2012年10月15日

德國 • 豪情 • 生活(1) – 豪情暢飲慕尼黑啤酒節(München Oktoberfest) 2012

豪情暢飲 德國慕尼黑啤酒節(Oktoberfest)
10月又有紅假了,請3日可以放足9日假,今次小太熊帶我去德國飲啤酒同埋浸温泉,等我可以Relax一吓唔駛咁辛苦。今次行程共10日,夜機出發,機票又平,算係好抵玩。可惜,在歐洲的 8天只有 2日見藍天,其餘日日天陰微雨,有2日仲大雨添,黑到呢. . . . . . . . . 雖然今次係我第3次去德國,但除了首站慕尼黑,其餘地方都仲係第一次去,整個旅程雖然比不上舊年去意大利咁精彩,但都OK架。



德國豪情生活

德國豪情生活10天預算行程包括 :

Day 1 – 放工後去香港機場The Traveler’s Lounge沖涼加晚飯,然後乘Air China 20:00從香港飛北京,在北京機場 Business Travelers Lounge休息45分鐘再轉機。

Day 2 – 零晨01: 10從北京飛德國慕尼黑,預計05: 30到埗後,立即往酒店放低行季,直往啤酒節會場玩一日。黄昏逛慕尼黑舊城區兩粒鐘,20:30到人氣食店Haxnbauer im Scholastikahaus晚飯。住啤酒節會場隔離間GHOTEL hotel & Living München

Day 3 – 早上乘火車往奧地利小鎮Hallstatt,中午遊小鎮、Ice CaveFive Fingers,晚上住Hallstatt位置最靚的酒店Seehotel Grüner Baum內位置最好的房間。

Day 4 – 酒店早餐後乘08: 15船離開,再轉火車去德國 國王湖(Konigssee)12:30~18:30遊湖,午餐在湖邊食鱒魚。晚上乘車直去小鎮Garmisch Partenkirchen,入住火車站旁的酒店Quality Hotel Konigshof

Day 5 – 酒店早餐後,乘火車上德國最高峰 楚格峰(Zugspitze)15:00乘吊車落山,入住Garmisch Partenkirchen特色酒店Staudacherhof Hotel,在酒店游水加晚飯。

Day 6 – 酒店早餐後,到附近山頭行 9個鐘山,遊覽大峽谷Partnachklamm和行上King Ludwig II的守獵行宮Schachen Konigs Hs,晚上住Garmisch Partenkirchen市內酒店Hotel Edelweiss Garni,晚餐於Werdenfelser Hof 餐廳有LIVE和德國舞表演。

Day 7 – 酒店早餐後,乘火車到黑森林小鎮,大學之城Tübingen。中午乘大學生撑的木船遊小鎮,晚上住Hotel Am Schloss,全Tübingen位置最高的房間。

Day 8 – 酒店早餐後,乘火車到黑森林小鎮 巴登巴登(Baden-Baden),住全城最貴的酒店Brenners Park-Hotel and Spa。黄昏到歐洲唯一男女混浴的古羅馬温泉Friedrichsbad嘆四粒鐘。

Day 9 – 06:00起身行山,去Altes Schloss,預算120min來回。在酒店早餐後,嘆酒店內的蒸氣浴和泳池至11: 00。中午乘火車到法蘭克福(Frankfurt),在舊城區逛3個鐘後乘地鐵去機場。Check-in後往Luxx Lounge沖涼及晚飯,20:15Air China班機往北京。

Day 10 – 11: 35到北京機場,在Air China First Class Lounge午餐及休息,最後乘 13:50班機回港。



德國‧豪情‧生活 – Day 1

今日要返足一日工,早上先揹埋行李返Office,今次又係我揹埋小太熊的行李,足足15.2kg,佢全個行程都係揹個平日出街的小背囊咋。


收工後入禁區內的Traveler’s Lounge晚餐先,今日勁少人,I like!!

