2016年8月24日

這是最好的 南澳洲(6) – Barossa漫步葡萄園 • 淺嘗葡萄酒

南澳洲Barossa酒區內的酒莊<Yelland & Papps>


Barossa是澳洲葡萄酒之鄉,擁有60多個酒窖和廣濶壯觀的葡萄園。遊Barossa最適合跟 試酒團,因為可以盡情地飲又不會醉駕,此外,踩單車漫遊葡萄園區亦是個很好的選擇。





這是最好的 南澳洲  Day 7

<<Barossa Valley>>

今天小太熊Book了個 6hr的品酒團(每位AUD$115)09:45在酒店Pick up,會參觀4間較小型酒莊和1間芝士店。原本小太熊想踩2日單車,可以自己鐘意去邊間酒莊都得,但禾覺得要踩車始於飲得唔夠盡情,最後選擇了跟團。


今日天晴,屋外的玫瑰花特別艶麗。



昨晚吃了大半份早餐,但今早仍然豐富,有橙汁、鮮奶、牛油蜜糖多士和粟米片,非常飽,食唔晒。

今早先吃一頓陽光早餐,禾預備的。



食完早餐,自己行過隔離一間小酒莊Kies Family Wines試酒。



Kies Family Wines09:00,試完酒返酒店出團啱啱好。



這酒莊較細,只出產5款紅酒,全部都可以試。



全部味道都麻嘛,比較酸,完全唔考慮買。



09:45旅遊小巴準時到,全團只有8個人。



小巴首先車禾忟到Angaston附近一處高地,欣賞整個Barossa酒區的風景。



跟著去附近的酒莊Yalumba,是區內的名牌酒莊。



Yalumba 酒園內的建築物都百多歲了。



從這門口進入便是試酒廳。



已經有幾個人正在試酒了。



這裡總共有21款酒可以試,包括紅酒、白酒、Rosa和甜酒,價錢由AUD$20 55不等。

一名職員過來招呼禾忟8個客,建議由淡味開始試至濃味,最後才試紅酒。



這次試了約10款酒,款款唔同味道杯杯清都幾過癮,但是整體上禾覺得這裡出產的酒味道中等,唔算是好飲,昨天Jacob’s Creek好好多。


人多試酒的好處是一定會有人買幾支酒,唔買都唔會有壓力。


試完酒還有時間在酒莊四處逛,參觀了一個製造酒桶的工場。



下一站到Barossa Valley Cheese Company,可以盡情試芝士。



共有四款芝士可以試味,禾忟8個差㸃清晒枱面4盤芝士,剛才飲得多嘛。



午餐之前去埋這個酒莊Yelland & Papps



這裡可以坐在葡萄園旁邊,在陽光下品酒,相當寫意。



花園還有隻炭火烤中豬,好香啊.....㸃解冇得比禾送酒架。



有部分客怕曬,會選擇在室內試酒。



禾忟一團8個人便坐在這裡慢慢試酒。



今次又試了十款有多,紅酒白酒甜酒杯杯乾,味道亦是一般般,但是氣氛和環境都非常Relax,如果自己踩單車來應該冇咁好招呼了。



在這酒莊坐了超過1hr,去到食午餐的酒莊已經13:30了。

今天食午餐的酒莊Kies Family Wines,咪就係今朝禾忟自己行來試酒的那間酒莊囉。



Barossa有六十幾間酒莊都比禾撞咗,好彩中午冇預時間在這裡試酒,只是純粹午餐。

餐廳都幾靚架,今早未開門,所以算係第一次來啦。

餐前麵包非常新鮮,好好食。



凍肉拚盤 味道唔錯,只是欠了白酒,很失望呀。



烤雞胸肉亦算是好味,但冇白酒飲㸃算是品酒團啊!



甜品好好味,但.....甜酒呢?去了邊?



午餐的味道唔錯,但最失色是冇餐酒送,以前在澳洲獵人谷和法國波爾多參加的品酒團,午餐時都會有很多款餐酒送的,今次好失望呀。

食完飯去最後一間酒莊Hemera Estate



首先參觀酒莊的釀酒廠



然後就試酒



總共有8款酒可以試,但今次只能試味,唔可以再杯杯乾了,因為今天已經飲了唔少。



16:00散團,原來想叫旅遊巴士車禾忟去火車站Gawler Railway Station(Hemera酒莊去只係15min),但要每人加AUD$20,都好貴啫,於是禾決定返去Barossa Visitor Centre坐巴士去。小太熊話在Visitor Centre坐的士去火車站都要AUD$35架。

由於巴士開17:29,還有時間可以在小鎮內行吓。


這間鬼屋昨天經過,今天再來時關門了。



小鎮內最多仍然是 教堂。

這間雪糕店賣自家製Homemade雪糕,行到攰坐底嘆吓先。



朱古力曲奇雪糕和乳酪雪糕(每杯AUD$4.5),兩杯都非常好味。



巴士遲到了20min,由於幾個鐘頭至有一班巴士,嚇到禾忟以為今日冇車,但街上又冇的士,忍唔住心裏啍着.....不知點算好,心中只感躁暴......

