2018年6月19日

馬來西亞 榴槤飄香(完) – 魚米之鄉 適耕莊

馬來西亞魚米之鄉 適耕莊 街頭壁畫

適耕莊 是馬本西亞一條盛產稻米和海產的村莊,有魚米之鄉的稱號,距離吉隆坡只有100km,適合即日來回一天遊,再順道去 雪蘭莪河睇埋螢火蟲。無線以前套 單戀雙城也有在這𥚃取景。



馬來西亞 榴槤飄香 – Day 4

繼續上一篇Day 4行程。

<<適耕莊>>

食飽飯之後去海邊的 熱浪沙灘(Pantai Redang Sekinchan)行吓。


熱浪沙灘(Pantai Redang Sekinchan)單戀雙城的場景,陳展鵬在戲裡面把這塊牌改了做「我適式」。


這沙灘其實好流,水唔清沙唔幼天唔藍,不過就有很多小食,還有些特色木棚屋。


熱浪沙灘旁邊的 許願樹,是這裡最著名的景點。


行完沙灘返市中心逛逛,在郵局附近有些特色的壁畫,當然冇檳城咁靚啦。


跟著去稻米田又行吓,稻田內有幾個景點,司機都很熟路,帶我們逐處去。

稻米展覽館展出稻米由種植至收割整個程序,每位入場費RM 5,送一包米。


每位入場者都送一細包米,不過小太熊話一定唔好食唔肯煮。


參觀完稻米館後有禮品部,有些小食可以試試。

白豆蔻汁(RM 3);糙米紅豆粥(RM 2)2樣都幾好味道。


華仔芒果園(Mango King)稻米館附近的芒果園,種了幾棵芒果樹,出產馬拉青芒果,可以坐底食。


這種青芒果熟了之後依然是青色的,不過好甜。


買完芒果之後,可以叫老闆切開即食。

樹上熟青芒果(RM 7.5)750g重的大芒果,好香好甜,不過梗係呂宋芒香甜啲啦。


芒果沙冰(RM 5)消暑解渴的特飲,用了大量芒果肉攪成。


南天宮 位於稻田中古廟,門口又是一棵許願樹。


阿嬤的家 是一間懷舊雜貨手信店,內𥚃的裝飾懷舊,唔幫襯都可以入去參觀。


大量懷舊零食,好多年冇見過了,有山楂餅、復活蛋糖、白兔糖.......每一款都係細個時成日食的。


眼鏡朱古力2(RM 1);印水紙吹波糖(RM 1)忍唔住買了這2樣,當懷舊一吓啦。


阿嬤的家對面是 阿公的家,可能佢哋離婚了,要分開住。




<<瓜拉雪蘭莪>>

時間差不多了,先回到 天空之鏡附近食飯,然後再睇螢火蟲。今晚棟了 瓜拉雪蘭莪的餐廳 港尾海鮮樓。

港尾海鮮樓隔離有一間 古廟,食飯前順便行一行。


港尾海鮮樓(Restoran Makanan Laut Bagan)


揀了河邊位,View係唔錯,但入黑後激多蚊,針到我變豬頭。


小太熊想試海鮮,佢話呢度近海,海鮮應該又平又靚喎,可惜事實唔係咁樣,這𥚃的海鮮唔算很平,亦冇咩靚貨。

今天沒有大蟹,只有些約9兩重一隻的細蟹,另有些本地魚,求其叫了2味餸。

黑椒炒蟹仔(RM 98)共有3隻,1kg重,即是大約7蚊港紙一兩,蟹肉普通甜,黑椒汁本來很好味,但廚師重手落了太多糖,攪到太甜味道怪怪的。


非州魚(Ikan Talapia)(RM 21.1)游水貨,大約400g重,魚肉很甜,豉油亦很好味,呢味算是平靚正。


今晚19:00便天黑了,食完飯便立即去睇螢火蟲,今次會到 雪蘭莪河伴的Kampung Kuantan Fireflies上船,那裡是由馬拉人營運的,比較接近大自然,不過時間只有25min,而且超級多蚊。

