu Chaisia Resort & SPA 泳池套房Pool Villa

泰國清萊省(Chaing Rai)酒店 Phu Chaisia Resort & SPA除了竹製房間之外,還有2座獨立於其它房的私人泳池獨立屋 Pool VillaPool Villa自成一角位處山林之中,遠離其他房間,位置隱閉中帶開揚,在那私人泳池游水時感覺擁有整個山林。


泰國清萊 泰舒適 – Day 5

<<清萊>>

今日會全日留在酒店享受,早上食完早餐之後,在酒店附近的山頭四圍行,行去一處最佳的角度觀賞Phu Chaisia Resort & SPA的全貌。

Phu Chaisia Resort & SPA遠望一間間獨立的竹製平房,我們住在其中一間。


生菜田的農作物是每日供應給酒店的新鮮食材。

今天會搬房到 泳池套房Pool Villa,由於太貴所以只住一晚。酒店經理相當好人,安排了我們10:00Early check in和明天16:00 Late check out,賺到盡啊。

準時10:00搬房,入住Pool Villa 1。今日Pool Villa 2冇人住,我們入去看了幾眼,原來位置差好多架,泳池沒有這𥚃咁開揚的。


Pool Villa(連雙人早餐)每晚Baht 11000房間不單止大,而且每個位置也很光猛,室內設計典雅,睡在床上可以望住室外的泳池和山林,好有靈氣啊。


Pool Villa户外大浴缸 浴缸確實係非常之大,環境亦都一流,晚上可以望住星空浸浴,可惜熱水只係夠放滿1/4,之後便是凍水,在十幾度氣溫下浸凍水不是什麼享受。


Infinity Pool池水好凍,不過實在太靚了,我頂硬上游了10min,浸在池中感覺自己擁有了整片山林啊。之後便凍到要走返上來曬太陽。

還未享受夠便要離開了,因為今早11:00Book了酒店的Cooking Class,自已弄兩道泰國菜做午餐,有廚師從旁協助,幾好玩的,每度菜Baht 500,最少做兩道菜。

首先自己把所有配料 菠蘿蕃茄青瓜洋蔥等等切粒。


廚師已經準備好所以調味料和份量,包括油、鹽、糖、生粉、蠔油、豉油、上湯、咖喱醬、茄醬和醋等等,並逐樣介紹講解。


廚師已經預先把Sweet and Sour Fish的魚炸好。


開始炒餸了,我負責煮 甜酸魚,首先把蕃茄洋蔥和菠蘿炒幾分鐘,然後加入茄醬、糖和醋,最後撈埋碟炸魚便製成。


小太熊負責煮 青咖喱雞。


甜酸魚 味道非常之好,酸酸甜甜很冶味,魚肉亦炸得香口;青咖喱雞 亦極之好食,雞肉又夠嫩,不過辣了些,要不停飲冰水。

食完飯又返房嘆世界,時間過得飛咁快。

下午16:00~20:00 Book4小時SPA(Baht 5885),包括了FacialBody ScurbOil Massage和足部按摩。原先以為會好享受,但原來做FacialBody Scurb時有很多冷場,揸完面和身之後師傅便蛇了出去大半個鐘,又凍又悶都幾辛苦,早知剩做Massage算啦。