第一次响度沖涼,估唔到浴室都唔細呢。



<<北京>>

今次坐Air China,要在北京轉機,原本飛20:00(HK) ~ 23:25(北京),預了45min在北京的候機室Business Travelers Lounge休息,但隻機Delay了足足半個鐘,攪到只可以在北京的候機室飲杯嘢、影張相就要走。好彩個候機室流到嘔,深夜仲乜都冇得食只有杯麵和餅乾,都冇咁可惜。

北京的候機室Business Travelers Lounge(Terminal 3)



德國‧豪情‧生活 – Day 2

<<慕尼黑(München)>>

今日慕尼黑天陰微雨,16:00後落大雨至21:00

原本飛01: 10(北京) ~ 05: 30(München),但今次隻機遲足一個鐘至到,攪到差D入唔到啤酒館,因為今日係星期六,超多人。

06: 30落機後即刻乘S1地鐵到Hauptbahnhof中央火車站,去兩個月前已Full Paid Book了的酒店,位於啤酒節會場Theresienwiese旁的GHOTEL hotel & Living München放低行李,點知間死嘢去到至話我知冇房,只可以安排我入住距離兩個地鐵遠的同系同名酒店,仲話送程的士比我添喎,又話唔剩只我一個係咁,又話可以退返房錢比我。。。。。佢亞爺 X%#@@,呢排啤酒節,慕尼黑D酒店由最下價至最天價的都Full到爆,冇可能自己嘥時間揾了,但. . . . . . . 遠的那間同系同名酒店遠離啤酒節會場Theresienwiese,肯定平好多,GHOTEL hotel & Living München分明揾老襯,真係小哪吧,德國佬好很唔掂。但始終時間就係金錢,所以我冇同佢鬥氣,立即Confirm佢並放低行李,直奔啤酒節會場。

由於飛機遲到,同酒店條咸蝦又嘈了幾分鐘,去到Theresienwiese的盧雲堡館已08: 30(原本預了08: 00前一定要去到排隊),雖然場館話09: 00至開門,但門口已聚集好多人等入場,大鑊,唔知入唔入到去添???其它場館都一樣人山人海,唯有沿住條隊排最後。

08: 30已聚隻幾千人在盧雲堡館外

我沿住條隊排最後

排隊時冇乜野做四圍望,發現德國女生們好似真係唔怕凍咁,個個打出個大心口周圍走,唔通德國治安真係那麽GOOD??

場館09: 15才放人入場,因今日星期六,館內一半座位被人預定了,我又排得後,只能坐露天花園或入館內坐個幾鐘便要交返個位出來。如果再遲15分鐘到,可能連啤酒館都入唔到,只能坐花園。

幾經辛苦,終於09: 50入到啤酒館坐低,場內氣氛非常熱鬧啊,雖然只係朝早,但酒客們的情緒已異常高漲。

上層的座位全被Reserve了,直情唔放人入來,費事個個飲大兩杯趕唔走。

剛坐低阿姐便送來每人一杯1-Liter裝的生啤,唔駛Order,亦冇得棟,每杯€ 9.5,放低即磅即找咪兩頭望。

阿姐一人攞8杯都貌甚輕鬆,我攞一杯都覺得重呀。

德國麵包Pretzel(€ 5) – 比街賣貴一倍,買了一塊試吓,好多粗鹽粒响面,咸到苦,最啱送啤酒。

慕尼黑白香腸Weißwurst(一對€ 5.8) – 送酒唔錯。

飲勝 . . . . . . . . 豪情德國遊的節目正式開始

場內時不時都有人企上木櫈單挑其他人吹喇叭。

呢位哥仔冇人夠膽同佢鬥吹,佢唯有自隊,都贏得全場喝采,威到爆。

Band開始起樂,成班友兩杯到肚開始High High哋。

又有一個企上櫈自隊,佢D FriendHigh過佢。

場內女生們都穿上傳统德國民族谷胸裙Dirndl,又係幾好睇嘅。

飲吓睇吓影吓,好快又11: 00了,有幾位工作人員叫我哋坐多十分鐘就要交返個位比人. . . . . . . . . . . . . 啱啱至Warm up,仲想坐多幾粒鐘喎!!

有幾位人兄立即手快脚快跳過欄杆走入人潮中,工作人員捉佢哋唔住。但其餘好多人就好似我咁On99比人趕離場館了. . . . . . . 坐左個幾鐘咋。早知我又跳欄啦. . . .