好彩最後都有車,但上車買票要......每位AUD$9.9!!!!!唔係吓話,4個人坐咪貴過的士?儍仔了,早知加AUD$40叫旅行團車去火車站算了,可以慳返2個鐘早啲返 阿得萊德沖涼。 



Gawler Railway Station,在這裡坐火車返 阿得萊德,車費AUD$5.2,車程56min,車上有售票機可以買票。





<<阿得萊德>>

返到 阿得萊德已經19:30,夜了,決定先去食飯再check-in酒店,然後禾一個再行去Central Bus Station攞返大行李。

首先去Adelaide Central Market行街,裡面咩都有得賣。



市場內有2間舖有生蠔賣,這間Shop啲蠔靚啲。



除了生蠔,還有其他冰海鮮賣的。


買了一打Smoky Bay大生蠔,只係AUD$13.99。再買多2隻珍寶蠔,每隻AUD$4.5



Smoky Bay大生蠔爽脆蠔味濃,十分鮮味,連小太熊都贊,小太熊在香港唔食生蠔的,佢話香港啲蠔唔靚。



珍寶蠔一樣咁爽甜,三啖一隻,但禾喜歡細蠔多啲,可以一啖一隻。



食完蠔再到附近一間餐廳食澳洲和牛晚飯。

Gaucho’s Argentinian Restaurant的澳洲和牛在當地好出名的。



晚飯時間全場滿座,因為禾忟21:00至到,剛好有張2人枱埋單先至唔駛等。



坐底先叫支 紅酒(AUD$40) 味道比今日試的酒更加好飲。



Pescado Del Dia(煎三文魚)(AUD$32.9) 幾肥美的三文魚扒,煎得很香口。



CHURASSCO(澳洲和牛300g)(AUD$43.9) 好香牛味,五成熟帶有炭火香廚功甚佳,配上磨菇汁更加冶味,送紅酒很襯。



伴牛扒的薯條,外脆內軟味道一流。



食完飯行10min到今晚的酒店Peppers Waymouth Hotel,會連住2晚。

雙人淨房每晚AUD$153


攞完房又行10minCentral Bus Station攞返行李,㸃知巴士站關門了,攞唔返行李,慘,原來巴士站開06:00-21:30,早知攞返行李Check-in完至去食牛扒啦.....

今晚要做李黑勤了,冇行李用......




補充資料:

1.     Barossa 阿得萊德 可以在Gawler Railway Station乘火車,班次很密,車費AUD$5.2,車程56min,可以在車上買票。

2.     Barossa Visitor CentreGawler Railway Station只有巴士和的士,的士只須AUD$35,但要call至有,巴士最密每班車1.5hr,而且每位AUD$9.9,超貴又唔方便。

3.     阿得萊德的Central Bus StationLocker可以keep行李幾日,大Locker24hrAUD$13,緊記只可以在06:00-21:30提取行李。





-----待續-----

18 則留言:

  1. 有無飲醉,有?牌子可介紹香港己有

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有些少醉,始於由朝飮到晚。Jacob's Creek幾好的,平靚正,香港超級市場有得賣。

      刪除
    2. 係香港fusion 買左兩枝Jacob's Creek 2013 & 2014紅酒, 唔係好掂, 可能同真正澳洲飲到的有分別, 都係買返波爾多穩陣

      刪除
    3. 我覺得OK喎,賣咁平,味道簡簡單單唔差吖。一定好飲過北海道產的紅酒。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,攪到成晚都周身唔舒服,真係儍仔😢

      刪除
  3. 試酒,試芝士,可惜分開試。
    佳餚美酒好享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,如果一齊試就Perfect。以前在澳洲參加的品酒團常常有芝士或餅乾小食送酒,而且午餐都一定有數款酒送,今次很怪。

      刪除
  4. 環境好開揚! 陽光又充沛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程的天氣都算唔錯,最多都係毛毛細雨,冇影響過行程。

      刪除
  5. 六小時不停試酒, 真的要好喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔飲慣酒的人都會覺得很開心的,因為氣氛環境都很好,而且真係試到不同的味道,很特別的。

      刪除
  6. [食物唔錯,只是欠酒] 會不會因為知你們已飲了好多, 要食番多D 野

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,以往參加品酒團的午餐都一定有幾款酒的,今次係第一次冇酒送餐。

      刪除
  7. 回覆
    1. 澳洲的小鎮都好靚嘅,只是比歐洲的冇咁古舊。

      刪除
  8. 由朝飲酒飲到晚,比我實飲醉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實全團8個人都醉醉哋,早上的酒差唔多杯杯清,下午已經頂唔順了,只係試吓味便要倒,一間酒莊平均試10款酒,真係飲唔到咁多。

      刪除