晚上2人在餐廳吃了Baht 454

回到房間繼續嘆,可惜浴缸和泳池的水太都凍了。

晚上瞓得好舒服。


泰國清萊 泰舒適 – Day 6

今晚會乘通宵巴士往曼谷,酒店比我延遲至16:00先退房。早上食完早餐之後便出發,到附近的河流玩2hr竹伐,每船Baht 2500

原來這河流前日騎馬時已經來過了,竹伐準時來接我們。


起行....好好玩呀,可以幫船伕手過激流。整段旅程的風景都好靚,沿途也可以感受到山中靈氣。

下午返Pool Villa嘆到16:00,要check out了,酒店車我們到巴士站。最近的巴士站位於Mae Chan,距離酒店13km

Mae Chan至曼谷的巴士票,車程17:2005:30,中途會停幾站去廁所和食宵夜。


巴士準時到,上車了。

巴士開到飛咁快,坐著都感覺到離心力,都好驚嚇,下次都係坐返火車或飛機算了。

23:30到達一個大車站放25min小息,可以去廁所和食嘢。


買了碗湯河粉和一串肉丸,味道一般。

上車後再瞓,不過車速實在太快,對腳要大力頂住前面才能多些少安全感。


泰國清萊 泰舒適 – Day 7

<<曼谷>>

巴士晨早05:00到達曼谷的Mo Chit,是高架鐵路的尾站N8

Mo Chit(N8)巴士站 落車後在這𥚃定一定神,看看Lonely Planet,決定到14km外的Silom搵地方落腳。

乘的士到達Silom後,問了2間酒店都唔啱價,因為佢哋話現在06:15 Check in要加半日房租。最後walk-in入酒店Sofitel Silom,平價房已Full,只剩一間Club Room06:30即刻可以check-in,而且可以把早餐改為今天吃,決定立即比錢攞房。

Sofitel Silom Club Room(連雙人自助早餐)每晚USD 112房間都好靚,有落地大坡璃和曼谷市全景,佈置亦很有格調。


窗外望到Banyan Tree Bangkok,明天一早便搬過去嘆世界。

立即沖個靚涼先,因為今日唔趕時間,所以先小睡1.5hr09:00才起身食早餐。

自助早餐很豐富好味,煙三文魚肥美又新鮮。

食完野開始曼谷一日遊,曼谷我去過很多次了,但小太熊就只是第二次來,便決定去些大路的景點行吓,費事用腦。

行出酒店門口截Tuk Tuk,想先去River City買票今晚食Cruise Dinner。剛步出門口便有個泰國Tuk Tuk司機走埋嚟,我話想去River City,佢就話帶我哋去四圍遊覽,因為今日係Chinese New Year,佢同ChineseFriend,所以只收我們Baht 10….我以為自己聽錯,便再三問佢真係只收Baht 10?再攞個10銖錢幣出來說 “only this?” 佢都話係,我見反正冇乜特別地方一定要去,便決定跟這Tuk Tuk看看這司機想點樣搵我笨。

上車之後,司機車了我們去附近一間很細的泰國廟,説叫我們新年第一件事要拜拜神先,還帶我們去買香燭,價錢仲最少叫貴10....Oh!明白了。我堅決唔買,直行入廟參觀。間廟流到咸,又細又冇野睇,心諗再咁樣落去太嘥時間,便決定比Baht 10 打發佢走,但佢竟然唔肯收錢,我們便冇再理佢講乜,自己行去對面馬路截第二架Tuk TukRiver City

River City在這𥚃買了今晚的Cruise Dinner餐卷,今次坐Royal Chaophraya Princess Cruise,是一艘西式船,供應自助餐。


Boat Taxi買完餐卷便在碼頭乘Boat Taxi去皇宮玉佛寺,每船Baht 300


Grand Palace(王宮玉佛寺) - 曼谷的地標,鴨仔團必到。


入場都要排一陣隊,不過我今日穿了短褲,原來穿短褲不可以進內的,慳返入場費。

步行去下一個景點途中見到很多白鴿,又有很多人賣白鴿糧,我便去買一包,問那人how much佢又唔答,只係比了包白鴿糧比我便行開,我估頂盡Baht 20一包,便主動比Baht 20佢,佢唔要並行開,我唯有唔理佢了,自己去餵白鴿。

白鴿多得好跨張,我一邊餵一邊有賣鴿糧的人走過來隊包鴿糧比我,我唔肯接佢哋就在我面前倒晒落地引白鴿,個個都係咁做,引來超多白鴿,雖然好玩,但感覺有點古怪和不安。

我手上那包鴿糧餵晒之後想走人之際,那班賣鴿糧的人才一擁而上,個個手上拿着56個吉膠袋話係我剛才用了的鴿糧,每袋Baht 100…..

