2017年11月9日

西伯利亞 萬里長征(6) – 荒漠中的甘泉 貝加爾湖(Lake Baikal)

西伯利亞的明珠 貝加爾湖 ~ 奧爾洪島(Olkhon Island)

世界自然遺產 貝加爾湖(Lake Baikal)位於西伯利亞東部,水深1620m,是地球上最深和最古老的湖泊,佔全世界淡水量的20%及俄羅斯淡水資源的80%,比北美洲五大湖的總和還要多。

湖內盛產幾種白身魚,最常見是 白鮭魚OMUL,常見製法有燒烤、煙燻、刺身或魚湯,新鮮的OMUL味道鮮美,通常來到貝加爾湖的遊人都會一試。



西伯利亞 萬里長征 – Day 7

<<伊爾庫次克(Irkutsk)>>

昨晚頂住條氣瞓得很差,這處鬼地方還是快點離開吧。

08:30有早餐送上房,有麥皮蛋糕麵包,好食就講唔出了,食得飽啦。


自備昨天買的 三文魚子醬(RUB 900 - 150g) – 幾甘香但偏咸,不是頂級紅魚子醬但比元氣壽司好食。


食完早餐落樓下等車,部車都很準時,09:20便到酒店樓下,走了,以後也不再回來。

伊爾庫次克往返 奧爾洪島的小巴,車費RUB 800,但酒店收了我RUB 1200


一上車便遇到2位香港美少女,估唔到會在這𥚃遇到香港人,佢哋間酒店重衰,收了佢哋每人RUB 2500來回費用。後來見到其他酒店上車的旅客只係比RUB 800比司機,才知道遇上壞人了。

11:30左右來到這中途站放30min Break,肚餓可以食啲嘢,不過我有度氣頂住食唔落。


13:30左右去到碼頭排隊上船,這𥚃的風景已經好靚了。


今日唔算多車,第一隻船便上晒所有車,很快順利開船。


車上完船之後,乘客們便一擁而上。


開船了,湖上的風乾爽又帶㸃清涼,很舒服,不像海風又




<<奧爾洪島(Olkhon Island)>>

到達 奧爾洪島碼頭後,還要坐多個多小時車才到島中心的小鎮 胡日爾(Khuzhir),這段路震到骨頭都散,頭穀會撞車頂。

15:40到終於把我們送到酒店了,今次小太熊Book唔到島上最有名的酒店Nikita’s Homestead,只能住較小型的洒店Guesthouse Voskresenie


Guesthouse Voskresenie – 位於胡日爾市中心,行10min到海邊懸崖 ,行5min到大馬路的小巴站,位置幾方便。


左邊的木屋上層是房間,下層酒店的人自己住。右邊上層是餐廳,下層是廚房和Reception


房門口個View好靚架,見到小木屋的倒影。


雙人房(連早餐)每晚RUB 4200 – 窗口向街冇View,有自己的浴室及廁所,夠熱水,冇冷氣風扇,晚上很涼。


這裡的老闆娘英文非常得,所以幫襯她報了明天和後天2日的Local Tour,點知佢忘記了幫我留位,攪到明天差點冇得出團。

從酒店行5minNikita’s Homestead附近有間士多,大水每支RUB 38,全鎮最平,我日日都在這𥚃入貨。


胡日爾鎮的街道非常大塵,每當有風或有車駛過時地上的塵土便飛起四散,都幾惡頂。


鎮上四處都見到黃牛和蒙古包,可能這裡近蒙古啦。


Nikita’s Homestead – 奧爾洪島最有名及最旺的酒店,外觀很有本土特色,2個月前Book已經冇晒房。聽講奧爾洪島的旅遊業是佢一手攪起的,佢的Local Tour亦是行程最多和最平,而且還請了一位能講流脷英文的俄國美少女做Tour Manager,就算唔响度住都應該來這裡報團。


Nikita’s Homestead外面便是全島最靚的海岸,可惜太多中國L㷛東瓜,真係好L吵耳架。


Shaman Rock是島上最著名的景點,旁邊的沙灘就差少少,不過都唔少老外在矖太陽。


懸崖上很多藏傳佛教的梵文彩布,很似 香格里拉。


從最高處沿著一條幾斜的小路向Sheman Rock方向可以落到海邊,這裡是遊艇上落的地方,石灘很少人。


呢度好靚啊,來了俄羅斯咁多日,終於來到一處真係覺得靚的地方。


Baikal View Café – 位處胡日爾最高位置,景觀無敵,食物都比預期好。小太熊話這餐廳排名第一的。


室外位雖然曬,不過個景太靚了,值得。


Belgian Chocolate(RUB 175) – 小太熊鐘意飲熱嘢,好飲過Starbucks Frappuccino(RUB 185) – 凍朱古力咖啡,唔係太甜又唔係太濃,幾好飲;炸薯條(RUB 69) – 有麥當勞咁好食。


食完個Tea先回酒店晚餐,跟著出來去睇日落,Perfect

酒店餐廳的露台位幾好View,就坐這張枱。


俄羅斯紅莓汁Red Whortleberry Juice(RUB 100) – 甜得太勁,唔好飲,在俄羅斯飮過最難飲的紅莓汁。


Summer Salad (RUB 150) – 普通雜菜沙律。


忌廉磨菇湯(RUB 185) – 伴湯的麵包粒好脆好好食,湯的磨菇味很濃郁,俄羅斯的磨菇都係正嘢。


脆皮芝士炸雞胸肉 (RUB 200) – 細細件,雞肉太乾太鞋口,味道一般。


Baked OMUL with Garlic (RUB 300) – 200g重的貝加爾湖白鮭魚,魚肉鮮嫩味道甜,在俄羅斯而言是一等美食,味道比預期好。


食完飯差不多20:00,要趕快行去崖上看日落了。

胡日爾村內有狼皮賣,唔知係咪真架呢。


睇住太陽沉落山了,今日天色好清,但冇乜彩雲,日落未算頂級。


日落後的30min漸見彩霞,不過都唔算好紅。


回到房外看星星,今晚雖然天清,但很少星星,只見到北斗星。

完成整個俄羅斯旅程後,原來這晚是最多星了,白帶了腳架。






補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 58.6 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.48

2.)      從伊爾庫次克到Olkhon Island的點對㸃小巴每位RUB 800,從伊爾庫次克的酒店直接送到Olkhon Island的酒店,早上09:0010:00出車,16:00左右到Olkhon Island的酒店,上車後才比錢,有些酒店免費代住客Call車,有些就另收RUB 150手續費,有些像我住這間Berezka (Берёзка)咁衰,狼吞RUB 400差價,而且唔肯比收據。

3.)      Tourist Office大約500m外的巴士站Avtovokzal(Автовокзал)有小巴往 奧爾洪島 胡日爾(Khuzhir)市中心,車費RUB 527,大行李另收RUB 100,早上每小時一班車。

4.)      Guesthouse Voskresenie張床有嘢咬。老闆娘英文流利但很失魂,如果經佢報Local Tour必須要再三Confirm,否則佢會唔記得。






---待續---

8 則留言:

  1. The wooden houses in this island are quite beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡的木建築都很有西伯利亞的特色。

      刪除
  2. 回覆
    1. 這小島都幾舒服的,而且都唔少香港人來,每日都碰到。

      刪除
  3. 風景好靚, 估唔到咁多西藏野

    回覆刪除
    回覆
    1. 這𥚃只是近蒙古,離開西藏很遠,但就奇怪有很多藏傳佛教的東西,遲2天去湖上的其他小島,島上也有西藏的佛塔。

      刪除