被人趕了出花園後,好多人都想博大霧入返去,但每個門口都有D惡到生小腸氣的大漢守門,邊個嘗試博大霧就妖邊個,有個女士差D比佢推跌呀。

守門的大漢個個都惡到生小腸氣

冇計,唯有去第間啤酒館博吓,但都只能入到露天位置,場館內都係Full晒唔比入。

行了一陣,都係走返去 盧雲堡營的花園,貪佢個場夠大。

阿姐們永遠揸住8杯巨啤,見邊個飲得七七八八就質多杯佢嘆。

又過了一陣,連花園都Full爆了,工作人員唔再放人入場。

場內個個飲大兩杯,對我呢位亞洲人都好鬼Friend

呢位老兄High到爆,企上櫈度大發偉論。

呢個麻甩佬唔知邊度攞到條女裝Under出來威威,唓,都唔知係咪自已新買但又吹水話係亞邊個靚女除給佢的。

天開始下微雨了,玩埋呢個摩天輪先,每位€ 6.5

從摩天輪望到整個啤酒節場地。

14:00離開時,每個啤酒館門外也擠滿人,連花園都入唔到,仲要濕着微雨,慘情。

返今朝間酒店攞返行李,佢幫我Call了架的士,免費車我去那間近地鐵Fraunhoferstr站的同系酒店 GHOTEL hotel & Living München

雙人房(不包早餐)每晚HK$2014 – 因為啤酒節關係,房價起了一倍有多,真搶錢。

洗個面休息了一陣,約16:00出發去舊城區行街食飯,可惜剛出門口就開始落大雨,落到個人都冇乜心機。

聖彼得教堂(St. Peter Church) – 頂部是全市最好景的地方,可看見慕尼黑市全景。

聖母教堂(Church of Our Lady)

慕尼黑市政廳(Townhall)

雨勢越來越大,有遮都淋濕身,行了一陣就唔想行了,早D去食飯。

Haxnbauer im Scholastikahaus – 今次Target慕尼黑出名食咸豬手的人氣店,未夠18:00去到已天黑了。

炭燒德國咸豬手 最人氣的國菜,飲食男女贊到佢上天,又話炭火烤到外皮脆卜卜,肉質不乾不嚡不硬,吃了一塊後,休想停口. . . . . 下冊三百字,睇吓點?

這麽早就全店滿坐,令我滿帶希望,相信佢D豬手有西班牙間Restaurant Sobrino de Botin的乳豬咁正。

德國巴登白酒Deutschland, Baden(200ml ~ € 5.1) – 果味清香。

牛肝清湯(Beef Consomme with liver dumplings)(€ 5.7) – 飲食男女强烈推介,將牛肝打碎搓成球狀,加上牛骨清湯,肝味極濃郁,味道係OK,值得一試,但吃了半粒已好滯。

蘑菇忌廉湯(Mushroom Soup with fresh garden herbs)( €5.7) – 好味,係碗冇乜特色但高水準的西餐湯。

什錦凍肉盤(Haxnbauer Cold Platter)(€ 14.2) – 有齊芝士、火腿、煙腸、辣腸、香葱包、生籮蔔片、咸菜. . . . . 全部都勁難食,火腿得個咸字,芝士又硬又咸又唔香,個包似石頭,兩條腸咸咸臭臭,全部都係咬一啖就想吐,最正常只有生籮蔔片入得口. . . . . . . 呢盤嘢簡直悔辱了德國。

炭燒德國成豬手(Pork Knuckle)(半隻 ~ € 17.2) – 期望極高的一度國菜,可惜,名不符實,外皮被烤過了火,硬得差點刀也切不開,只有約五分一的外皮硬硬脆脆咬得開,附近每枱人都係食剩晒D皮;肉就烤得太乾,有一半肉像吃豬肉乾,味道只係一般,攪乜呀????飲食男女老點囉。

伴豬手送的菜沙律,仲好味過主菜。

原本打算食完飯再入啤酒園逛逛,但雨下不停,早點返酒店瞓算了,明天還要早起。




補充資料 :

1.   Air China香港經北京來回德國機票(連所有附加費及稅)每位HK$5754

2.   € 1HK$10.02

3.   申請返張Priority Pass,可免費到全世界機場的候機室,好抵玩。

4.   從慕尼黑機場可乘地鐵 S1線或S8線出市中心Hauptbahnhof站,約45min車程,單程每位€ 9.2,但買一張2~5人全日票只係€ 20便可全日任搭及包埋呢程,我只有兩個人都有着數。

5.   慕尼黑地鐵從冇人查票,自由出入。

6.   啤酒節期間慕尼黑的房價起了一倍多,而且好快Full,我預早兩個月Book房都比間黑店GHOTEL hotel & Living München揾丁,建議瞓少個鐘住遠十幾個站好過。

