2016年8月20日

這是最好的 南澳洲(5) – 醉駕南澳酒鄉 Barossa Valley

南澳洲葡萄酒之鄕Barossa酒區內的酒店 Barossa Shiraz Estate Hotel


Barossa Shiraz Estate Hotel是南澳洲葡萄酒之鄕Barossa酒莊區內一間平房式酒店,酒店只有4間平房,位於酒莊Kies Family Wines對面,被葡萄園包圍着。

我今次會住酒店內最古樸的一座平房The Residence,屋內非常之大,而且極有澳洲傳統的氣氛,很值得專程來住一晚。





這是最好的 南澳洲  Day 6

<<袋鼠島>>

今日好唔開心,因為晨早便要離開袋鼠島了。

早上06:30起床,煮個麵食完後,驅車往附近入返滿啲油,跟著便去機場還車了。今次首次自駕3日算很順利,全無發生特別問題,很幸運。 


袋鼠島機場



泊返架車到出車的位置,都泊得OK啦。



10:30-11:05 REX Regional Express 阿得萊德。

今日行程好趕呀,要去Barossa踩單車遊酒莊。小太熊特別從網上訂了一部車到阿得萊德機場接機,用最快所時間去Barossa

專車從 阿得萊德機場去Barossa,收費AUD$130



專車先車我們到Central Bus Station,站內有Locker,放好大行李後,今天可以輕裝上路去踩單車。明晚才回來取回行李。




<<Barossa Valley>>

12:45到達單車店Barossa Bike,位於BarossaNuriootpa區。

今天會單車店開始踩車南行,經過Barossa Visitor Centre後直往澳洲三大紅酒品牌之一的酒莊 Jacob’s Creek食午餐,跟著繼續南下,沿途入酒莊試酒,最後踩到今晚的酒店Barrosa Shiraz Estate Hotel,日落前單車店會到酒店收車。這樣租一日單車每輛AUD$50


揀好單車,看看地圖,出發。


剛轉出馬路口便是名牌酒莊Penfolds Wines,香港大部分超級市場都有賣佢的酒,但今天太趕時間了,只能在外看看,冇時間進內試酒,可惜呀。



沿單車徑行,全部是酒莊和葡萄園。



穿過火車軌道繼續前進。



40min便踩到Barossa的市中心,這裡開始沒有單車徑,有時行人路多人便要落車推或是出馬路踩。

小鎮內有不少教堂,還有間鬼屋,幾有趣。



Barossa Visitor Centre 這裡也有單車租的,但是沒有收車服務。



過了市中心後全是單車專用徑,而且沿途全是葡萄園和酒莊,比得上法國波爾多。



14:30到達酒莊Jacob’s Creek,這是區內最大的酒莊,最值得去。



Jacob’s Creek的葡萄園非常壯觀



訪客中心門前種滿不同品種的葡萄樹,亦介紹了每種葡萄的名字和特質,很多在香港都有得賣架。



這座是餐廳和試酒廳,靚到.....太過份。



今日成功避開了蝗蟲,只有少量人在試酒。


餐廳好靚啊,毯廳和小太熊包了場,嘆返餐私人午餐。



先來2杯紅酒,左邊是 2012 Jacob’s Creek Limited Release Semillon(AUS$8) 果味清純簡單,Menu話用來送燉豬肉最啱;右邊是 2013 Jacob’s Creek St Hugo Barossa Valley GSM(AUD$14) 層次較為複雜味道亦較濃,Menu話用來襯牛扒的。



