2017年9月8日

我在澳洲的日子(6) – 珀斯 夕陽醉了

夕陽醉了@澳洲珀斯Mandurah

Peel Inlet是位於珀斯市郊Zone 8海邊的一個咸淡水湖泊,平均水深約1.5m,淡水從Murray River流向湖中,海水亦會從外湧進。湖上的天然資源豐富,常見多種候鳥、魚類和海豚,很多澳洲人假日時喜歡來這裏釣魚捉蟹。真的很喜歡今次旅程有機會在夕陽西下時把Houseboat停泊在Peel Inlet湖心,享用着紅酒,哼着「夕陽醉了....落霞醉了....」,看着燈紅色太陽下沉到湖中。



我在澳洲的日子 – Day 7

<<珀斯>>

昨晚和小太熊摘完星星,今朝晨早又起身睇日出,不過係我自己睇,佢要瞓覺。
  
Boundary Island的日出,在碼頭已經見到,靚得太過份。


睇完日出返上船繼續瞓,跟著小太熊先起身煮早餐我食,真係乖。

昨晚吃剩2隻蟹,今早便用來㷛蟹粥。


還有A餐轉飲鮮奶,十分豐富好味的早餐。


小白鷺在船外望住我哋食,好似佢又想一齊食。


望著船外面的自然風景食早餐,胃口都大啲。


食完早餐出外探索一吓Boundary Island這無人小島。

島上的沙灘,望見我的船屋啊。


小島上很多不同種類的鳥,佢哋唔多怕人。


晨早便有人在島外抓獨木舟,可以釣島和捉蟹。


島上的沙灘和樹林相當原始。


回到船上再捉些蟹,今次只要了2隻大蟹,其餘全部放回湖中,太多真係食唔晒。


塘鵝妹妹又來探我,佢話未食早餐喎,我便把捉蟹用的魚送給牠吃。


塘鵝妹妹食到魚了,佢個口真大。


成條魚啃都唔啃就吞,小心哽骨呀!


食完早餐的塘鵝妹妹很開心呀。


Boundary Island玩到十㸃幾,揸船離開了,向Café Coast進發,今日會在那裡吃午餐。鄰居就唔走住,繼續在島上Hea

昨晚進入Boundary Island的航道時差㸃擱淺,所以離開時特別緊張,加倍注意紅綠座標的位置,唔會越過座標。因為航道唔係好濶,所以我靠近了紅色座標的邊界,行了一會隻船的速度特然減慢得很快,大X鑊,又奶嘢,我即時入後波全力向後行,可惜已經太遲了,船的右邊底部已經被泥漿啜實,完全郁唔到。

不停試開船,轉彎,向後等方法,又走落湖想辦法,但真係牡計,攪了十多分鐘,昨晚的鄰居見我攪唔掂過來幫忙,一起推隻船,但最後佢都開唔郁隻船。


幸好這時附近剛有另一隻船,船主見我哋攪唔掂,杖義過來幫忙。


這時,今早見的獨木舟又過了來幫忙,還帶埋另一艘快艇。於是,他們用麻繩把兩艘船和我的船綁上,再強行把我的船拉回航道,最後成功了,多謝6位澳洲朋友幫忙。

看看GPS,原來隻船只是剛剛踩界已經中招。事餕睇返Manual,原來已經冩咗,進入Boundary Island航道時必須在紅綠座標的中間線行駛,否則“you will become grounded”


只怪自己唔睇熟Manual,好彩在澳洲奶嘢,如果是在強國或強姦國奶嘢便死梗了。

隻船行得返真開心,全速駛向湖中往目的地方向,特別留神湖上的標記。


駛了差不多兩個鐘了, 遠望是Port Bouchard Bridge,船屋不可以越過這橋,橋的右邊便是目的地Café Coast


進入避風港後泊好隻船先,附近都是貴船,小心碰花。


Café Coast是湖伴餐廳,環境一流,幫襯的人個樣都似唔駛做的濶少濶太。


Sparkling Wine Piccolo 200ml(AUD$8.9);朱古力奶昔( AUD$4.9)


生蠔一打(AUD$33)鮮甜爽口,今次旅程最好味的生蠔。


焗蠔半打(AUD$20)好食,但蠔味被煙肉和醬汁蓋過了,所以我分開來吃。


炸魚薯條(Beer Battered Fish & Chips)(AUD$24)炸魚的肉質很鮮嫩,皮薄鬆脆,有魚肉味,薯條亦相當好食。


雖然今餐很貴,但食物和環境,甚至服務都滿分。慢慢嘆到15:30才離開,駛多約30min到附近的私家浮波,今晚把船綁在浮波,停在湖中心過夜。

船公司只有兩個私家浮波(黃色)可以泊船,如果冇位可以到附近的公衆浮波(紅色)泊位。

泊好船了,兩條麻繩綁住個黃色浮波,在湖中心飄飄吓。


我立即開工搵食,釣魚捉蟹,看看今晚有冇餸加。

釣了7~8條都是雞泡魚,唔識劏喎,唯有放返落湖,今晚牡魚食了。


雞泡魚滿身毒刺,巧危險架。


蟹就捉到唔少,要了2隻最大的,加埋今早捉了2隻共4隻,夠食了。


開完工,坐在船頭嘆杯紅酒享受吓,正呀。


太陽日落西山了,天色真係靚到牡朋友。


夕陽醉了.....落霞醉了......默然將心偷取了......


欣賞着夕陽下的海鷗,未飲已經先醉。


太陽落山後,又到小太熊大顯身手,弄一餐豐富晚餐。

芝士焗磨菇伴蘋果布冧健康又好食。


清蒸藍花蟹 鮮甜度一般,偏咸,太多食到厭了。


蜜糖烤羊架雞翼 和昨晚的一樣咁美味,好食過餐廳的。


今早食剩的蟹粥,食埋佢。


完美的一天船屋假期。今晚依然多星,但湖中很大浪,船上搖得好勁影唔到相,晚上像睡在搖籃一樣。






補充資料 :

1.)      AUD$1HK$5.9(永恆找換公司)
2.)      在澳洲使用電話流動數據,可以用Optus Sim-card,在墨爾本機場有專門店出售,每張AUD$20可於28天內使用12GB數據及無限次長途電話至香港。
3.)      船屋“Miss Bianca Houseboat”最多可載4人,必須在Ravenswood取船,4日租金AUD$1530(包括保險和稅),另加4天的油費AUD$190
4.)      船上有雪櫃、冰箱、石油氣爐頭、BBQ爐、焗爐、蟹籠和所有餐具酒杯開瓶器,枕頭和被,洗潔精,另可以加AUD$20要埋4套床單和毛巾。
5.)      釣魚用品、梳洗用品、食物及油鹽糖粉等等自備。
6.)      船上有熱水供應。總儲水量有1000Liter
7.)      駕船時要注意紅綠座標,不可以太貼近,否則可能擱淺。開船前最好先花1hr認真看看Manual
8.)      沿途很多餐廳,唔帶食物上船也不愁三餐。
9.)       Boundary Island是整個Houseboat旅程最值得去的地方,應該預留多些時間在那裡享受。



---待續---

8 則留言:

  1. 蟹粥好吸引
    小太熊晚餐好得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個晚餐好味過出街食呀,而且船上的環境好靜好舒服。煲蟹粥勝在夠多蟹啦,唔食得都睇得。

      刪除
  2. 日出日落好靚,仲要嘆酒食海鮮,正呀!

    回覆刪除
  3. 小太熊又安排行程又煮一手好餸,才德兼備。你們很幸福~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 是呀,都想唔到可以有咩再好些了。

      刪除