2016年8月13日

這是最好的 南澳洲(4) – 袋鼠之鄉 袋鼠島(Kangaroo Island)

樂活於 澳洲袋鼠島的 野生袋鼠


澳洲的袋鼠島,袋鼠的故鄉,島上的天然資源養活了1000000隻袋鼠,是島上人口的250倍,即是每1個人就有250隻袋鼠,因此,這小島肯定是屬於袋鼠而不是屬於人的。

樂活在島上的袋鼠都活潑好動,今日坐在Waves & Wildlife Cottages的露台欣賞袋鼠的動態,深深感受到袋鼠們活在這小島那種無憂的喜悅。





這是最好的 南澳洲  Day 5

<<袋鼠島>>

小太熊Book了今朝09:00出海浮潛睇海獅,但今日超冷,應該只有20度左右,點落水呢。

出船之前先要食早餐,今次去Kingscote一間麵包店Rabbitt Warren Bakery食。

Rabbitt Warren Bakery 牛扒批和雞批(每件AUD$5),勁好味。



我們準時09:00去到碼頭集合,㸃知船主話隻船有些problem要修理,想話13:00至出發,問我們OO,原本就O嘅,只係今日咁凍我都唔想出海,於是同佢講不如Cancel算啦,點知船主非常貪錢,勁唔願意Cancel,我們經過一輪討價還價,最後我只比佢tun10:00,如果還未修理好就要Cancel


無啦啦多了一個鐘,便到Kingscote附近的景點行個轉。

蜂蜜園Island Beehive 袋鼠島內另一出名的蜂蜜園。



店內有四款野生蜂蜜可以試味,這店賣的產品比較前天去的蜂蜜園貴好多。



Island Beehive名物 蜂蜜鬆餅(AUD$5) 鬆餅幾有質感和口感,配上蜂蜜和忌廉真係幾好食的。



10:00又回到碼頭,隻船果然未修理好,好嘢,2個人加埋慳了成AUD$380

早上多了2hr時間,可以去其他地方。小太熊話早2日啲生蠔好平好好食,於是再揸車過去食。

Oyster Farm Shop 想不到會有時間再來



今次只要了2打生蠔;Natural Oyster(AUD$15) 仍然又爽口又鮮甜;Oyster Platter(AUD$18.5)加了六款不同醬汁,蓋過了蠔味,冇浄食咁正。



生蠔非常肥美,賣相極吸引。



再下一站去Island Pure Sheep Dairy,是袋鼠島上一個農場,養了1500頭羊,出產多款 羊奶芝士,下午還可以睇榨羊奶,但我們冇時間睇。

Island Pure Sheep Dairy商店,內有羊奶芝士賣。



商店外就是牧場,有好多羊仔。



還見到有火雞添。



商店內可以 試食芝士,每位只需AUD$4.5,便可以試9款羊奶芝士,過程中職員會講解每款芝士的特別之處,很有趣抵玩。



9款芝士,每款都唔同味,由最淡口的蜂蜜芝士開始試,試到最濃味的煎Haloumi芝士,像試酒一樣玩法,很新奇的體驗。



食完芝士仲有時間剩,小太熊想再去多一次Bales Beach,博吓有海獅游上岸和我們玩。

Bales Beach 毯廳依然E隻海獅都牡,有的是杳無人煙零污染的沙灘。



海鳥就見到幾隻,都幾特別吖。



返酒店之前,路過Parndana,順道到Kangaroo Island Wildlife Park野生動物園,入去參觀吓,入場費AUD$18

動物園內的 袋鼠園,像是世外桃園一樣咁靚。



可以餵袋鼠們食嘢,好得意好好玩的。



樹熊仔很可愛,加錢可以抱住佢哋影相添。



今天很幸運,見到孔䲵開姘。



還有很多怪鳥,名都叫唔出。



睇完動物返酒店了,返到去只係15:30,時間還早,便到酒店外的The Rockpool Café食小小嘢。

The Rockpool Café



炸海鮮伴薯條(AUD$28.5)  有魚肉、魷魚、帶子和蝦,味道唔錯,薯條都好食;白酒一杯(AUD$8)



黃昏開始在自己的露台一邊品酒一邊欣賞袋鼠。



小袋鼠食緊拉拉呀。



呢隻袋鼠BB就跟著媽媽搵食。



酒店的草原前面是個小山崖,向着沙灘Stokes Bay



Stokes Bay又係一處隱世伊甸園



回到酒店天色還藍,可以慢慢嘆。



袋鼠島出產的 Sparkling Honey(AUD$7)  Clifford’s Honey Farm買的,有蜂蜜,飲完好舒服的特飲,少甜中帶蜂蜜味,消暑解渴。



在露台坐一陣又在草地行一陣,邊嘆Sparkling Honey邊看日落。



牠可能是 袋鼠王了,全場牠最高大。



袋鼠打Boxing呀,我見到啦,真係會打架....



袋鼠們的跳躍動作都幾得意



很多袋鼠媽媽的袋裡面都有隻袋鼠BB



日落黃昏時候,所有袋鼠都出來食晚飯了。



澳洲政府就係在這裡影相宣傳袋鼠島。



日落西山之後,返入屋煮晚飯了。我就嘆紅酒,小太熊就做呀四。

前天在DUDLEY Wines買的 紅酒(AUD$20) 味道清新帶有葡萄香氣。



今晚小太熊焗 羊架比我食,仲好味過出街食。



仲有 焗蜜糖雞翼 用袋鼠島蜜糖焗架,皮香肉嫩。

最後係 煎蛋美極雞容麵,完美的住家晚飯。


明天要離開世外桃園 袋鼠島(Kangaroo Island)了,心內自然地湧出一種低落的情緒。





補充資料:


1.     今天入油用了AUD$11

2.     3hr Tour出海和海豚浮潛,每位AUD190,在Kingscote附近碼頭出發。

3.     袋鼠島非常少車,十分容易自駕,即使是unsealed road都唔難控制,我這自駕新手都完全冇問題。

4.     黃昏駕車時千萬小心有動物特然衝出馬路。





-----待續-----

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 超級市場有得賣的,只是冇買,因為以前在黃金海岸買過來BBQ,味道冇雞牛羊豬咁好。

      刪除
  2. 有氣蜂蜜好正呀!袋鼠好逍遙自在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅正呀,可惜香港冇得賣,下次去一定買多幾支飲。這𥚃是袋鼠的世界,自由自在。

      刪除
  3. 呢個島渡假最悠閒舒適。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係喎,你講起又真係好似,但口感完全唔同的。

      刪除
  5. [動物園內的 袋鼠園,像是世外桃園一樣咁靚] 之後那張, 在花中的袋鼠感覺好唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個花園特別設計給人影相的,袋鼠也是人養,所以和見開的野生袋鼠有些唔同。

      刪除
  6. 孔䲵開屏可遇不可求。
    風景如畫,美不勝收。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算和孔雀開屏幾有緣,見過幾次了。

      刪除