2017年10月5日

我在澳洲的日子(完) – 遊食 新加坡2017

新加坡名物黑椒炒斯里蘭卡大膏蟹

新加坡出名多馬拉美食,因此我每次途經這裡轉機時,都喜歡停留幾個鐘,出市內食好西。今次已經是第9次到訪新加坡了,會乘星航在這處轉機停留12hr,玩足一天才回香港。近年每次到新加坡,也發覺這裡的食物價錢一次比一次貴,斯里蘭卡大蟹由2011年每1kg – S$35加到今天2017年每1kg – S$100,馬拉榴槤貓山王由2011年每1kg – S$12加到今天2017年每1kg – S$38,物價這麽貴,下次再路過新加坡都唔會再出外食嘢了。



我在澳洲的日子 – Day 12()

<<新加坡>>
今朝晨早06:20順利到達 新加坡,很快便入境,乘40min地鐵(S$2.4)Farrer Square站,出站後再步行15min07:55來到「黃亞細肉骨茶餐室」,已經是第三次幫襯了,在星馬試過很多肉骨茶,小太熊始終覺得呢間最好食,佢話下次仍會再幫襯。

黃亞細肉骨茶餐室


今天不是假期,很少客很清靜。以前牆上貼滿了貪曾和李少光等食客的相片,現在嫌佢哋樣衰都掉了,只剩下馬英九張相。


羅漢果茶(S$2.8);薏米水(S$2.8)清熱解暑,在新加坡最啱飲。


上等肉骨茶(S$10.5)湯底有濃香的藥材和豬肉味,肉骨很新鮮豬肉味濃,蒜頭腍得像牛油一般,非常好味,是我到目前為止在星馬試過最好食的肉骨茶。


油炸鬼(S$2.3)凍了,不過還脆,浸落肉骨茶一齊食非常好味。


鹵水豬皮(S$3.5)味道很好不太咸,豬皮很滑沒有毛,好食。


鹵水冬菇(S$5.5)很細粒但冬菇味很香,唔錯。


麵線(S$3.5)麵質好靚,湯底是肉骨茶,勁好味的淨麵。


食完坐到09:00才行過隔離街再食「發傳人肉骨茶」,因為佢09:00至開門。

發傳人肉骨茶 勁多明星相,貼滿成間舖。


這裡從前叫發起人,因為姊弟分家了,這原地址改名為發傳人 」,「發起人」就搬了,但聽講味道一樣冇變過。
人客就只有一丁


工夫茶(S$5)普通貨式,不過都消滯。


發傳人肉骨茶(S$10)湯底冇黃亞華咁濃香,比較清淡,骨頭的肉味就差不多,都好食,但下次唔來了,去返黃亞華。


油炸鬼(S$2.5)都係黃亞華好少少。


鹵豬手()(S$9.5)超級大隻,味道一般,好滯,只吃了二成已經頂唔順。


食完2餐早餐後,就在門外截的士去Singapore Zoo,等了15min,車費S$17.5
Singapore Zoo現在有3個園區,分別是日間開放的Singapore ZooRiver Safari和夜間開放的Night Safari,可以分別買票入場,或買一張特價套票,可以玩足一整日。

由於今日時間唔多,只有3hr在動物園玩,所以㨂了2013年才開幕的River Safari,內有世界上8大淡水河流上生活的動物,很多都是第一次見,幾好睇的。

River Safari成人入場費S$30,有星航登機證平S$3


美國 密西西比河的爬蟲類動物


非洲 剛果河的淡水魚


印度恆河巨型鱷魚Indian Gharial


Touch Pool內的 鯊魚蛋


大魚缸 眉公河魚Mekong Giant Catfish


中國巨型娃娃魚Chinese Giant Salamander


中國長江鱘龍魚


小熊貓(Red Panda)


大熊貓(Giant Panda)


