2017年9月20日

我在澳洲的日子(8) – 珀斯 霓虹之夜

澳洲 珀斯(Perth)之夜

珀斯(Perth) – 澳洲第4大城市,位於澳洲西部。像澳洲其他大城一樣,珀斯擁有宜居的生活空間和潔淨的環境,市內的綠化面積廣闊,生活費亦相對便宜,珀斯人對遊客態度相當友善。但網上亦有傳言,珀斯的治安較差,入夜後常有當地土著四處老笠。酒店職員表示,珀斯市內很安全,只是不要入夜後進入公園或太靜的地方。我在珀斯市內住了2天,那裡確是較多流浪漢,感覺不如澳洲其他大城市。



我在澳洲的日子 – Day 10

<<珀斯>>

今次泊船的位置冇日出睇,所以瞓到07:30才起床,執埋啲行李,預備下午還船。

今日又係天晴,再行過這吊橋,往餐廳食早餐。


餐廳Redcliffe明明寫著星期六和星期日07:00開始供應早餐,但我們08:00去到餐廳還未開門,動物園又開09:00,攪到現在冇咩好做,便在戶外酒吧坐坐。

08:30終於開門了,立即點了1份大早餐,2個人食。


Cappacinno(AUD$4);橙汁(AUD$4)咖啡普普通通,橙汁是盒裝的。


Big Breakfast(AUD$22)超級大份,足夠2個人食,勁多煙肉,整體味道唔錯。


食完早餐行5min便到Peel Zoo,入場費每位AUD$23(包括免費和網蛇影相和水果餵鸚鵡)


Peel Zoo園內有七十多款動物,不太趕的情況下行一轉最少要2hr

這款小動物在歐洲和亞洲的動物園較少見到。


孔雀在園內四處走,最自由係佢了。


羊仔和袋鼠都可以餵佢哋食嘢。


鸚鵡有好多款,可以拿些水果來餵牠們,好好玩的。


羊鴕和鹿仔都可以餵。


塔斯曼尼亞魔鬼


鴕鳥


貓頭鷹


遊客們可以免費和大蛇影相


行到差不多12:00才離開,駕船回去Ravenswood還船。

又經過原始河流,今天是星期日,所以河上的遊人比昨天多。


回到船公司Mandurah Houseboat,泊好隻船便走人。


船公司冇Staff,泊好船便自己走人。冇人Check船,油費單過2天才計好數email給我。

船公司對岸是Ravenswood Hotel,花園酒吧餐廳好靚,有拉濶音樂,在這裡食埋午餐才走。


今天全院滿座,等了30min才有位。食物仲誇張,等足75min


等到連隻雀都呆晒。


可樂(AUD$3);紅酒(AUD$8)飲晒都未有嘢食。


Taster Plate(AUD$28)勁大碟,有羊架,蝦春卷,薯圏,香腸,炸雞和麵包,味道算差,2個人都食唔晒,早知叫炸魚薯條算了。


食完嘢用Uber call車,10min便有車,回到Mandurah火車站只係AUD$18.16,比較去程的士平足AUD$10,難怪冇人坐的士了。

去到Mandurah火車站的售票機買票時,有職員主動走過來問我們去邊,我話買Zone 7單程票啦,佢就問我們是否Family,如果係就可以買Family Rider,每個Family只需AUD$12.4,一張票坐到笑,全日無限次任坐。嘩!咁着數,早幾日on9了。

17:00回到珀斯 Perth Station


我就揹著18kg2人大行李行去酒店,小太熊揹個小背包咋。


珀斯Wesley Uniting Church


今晚住的酒店「Holiday Inn Perth City Centre


雙人房(不包早餐)每晚HK$965


天色還早,在Perth Station2個火車站到West Leederville Station,再行15min到黑天鵝湖Lake Monger

Lake Monger珀斯市內的公園,又大又靚,環湖步行一周要1hr,有緩跑徑和單車徑,湖上有很多黑天鵝,很多遊客都專程來看,小太熊都係。


看完黑天鵝,乘火車回珀斯市,再乘船從Elizabeth Quay到對岸Mends Street Jetty,剛才買的Family Rider Ticket包埋呢程船。

珀斯Elizabeth Quay碼頭


乘這隻船過對面岸睇夜景和食晚餐。


餐廳Mister Walker位於Mends Street Jetty碼頭旁邊,環境一流,可以看著珀斯最美的夜景下食飯。


珀斯日落了,天色開始現出不同層次的顏色。


小太熊好叻,在Mister Walker㨂了個靚位坐,食正個夜景。

白酒(AUD$9);可樂(AUD$4)


一邊飲嘢一邊欣賞珀斯夜景,這餐廳實在物有所值。


生蠔一打(AUD$37)夠鮮味,肉質爽口,蠔味中等帶些海水咸,好食。


中蝦天使麵(AUD$33)細碟,蝦肉偏談口,麵就好好食,夠清。


回到Elizabeth Quay,再行一陣睇吓夜景。


小太熊話我唔聽佢話,佢話珀斯夜晚好危險架,冇人行夜街的,要快啲返酒店喎。

最後去埋Swan Bells,返酒店了。


行唔夠3min見到間雪糕屋,人山人海喎,食埋先啦。


三球雪糕(AUD$10)勁大杯,開心果和拖肥味都好正。


從碼頭行15min回到酒店,沿途街上都有些人,冇小太熊講得咁差啫,不過我都係冇聽佢話,衰囉。





補充資料 :
1.)      AUD$1HK$5.9(永恆找換公司)
2.)      在澳洲使用電話流動數據,可以用Optus Sim-card,在墨爾本機場有專門店出售,每張AUD$20可於28天內使用12GB數據及無限次長途電話至香港。
3.)      船屋“Miss Bianca Houseboat”最多可載4人,必須在Ravenswood取船,4日租金AUD$1530(包括保險和稅),另加4天的油費AUD$190
4.)      船上有雪櫃、冰箱、石油氣爐頭、BBQ爐、焗爐、蟹籠和所有餐具酒杯開瓶器,枕頭和被,洗潔精,另可以加AUD$20要埋4套床單和毛巾。
5.)      船上有熱水供應。總儲水量有1000Liter
6.)      駕船時要注意紅綠座標,不可以太貼近,否則可能擱淺。開船前最好先花1hr認真看看Manual
7.)      沿途很多餐廳,唔帶食物上船也不愁三餐。
8.)      RavenswoodUberMandurah火車站,車費AUD$18.16。乘的士約需AUD$28
9.)      Mandurah火車站乘火車到珀斯Perth Station,單程每位收費AUD$10.7。珀斯有一款FamilyRider Ticket,可於火車站售票機買票,只需AUD$12.4一張票便可以全家人全日任坐珀斯Zone 1 – 9的巴士、船和火車,抵到爛。





---待續---

6 則留言:

  1. 好似返咗香港咁。個湖好靓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 激似中環同尖咀啦,不過香港的生蠔冇咁好食的。

      刪除
  2. 好白痴的問題--駕船要牌嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這次在珀斯租船只需要國際車牌便可以。
      我10年前在黃金海岸亦租過一次,那次連車牌都唔需要。

      刪除
  3. 可以咁樣餵同佢地玩, 真係正!我上次去澳洲都見唔到袋鼠, 你一次過有咁多, 羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 餵動物確係好好玩啊!你下次去 澳洲袋鼠島啦,果度袋鼠多過人,去到想見唔到野生袋鼠都難。

      刪除