2017年9月28日

我在澳洲的日子(9) – 夕陽下的小城 Fremental

澳洲西部小城 Fremental 日落

Fremantle 是澳洲西部一個海港小城,距離珀斯(Perth)30min火車。城內有很多歷史建築,沿海亦有沙灘和著名的餐廳酒吧,適合以珀斯為基地,作半天或一天遊,在海旁一邊欣賞日落,一邊享用澳洲最美味的炸魚薯條。



我在澳洲的日子 – Day 11

<<珀斯>>
今晚要乘機離開澳洲了,早上Check out後把行李放在酒店,今天上午會在珀斯市內City Walk,下午會到Fremantle遊覽,睇完日落食埋晚飯便去機場,乘零晨01:00的飛機去 新加坡。

早上先到酒店附近的London Court食早餐,那是珀斯市內一條小巷,內外滿佈英國式建築。

London Court入口


進入門口後就便是這條英式大街,兩旁的商店冇乜特別,大部分都未開市。


街內只有這餐廳London Court Cafe有早餐食,見佢環境幾好,便坐在街上吃個早餐。


英式奶茶(AUD$4.5)Cafe Latte(AUD$4.5)


London Court Breakfast(AUD$19.9)有煙肉、煎雙蛋、番茄和多士,很大份足夠2個人食。


早餐嘆足成個鐘,期間有很多附近的工人偷懶過來飲咖啡吹水。

食完早餐到附近買了些健康食品,跟著乘巴士No.935Kings Park,珀斯市內最大的公園。

巴士總站在Kings Park門口,State War Memorial附近。


Kings Park位處山上,居高臨下風景十分開掦,可以望見整個珀斯市,公園環境清幽面積又大,腥港冇一個公園比得上。

Kings ParkState War Memorial


在紀念碑前望見昨晚食飯的餐廳Mister Walker


Kings ParkElevated Walkway


DNA TowerKings Park最高的地方


上到塔頂只見一片樹林


繼續沿著同一方向行多30min,落返海旁的馬路,便到達藍色小屋Crawley Edge Boatshed

藍色小屋Crawley Edge Boatshed珀斯市內的攝影熱店。


在小屋附近的巴士站乘巴士往Northbridge,那裡是珀斯的唐人街,小太熊話要買鮑魚煮比我食,佢好叻好乖架。

Northbridge的武館「七星螳螂拳」,好似睇緊中華英雄咁,唔知有冇「中華樓」呢。


唐人街「最高髮院」,遲些可能開埋「鐘嬸髮院」。


天氣像火爐咁熱,嚴重缺水,入去這豆品店看看有冇嘢飲賣。


豆漿1-Liter(AUD$3.2)唔係好甜,幾有豆味,算好飲啊。


Atlantic Seafoods小太熊的Target,佢話呢處好多嘢賣喎。


新鮮游水海鮮和雪藏貨都有,價錢就有抵又有貴啦。


小大熊買了5隻四頭澳洲乾鮑魚,合共AUD$500,希望佢煮得好食啦。


Northbridge還有「長有海味」有乾鮑魚賣,但選擇較少。


買完嘢行返去Perth Station,乘火車往Fremantle

Fremantle的景點距離唔太遠,一般30min便可以行到。步出火車站後,首先行去市內的古蹟The Roundhouse

沿途經過都是些古舊的英式建築。


The RoundhouseFremantle最古老的建築物,建於1831年的監獄,只在10:30-15:30開放,去到啱啱關門了。


Bathers Beach沙灘都幾流吓,而且冇乜人。


沙灘旁的彩色更衣室。


Fremantle Market又關門了,真黑仔。


Scots Presbyterian Church


Fremantle Prison要收人場費,而且唔平,所以冇入去了,在外面看看就算。


啤酒館Little Creatures內有很多大型啤酒桶,有很多款不同味道,其中10款可以免費試飲。


試飲前先在花園霸個靚位,接著入Bar枱搵個姐姐仔攞Set Tasting Beer


Tasting BeerSet10小杯,免費,款款唔同味道,順時針由淺色飲到深色,最後飲埋中間那杯薑啤,非常過癮,飲完都夠皮了。


餐廳Cicerello’s最出名食Fish & Chips,自稱是澳洲最好味的Fish & Chips,小太熊話要食呢間。


白酒(AUD$8.6)Fish & Chips(AUD$15.4)炸魚勁好食,皮脆肉嫩有魚味又有肉汁,薯條都非常正,真係澳洲最好味的Fish & Chips


海歐們勁想食我碟魚,不斷大聲叫,好變態呀。


天空上都有很多飛鳥想特襲我塊魚。


日落黃昏了,附近的食店都冇乜生意,真大鑊。


Fremantle海港的日落,靚到冇朋友啊。


睇完日落,再試埋呢間餐廳Kailis Fish Market Cafe


坐露天位,貪佢好Feel啲。


Sparkling Wine(AUD$8.8)


生蠔一打(AUD$32)貴了些,但水準合格,不過不失。


辣汁煮青口(AUD$25.5)勁大份,味道鮮甜,小小辣很冶味,抵食。


食完夜媽媽行15min返火車站,水靜河飛,小太熊好驚,佢怕治安差啊,好彩最後平安行到火車站。

Fremantle火車站

返到Holiday Inn攞返行李,乘巴士No.380到機場。在機場離境前有免費公共浴室,沖完涼才上機,舒服好多啊。

回程坐星航,明早06:25到新加坡,玩一天才返腥港。

飛機準時01:10起飛,要離開澳洲了......






補充資料 :

1.)      AUD$1HK$5.9(永恆找換公司)

2.)      在澳洲使用電話流動數據,可以用Optus Sim-card,在墨爾本機場有專門店出售,每張AUD$20可於28天內使用12GB數據及無限次長途電話至香港。

3.)      珀斯有一款FamilyRider Ticket,可於火車站售票機買票,只需AUD$12.4一張票便可以全家人全日任坐珀斯Zone 1 – 9的巴士、船和火車。

4.)      珀斯機場離境前有免費公共浴室,可以沖完涼才上機

5.)      星航單程機票從澳洲珀斯到香港,每位HK$2383






---待續---

4 則留言:

  1. D相好靚。仲以为珀斯無乜野玩、真係大開眼界。 好喜欢第9張大樹。

    鲍魚我唔識整,唔會買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就比較鐘意海鷗和日落多啲。
      鮑魚真係好難整呀,要煮足成個星期,下次唔買了。

      刪除