跟著穿過這條橋到右邊另一園區


免費的River Safari Cruise,乘船在人工湖上兜個小圈。


冇乜魚又冇乜雀,只是在湖中遊船河、個Cruise都好流,早知唔坐。


跟著過隔離的Amazon River Quest,每位要加收S$5,這次就多好多動物睇了。

乘上小船在這人工 阿瑪遜河行一個圏睇兩岸的動物。


這些生活於阿瑪遜河的動物真係第一次見,比多S$5都算值得吖。

Collared Peccary(領西猯)很像野豬的一種動物。


Giant Anteater(巨型食蟻獸)


Black Howler Monkey(吼猴)


Capybara(水豚)


Scarlet lbis(美洲紅)


猴子園 在這裡可以近距離和奇異的阿瑪遜森林猴子接觸。


穿過這大魚缸,差不多行完了。


阿瑪遜河電鰻(Electric Eel)發出的電量可以電死一個小童。


阿瑪遜河 食人鯧


海牛館 面好多隻海牛,好肥好得意,手仔又細又有肚池架。


在動物園行了3hr,都唔算Hea遊,這River Safari都幾好玩。離開後在園外乘的士往Clarke Quay食飯,車費S$22.6

克拉碼頭(Clarke Quay)來過很多次了,冇乜點變,今次很少人。


Singapore River大廈背後便是獅子魚,今天會在右邊那排河伴食店食午餐。


富興酒家 – 2009年和2011年幫襯過佢食黑椒炒蟹,覺得佢最好食,價錢又平,所以今次再幫襯。


斯里蘭卡大膏蟹(AUD$190)1.9kg,每1kgS$100,超貴,上次6年前食只係S$35-1kg,新加坡近年的物價加得太勁了,下次唔會再食,反正差不多食到嫌了。


㨂了個河景位,個View真係牡得頂。


可樂(S$4.1);生啤(S$5.3)


黑椒炒斯里蘭卡大膏蟹(AUD$190)1.9kg重,即係每兩HK$21,唔再抵食了。這隻蟹爆晒膏,而且炒得很甘香,混埋黑椒汁和蟹肉一齊食更好味。蟹肉又厚又彈牙,蟹鉗像雞髀咁大隻,鮮甜度中上,不算頂級,味道整體上很滿意,只是覺得太貴。小太熊話下次唔再食了,咁貴。


星州炒米(S$28)好味但勁細碟,只有平時茶樓的1/3份量,貴到嚇死人。


冇叫其他餸了,因為郁郁都幾十蚊坡紙,見到都肉赤。

食完飯乘地鐵(S$1.6)Aljunied Station,那裡最多榴槤檔,小太熊話要嘆埋馬拉榴槤才肯走。

「旺德福」今日冇乜貨,所以行遠幾步,幫襯「亞漢榴櫣」。


「亞漢榴櫣」都唔係太多貨,只是比較其他檔口多。


伙記介紹今天最靚是 葫蘆王,是今年的冠軍榴櫣,只有5個,每1kgS$38嘩!2年前食老樹貓山王才S$28-1kg,今次又加了30%,下次轉機都唔出來食嘢了,乜都貴成咁。

葫蘆王(S$87)2.3kg,雖然貴,但真係好食,只比檳城的葫蘆差些少,甜中帶甘苦,外皮脆口肉質夠Creamy,齒甲留香,冇令人失望。


今天在 新加坡的節目完晒了,乘地鐵(S$2.1)回到機場,乘星航回香港。

航機準時20:20起機,又玩完12天了。

因為太飽,飛機上只吃了朱古力雪糕,估唔到飛機餐都有好嘢。






補充資料 :

1.)      S$1HK$5.48(永恆找換公司)

2.)      星航單程機票從澳洲珀斯經 新加坡到香港,每位HK$2383








-----我在澳洲的日子()-----

4 則留言:

  1. I have visited Singapore long time ago and felt that the place was a bit boring except the food was quite good. Appears that the price becomes expensive nowadays and not worth visiting solely for the food.

    回覆刪除
    回覆
    1. 星加坡現在的物價這樣高,都冇咩值得再去了,下次坐星航都係直接返香港算了。

      刪除
  2. 短短一天都咁豐富, 服咗你

    回覆刪除