痴線㗎,我唔理佢哋轉頭便走,佢哋糾纏了一陣見我態度強硬,唯有離開等下一隻水魚,有些就媽义我,其中一個就指住我手上的膠袋,要我比Baht 100,我唔肯比,堅持只比Baht 20,佢最後都係冇辦法,收了我Baht 20。比多佢啦....

臥佛寺(Wat Pho)又係鴨仔團的至愛,不過小太熊未來過架。


China Town今日年初一,個個穿上紅色上衣,差點以為是泰國紅衫軍。

好快又到夜晚,要回到River City出船吃飯了。

這艘是泰式餐船,吃泰國菜的,我們坐另一艘船。


Royal Chaophraya Princess可以上船了,Cruise Dinner遊船河晚餐每位Baht 850,可以一邊食一邊睇曼谷夜景。


隻船好多人啊,今晚被安排坐在船中央,冇窗口位有點失望,不過算啦,氣氛都很熱鬧。

坐了一會兒,一位職員特色走過來説船頭甲板有張吉枱可以坐,問我們有沒有興趣。

這船頭甲板枱很清靜涼快啊,全船只有4張枱,價錢應該貴好多的,正呀,今晚真幸運。

自助餐的食物很普通,不過一邊食一邊欣賞曼谷夜景確係幾寫意。

Wat Phra Kaew(玉佛寺)


Temple of Dawn(鄭王廟)


不知是否今日係農曆新年,曼谷也放煙花啊。


晚上回到酒店,坐在沙發飲杯茶都幾享受。

明天早上便會轉酒店,所以今晚夜啲瞓。


泰國清萊 泰舒適 – Day 8

今日冇乜特別節目,會全日留在酒店。由於昨天已經吃了早餐,今早Sofitel Silom冇早餐吃了,於是瞓晏些。

早上10:00乘的士轉酒店,今日Book了曼谷Banyan TreeClub Room一晚。

因為去到Banyan Tree只係10:15Reception 話我們的房間正在清潔中,要12:00後才可以Check in,佢問我們吃了早餐未,可以免費送我們今早的自助早餐,慢慢食完才check in。嘩正呀。

Banyan Tree的早餐非常豐富,真係可以慢慢嘆。


Bangkok Banyan Tree Club Room房間和 Deluxe Room的房間其實完全一樣,分別是Club Room位於高層,並可專享54/F SPA Centre51/F的泳池,Deluxe Room住客不可享用這些設施,只可到21/F的泳池和20/FSPA Centre

在房間休息一會兒之後,便開始試吓酒店的其他設施。

Banyan Tree ClubClub Room住客專用的會所,可以在這𥚃免費享用小食和飲品,每位住客都可以免費享用一次10min的肩頸按摩,舒服到暈架。


Bangkok Banyan Tree 51/F泳池 泳池雖然細,但完全沒有人,像私人池一樣,而且景觀非常之開揚。


在按摩池浸浴時可以飽覽曼谷全景


Bangkok Banyan Tree 54/F SPA Centre出發前在網上訂了3hr SPA,雙人收USD 270


SPA房又係可以望晒曼谷全景,正到呢...


Banyan Tree的按摩始終係最舒服的。


晚上到61/F的餐廳Vertigo食晚餐,氣氛情調是全曼谷最好的。




泰國清萊 泰舒適 – Day 9()

早上食完早餐之後游了一會兒水,Check out之後乘的士去機場,下午乘機返港,完成9日的豐富行程。

 


-----泰國清萊 泰舒適()-----
















3 則留言:

  1. 心願而嘗可以到上次去唔到51樓上客專用spa
    [版主回覆04/16/2013 07:51:19]值得值得,現在太貴返而唔捨得去了

    回覆刪除
  2. 酒店正,hea耐d都係好享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都hea到佢過晒鐘至走😬

      刪除