2017年11月25日

西伯利亞 萬里長征(8) – 貝加爾湖中小島Ogoi Island

俄羅斯西伯利亞 貝加爾湖Ogoi Island

Ogoi Island是俄羅斯西伯利亞 貝加爾湖中一個細小的島嶼,鄰近 奧爾洪島,無人居住。島的最高處有一座藏傳佛教的佛塔,每日都吸引過百人專程登島遊覽。島上長滿不同品種的野生鮮花,更顯得小島特別美艶。



西伯利亞 萬里長征 – Day 9
<<奧爾洪島(Olkhon Island)>>
繼續上一篇的Day 9行程。

今天參加了Ogoi island and Holly Spring一日遊,每位RUB 1800,玩足9.5hr包午餐,會乘大船出湖,在船上午餐。

老闆車我們到碼頭後便離開,我們自己上船。

今天這艘船比昨天大很多


碼頭旁邊有一艘沉船,很特別。


今天的導遊是完全不懂英文的 Cool爆俄羅斯美少女,要溝通佢就必須要Google Translate


10:00凖時開船,全部人都坐了出樓上甲板曬太陽。


船艙就冇人坐,只有怕曬的小太熊鐘意。


個幾鐘船便去到Ogoi Island,是個約2km長的小島,佛塔位於左邊的山頂。


落船不需要澗水,唔錯。


沿著石灘行到上最高處便是佛塔。


沿途山上長滿各類野花,忽然想起上年同時間在北海道禮文島的風景都很近似。


上到佛塔了,四周的環境好舒服。


這麼小型的藏傳佛教佛塔在尼泊爾和不丹多到唔會影相,估唔到來到西伯利亞會是個大景點。


捐款中有人比RUB 1000,好重手啊......


見到個個都赤腳和朝天攤開雙手地繞著佛塔不斷行,行夠百九幾個圈之後,應該有西藏、尼泊爾或不丹人咁幸福了,真係你行埋我果份。


行完佛塔後見團友都返上船,我呢啲聾啞人士當然要死跟啦。

午餐有 牛肉湯、沙律和麵包,湯好好飲,麵包就硬咗啲。


同枱的小妺妹不斷和小太熊玩踩腳,很Cute


食飽冇耐又去到另一景㸃泊岸。

船泊在這石灘上,湖水非常清澈。


首先會沿著小徑行30min上山上的Holly Spring


Holly Spring – 是條天然礦泉,泉水特別清甜,而且有忘憂的療效,是忘憂泉水。個個來到都大口大口地狂飲,然後再用樽裝走幾支慢慢嘆。


飲完水跟著會回到湖邊自由活動,停留至17:00,這段時間可以游水,曬太陽或飲啤酒。

湖水非常清涼,好彩未算冰凍,我都頂到幾分鐘。


游完水便在岸邊的餐廳休息和飲啤酒。


俄羅斯生啤500ml(RUB 100) – 價錢唔貴,而且幾好飮;貝加爾湖魚乾(RUB 60) – 生曬的魚乾,乾得很透魚肉很硬,咸咸哋用來送酒都幾過癮,小太熊見有人食又叫我食。


17:00起航回程了,湖鳥們都過來歡送我們。


18:20回到 胡日爾的碼頭,自己行返酒店,沿途睇吓景影吓相。

這些藍頂木屋是民居來的。


小鎮內的東正教堂Храм Держаной иконы Божьей Матери


教堂旁是間民宿Philoxenia Olkhon Residence,小太熊話原本打算住呢間,貪佢環境好,最後因為太貴所以冇Book


今天會轉酒店,因為住開那間今晚冇房了。回到酒店後老闆免費車我們到新酒店。

Mini Hotel Baikal – 今明2晚會住呢間,景觀開揚,很近Baikal View Cafe,不過超多中國L,可能佢地全部都弱聽的,所以講嘢都很吵耳,唔去玩朗頌真係埋沒了天才。


雙人房(包早餐)每晚RUB 3400 – 共享浴室厠所,冇風扇冇冷氣,但有湖景。


在酒店安頓後便到Nikita’s Homestead報明天的Tour,由於最熱門的2Tour已經去了,只剩餘 南島遊有機會出到團,美少女Tour Manager仍在努力搵客中,未Confirm到能否出團,於是小太熊留下電話,美少女約20:00才打來Confirm明天10:00可以出團,叫我們早5min到比錢。

Baikal View Café – 今天又來到這全島最靚的餐廳食個Sunset Dinner


番茄芝士火腿三文治(RUB 189)Ice Laminade(RUB 169)Carbonara Pasta(RUB 279);薯條(RUB 69) – 全部都很好食,這𥚃的食物是在奧爾洪島咁多日最好食的。


三文魚子醬(RUB 550) – 帶埋在伊爾庫次克巿場買的罐頭來吃。甘香爆油咸味適中,高品質價錢平的正嘢,試過幾款類似的三文魚子醬味道都唔掂。


看著太陽下山了,今天的太陽明顯比前天更金黃。


看著如此美景,正常人應該會靜靜地欣賞,只是這裡現在每日都出現大量自稱「憎果撚」的弱聽動物,不斷高聲呼喊「唉唷.....軚微啦......軚棒啦.....

地球都被牠們污染了,相信聖經説的世界末日也不遠了。
  

日落之後彩霞不斷湧現,胡日爾村加上粉紅色的彩霞和紫藍色的天空。


湖鳥開始四圍飛,天色亦越來越靚,前晚差很遠啊。


看著這麼美的日落,連禾都在心裡面想「唉唷.....軚微啦......軚鵬啦.....


Baikal View Cafe美得像仙境一樣


天色隨著時間慢慢變色,已經2年未見過靚到咁的日落了,上一次是在 斯里蘭卡看的。



Baikal View Cafe最後回復正常天色,是時候返酒店了。

離開時遇見一位港男,佢話啱啱到埗冇耐,看不到剛才的變色日落,走寶了,希望佢跟著幾日見到啦。這裡都唔少香港人來。





補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 58.6 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.48

2.)      參加Ogoi island and Holly Spring一日遊,每位RUB 1800,玩足9.5hr包午餐,會乘大船出湖,在船上午餐。記得帶泳衣和大水樽。




---待續---

10 則留言:

  1. 乜咁多中國人?估唔到西伯利亞可睇佛塔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常多,有普通旅行團又有攝影團。
      唔知那裡係咪好多藏傳佛教的教徒呢。

      刪除
  2. 聾啞人士, 哈哈, 死跟都係方法

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,好少見有日落好似果日咁靚,彩雲的顏色很鮮

      刪除
  4. 彩衣日落好正呀, 多謝你影比我睇 :)

    回覆刪除
  5. 天公造美! 我地個導遊都係講俄文,但係有D同船的旅客識講英文,我地就認實佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很幸運見到咁靚的日落。
      我就遇唔到識英文的團友了,不過死跟便冇問題😬

      刪除