禾忟每人要了一款前菜和一款主菜。

前菜 Duck Tortellini(鴨肉意大利餃子)(AUD$16) 汁㡳加入了蠔肉和蘑菇芝士,又香口又滯,餃子皮夠淋,饀料亦唔錯。



前菜 Braised Keyneton Pork Belly (燜豬腩肉)(AUD$18)豬肉味一般,唔算夠淋,過得去。

主菜 Spinach and Chive Potato Dumpling (菠菜香蒽薯仔麵團)(AUD$26) 味道和口感都很古怪,叫錯了呢味。



主菜 Beef Fillet (烤牛扒)(AUD$38) medium但佢烤到medium well,肉質偏鞋口,牛味一般,最出色是伴碟的紫菜,我全部食晒。



食完飯再在酒莊內四圍行吓,16:00離開,繼續上路去試酒。

沿著單車徑繼續行,仍然是葡萄園,百看不厭。



沿途還有 教堂呢。



踩呀踩呀,耐唔耐都遇到單車友,都唔係完全冇人踩車的。



16:30來到另一大酒莊Kellermeister Wines



Kellermeister Wines有小食供應,真想買一盤坐在咁靚的花園送酒,但剛食飽真係食唔落了。



酒莊內有十多款餐酒可以免費試飲,試完唔買佢哋都冇所謂的。



求其㨂了4款酒試,味道很好而且價錢幾平,如果有車的話一定買2支。



由於禾杯杯清,午餐時又飲了2大杯,開始有些Wing Wing哋,要醉駕了。

離開時已經17:00,所有酒莊都關門了,於是直飛酒店,早到早享受,遲到就蝕幾舊。

又路經一座小教堂,天主實在無處不在。



17:15到酒店Barossa Shiraz Estate Hotel,外圍的葡萄園巧大呀,巧開仙呀。



今晚住這座獨立屋 The Residence,咁大間屋禾忟2個住晒呀。



獨立屋The Residence(包自煮早餐和雪櫃大量啤酒氣水,每晚AUD$330) 屋內有11睡房,另有浴室和廚房,全部都非常大。



屋後的自家葡萄園



推開大門便是長走廊,左邊是大廳,右邊是睡房,直行是廚房。



廚房極大,廚具齊備,早餐放了在雪櫃,幾時煮都得。



浴室又係超大,還有個雙人按摩浴缸。



大廳像古宅,今晚在這裡食晚飯。



睡房一樣咁舒服。



2隻嘢最喜歡嘆住啤酒小食看日落。



酒店還有其他平房,但就冇咁靚了。



日落葡萄園,嘆住啤酒小食來睇,如果日日都咁樣過就好了。



今日晚餐原本預算出街食,但見到雪櫃內的早餐非常豐富,足夠食2餐,於是決定留在屋內嘆,今晚禾煮,小太熊做大王。

禾煮的All Day Breakfast創意早餐   有鮮奶、橙汁、牛油蜜糖新鮮麵包、煙肉,番茄和雞蛋三味(煎蛋、烚蛋和炒蛋),麵包有質感有麵包味非常好食。


今晚小太熊好開心,因為佢唔駛做。

  

補充資料:

1.     今天入油AUD$33。前後4天在袋鼠島自駕800km,共入油AUD$121

2.     REX Regional Express 阿得萊德來回袋鼠島Kingscote每位HK$800

3.     包車由 阿得萊德機場往Barossa,車程90min,收費AUD$130

4.     Barossa租單車一天(19:00還車,可以叫單車公司去酒店收車)收費AUD$50

5.     Barossa有完善的單車徑,踩單車漫遊酒莊試酒十分方便,但小心醉駕。

6.     如果可以10:00出車去多34間酒莊試酒便Perfect了。

7.     建議Download Apps - Maps.me,是離線地圖,清楚顯示了Barossa區的單車徑,防止迷路。





-----待續-----

18 則留言:

  1. 原來澳洲呢幾篇係2015年10月, 仲有1年既旅程未打, 要快手D了

    回覆刪除
  2. 要快手D了,等待16年,已經過了大半年哩

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 澳洲真係多呢啲地方,生活悠閒又享受。

      刪除
  4. 回覆
    1. 第一次踩單車穿梭葡萄園,遊酒莊試酒,原來真係好好玩。

      刪除
  5. 酒店好靚,田園有靚風景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這酒店和袋鼠島住的酒店一樣咁有特色,如果假期長可以住多一日,在附近踩多一日單車試酒就Perfect了。

      刪除
  6. 單車遊不同風味! 見單車路都少少斜

    回覆刪除
    回覆
    1. 這𥚃唔算好多斜,比香港多少少,北海道富良野踩車斜好多。

      刪除
  7. 鬼屋好似俾小朋友玩咁趣致

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係普通民居,可能真係比小朋友玩。

      刪除
  8. 間屋住多兩三個人都無問題, 合一家人或一班朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全冇問題啦,不過唔知點解佢寫明for 2人的

      刪除