7.   星期五、六和假日啤酒場都超多人,而且好多位被人預定了,有心去的話必須08: 00前到達啤酒館外排隊,否則可能衰過我。



---待續---

21 則留言:

  1. 坐大陸航空公司真係平呢.
    我去旅行都幾鬼鼠, 雖然大家都估到但我唔會直認, 因為有D真係好心胸狹窄.
    你攞埋行李返公司相信你同事唔太差
    [愛麗斯的夢想世界回覆11/01/2012 17:00:12]最近國泰都有6000樓下既歐洲機, 激平!! 直航喎!! 不過一定要11月尾飛
    [版主回覆10/16/2012 18:06:55]程機好抵架,仲可以去程慕尼黑回程法蘭克福,唔駛走回頭路。
    我又冇你諗咁多嘢,話之其他人點諗

    回覆刪除
  2. 德國麵包Pretzel勁咸, 等你飲多杯啤酒呀! 德國正式的豬手呢, 其實唔好食, 酸菜沙拉同酸魚更係難食到死. 相反香港河內道有間德國吧 (好似叫 Biergarten), 豬手好正, 你得閒可以試吓.
    班德妹個個心胸廣闊, 著埋低胸衫, 波波比我的pat pat 大!
    [版主回覆10/17/2012 09:49:18]D魚好彩我見唔到有得賣,否則又中招,不過德國嘢整體都係好鬼難食。
    班德妹好多只係谷出來咋,按我入浴場見到的實況,佢地其實多數都係普通,應該大唔過你個pat架

    回覆刪除
  3. 踏足德國差不多是20年前了.......... 當年跟團走馬看花 ,印象模糊 , 但就認識了一班好好的團友 , 現在已成知己呢
    [翠兒Agnes回覆10/23/2012 16:25:15]我選擇跟團其中一個原因就是可以結交志同道合的朋友 , 加上人的眾生相 , 蠻有趣啊 ^^ 加上我個人比較隨和 , 正日傻笑 , 所以容易識到朋友囉
    [版主回覆10/23/2012 13:54:53]你算幸運呀,我跟過幾次團都同其他人麻麻地啱玩
    話時話,我上次去德國都係97年的事了,當地冇乜變

    回覆刪除
  4. 哇! 睇完你個行程,今次都幾豪啊! 點解可以係G.P.行9個鐘? 你迷路呀?
    [版主回覆11/03/2012 21:19:16]近兩年加多了人工麻所以豪D。
    唔係呀,我㨂了條行山路線,在附近的山頭逛逛啫~
    [版主回覆11/03/2012 21:19:05]近兩年加多了人工麻所以豪D。
    唔係呀,我㨂了條行山路線,在附近的山頭逛逛啫~

    回覆刪除
  5. Air China可以用Business Lounge,坐Economy Class可以用嗎?
    [版主回覆05/19/2013 00:52:54]申請AE card,迎新送張priority pass,用佢就可以免費入全世界的候機室

    回覆刪除
  6. 你的行程頭3日同我差不多,我9月18日晚機出發了!

    睇香港自己人既blog,睇得特別開心過癮,哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜yahoo摺埋後少了很多人分享了,冇以前咁方便揾料。

      刪除
  7. 牛肝清湯,感覺很補身。
    炭燒德國成豬手是國菜都攪成咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,這間餐廳都好出名的,對這餐飯也有一些期望。

      刪除
  8. 勁多人晨咁早飲啤酒,真係壯觀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲人仲1 Liter 1 Liter不斷咁隊,我飲一杯半已經頂唔順了。

      刪除
  9. 我第一次去慕尼黑食咸豬手,已經覺得佢哋點可以拎咁多杯啤酒,實在太勁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揸一杯已經覺得手腕位置有點吃力,姐姐們可以一次拎8杯仲要收錢找錢,真係專業人士😳

      刪除
  10. [去到至話我知冇房] 好離譜喎! 好在你們很有經驗, 且時間真的好重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過咁嘅經驗啊,明搵笨食硬你,都頂住度氣。

      刪除
  11. [阿姐一人攞8杯] 好誇張啊, 1 杯可玻璃重量已不輕

    回覆刪除
  12. 佢地吃的東西也是好肥膩, 偶一為之還可, 日日食就似佢地咁身型

    回覆刪除