乘小木船睇螢火蟲(每船RM 53) – 最多可以坐4人,沿河觀賞螢火蟲,整個過程只有25min,非常多蚊。


小艇沒有摩打,河上十分寧靜,螢火蟲不算十分多,全部停在樹上像聖誕燈飾那樣閃吓閃吓,其實都幾流,而且被蚊針到豬頭咁,有些後悔來這裡。


睇完螢火蟲,司機車我們到附近一座印度廟 Sri Shakti Devasthanam Temple參觀。

Sri Shakti Devasthanam Temple非常華麗的印度廟,很值得一到,內部不準影相。


要回程了,因為今天唔算食了太多嘢,還有Quota,於是叫司機車我們去吉隆坡SS2的榴槤檔,然後放車。



<<吉隆坡>>

SS2榴槤店 上個月來時很少人,但今晚就全店滿座,因為現在是榴槤旺季,價錢比上個平了一倍。


彭亨 貓山王只賣1kg - RM50,上個月仲賣緊RM 98,所以上次冇食。上次吃XORM50,今天只賣RM28


由於幾抵食,於是又眼寛肚窄,叫了2個。

XO榴槤1.4kg (RM 39.2)夠新鮮,帶微苦和微甜,質感夠Cream,但欠了濃醇的味覺,不及上個月在這𥚃吃的XO好食。


貓山王1.6kg (RM 80)苦味和甜味明顯比XO濃烈,口感黏喉細密,比福哥榴槤園一般的貓山王更佳,好好食但不算是最頂級。


太飽了,盡了全力也吃盡了四份一。

食完Call Uber 回酒店,車費RM 18 距離14km


馬來西亞 榴槤飄香 – Day 5()

今天Last Day冇乜節目,原本打算朝早上天台泳池游水都取消了改為瞓覺,因為早2日已經游過了。

瞓夠便起身在酒店餐廳食早餐,這𥚃的早餐不過不失,勝在夠平


食完早餐後小太熊臨時加了個節目,就係行過隔離的「鎰記中西菜館」食早餐......又食?早知唔買酒店份早餐啦。

鎰記中西菜館 位於一幢舊建築物,裝修較懷舊,早餐時段都係食傳統馬拉早餐,小太熊話佢好高分的,不過很多人都話佢的食物已經跌Watt


咖啡(RM 2.12)算幾有水準,香滑濃郁,肯定比香港的貴咖啡好飮;奶茶(RM 2.12) – 品質算上成,茶香及奶香味道均𧗾,夠香滑;牛油咖央多士(RM 3.18) – 咖央醬不夠椰香,牛油只是行貨,好彩片麵包都好食,整體上都OK,只是不算高水準。


魚片粥 (RM 6.89)粥底OK,但魚片很流,魚肉完全冇味,唔係好掂。


食完嘢返酒店休息一會,10:45 check out,小太熊Book11:30SPASPA店距離酒店11kmCall Uber去車費RM 11.5

Urban Retreat Spa做了90min Aromatherapy Massage,每位RM 134,手勢都幾好,不過間舗太細冇得沖身只是用濕毛巾替你抹身,做完有少少油淋。


吉隆坡最後一擊,又返去Alor Street附近食,今次試「海外天大飯店」。乘Uber12km,收費RM 16

海外天大飯店 是中式飯店,伙記全部講廣東話,啱晒我。


筍殼魚 1kg - RM 280,非常大條,每條大約800g,是這𥚃的名菜。


清蒸筍殼魚(800g) (RM 223)魚肉脆口又嫩滑,味道有些像石頭魚,廚功一流,豉油好靚,好食。美中不足是魚味始終偏淡,沒有了從前筍殼魚獨有的味道。


义燒 (RM 30)是這𥚃的另一名菜,少年食神形容這义燒是死前必吃,我就話佢係吉隆坡必食,覺得佢外皮非常香口而且肉質很腍,味道有點像臘肉,很冶味,是另類的極品义燒,下次一定再來食。


吃完飯夠鐘去機場了,又Call Uber60km路程車費RM 75

去到機場小太熊又話要食,行入了這間麵店,佢真係戰鬥力驚人。


檳城亞參叻沙(RM 22.9)算是幾好味,湯底有沙典魚香粉亦很滑溜,不過太貴唔抵食囉。


Latta (RM 13.9)普通咖啡,當買個位坐。


17:55乘港龍機回香港了。

今餐又有Häagen-Dazs雪糕食,係港龍至有。







補充資料 :

1.)      RM 1 = HK$1.885 (永恆找換公司)

2.)      07:30從吉隆坡作起點,先去瓜拉雪蘭莪「天空之鏡」,中午到「適耕莊」,晚上回到 瓜拉雪蘭莪的 雪蘭莪河睇螢火蟲,約21:30回到吉隆坡,包車14hr220km收費RM550,可用Line聯絡Alex : alexkam216

3.)      吉隆坡的士按錶收費,但現在還會遇上黑的開天殺價,遇上的話落車便可以。Uber一般比的士平20%,但經常會加價或冇車,但總算多個選擇,是好事。

4.)      從吉隆坡市中心乘UberKLIA 160km路程車費RM 75







-----馬來西亞 榴槤飄香()-----

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 未入夜冇蚊架,但一入夜便空羣而出,好可怕。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有蚊怕水,但D馬拉蚊好像唔怕美國蚊怕水😢

      刪除
  3. 全程密密食,好有口福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬拉太多好嘢食,所以差不多全部行程都係食😋

      刪除
  4. 馬來西亞都幾多好野食,天氣有冇泰國咁熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同泰國一樣又濕又熱,中午都幾難頂。

      刪除