2018年6月7日

馬來西亞 榴槤飄香(2) – 貓山王之鄉 福哥榴槤農場

馬來西亞彭亨州 福哥榴槤農場出品 貓山王
根據流傳的資料,貓山王榴槤的故鄉位於 馬來西亞彭亨州(Pahang),是 福哥榴槤農場園主 陳來福研植的品種,第一棵貓山王榴槤樹在1986年開始在福哥榴槤農場種植,7年後第一次有收成,至今樹齡亦只有32歲。福哥榴槤農場會於 貓山王盛產的季節時,在農場外圍的 雙溪吉流新村一間民宿外舉辦 貓山王放題,每位只需RM 106便可以在1hr內任開任食 福哥農場出品的 貓山王,可以完全放任忘情地把貓山王食到見到都驚,從此可以戒掉貓山王。


馬來西亞 榴槤飄香 – Day 3

<<武吉丁宜>>

今天繼續幫襯Alex包車9hr,早上09:00從酒店The Chateau Spa & Organic Wellness Resort出車,約18:00回到吉隆坡,全程行約 210km,收費RM 400

早上在酒店食早餐,這是酒店唯一的餐廳,格調都相當高檔,在這裡吃一份Set DinnerRM 198


早上天氣清爽,我們便坐在户外食。


這酒店乜都話自己有機,連早餐的果汁都係。一坐下職員便問要咩果汁,都幾好服務。

我飲西瓜汁,小太熊飲紅蘿白汁。


有機水果和煙三文魚都OK好味。


主食 煎蛋都煎得很用心,生熟度啱啱好,不像太興那樣鼻涕一般。


小太熊Order的另一主菜 Pancake,很滯呀。


Order 咸蛋廋肉粥,晨早食啲粥個胃會舒服啲。

食完早餐去健身室舉幾吓幫助消化先,因為小太熊Book了今朝10:30 福哥榴槤農場食 貓山王放題,好變態呀,不斷食。


<<勞勿>>

司機準時09:00便來到酒店接我們,從酒店去榴槤園足足75km,要1.5hr車程。

10:30去到勞勿市郊 「雙溪吉流新村」一間民宿,這民宿位於 福哥榴槤農場附近,今年和農場合辦了貓山王放題,每人RM 106便可以在1hr內任食貓山王。

 太早了,連埋我們亦只有2枱客共6人。


10:50左右從果園送來了第一籃榴槤,品質的上落差都唔細。


職員話遲少少會再送來大量 貓山王。現在先開些給我們食,唔滿意可以退回再開另一個,食到滿意和足夠為止。

先開了2個約1kg的細貓,果肉不算深黃,味道很濃郁甘苦外皮亦乾爽新鮮,可惜肉質稀疏欠缺了頂級榴槤肉的綿綿細密黏口感,比昨天果園吃的明顯低一層次。


食了1件,覺得味道雖然很好,但老遠來到這裡,始終希望食到世界上最頂級的貓山王,於是退了一個。

職員於是揀了一會,再開一個,今次這個就正了,有昨天果園95%咁好食。

極品貓山王 果肉呈深黃色,外皮乾爽皺紋非常吸引,入口軟滑Creamy,味道苦中帶甜,口感十足,呢個好靚。


儘管如此,始終這不是我食過最靚貓山王,有些失望了。於是再開了幾個,品質再沒有那麼好了,只是似我退了貨的那種品質,又有些比退貨的好些少.......
再退了一個,但開極都是差不多,啲貨本身不是頂級,開晒都冇用啦。

最後開了個約1.5kg,叫做比較好,但也比不上剛才那個最好的。


很快便吃了成粒鐘,滯到返胃,此時才有大量貓山王一車車送到,福哥個仔 福仔亦已經到場親自開榴槤,但我們已經再食唔落了。

福仔親自揀選榴槤,相信應該會比我們剛才那些靚,不過冇我份了,失望。

總括來講,這場貓山王放題吃的不是最頂級的榴槤,極其量也只算是高級榴槤,比不上昨天在Raub Durian Orchard吃到的世上最美味貓山王,下次唔食褔哥了,一定返去Raub Durian Orchard再食。



<<文冬>>
食完榴槤之後,坐40km車去到 文冬(Bentong),在文東市逛逛街食啲特色地道嘢。

文冬(Bentong)市內又係典型的馬拉小鎮Look,兩層高的建築物加些地道小食。


陳雪糕店(T.A.K. Ice Cream Corner)吃雪糕和鉋冰的專門店,在文冬都算有名氣,經常滿座。


鉋冰ABC (RM 4.5)名字古怪不過幾好食,雪糕很幼滑而且帶有班蘭味,紅豆粟米和涼粉都正,可惜天氣太熱鉋冰溶得極快。


鉋冰T.A.K. Special (RM 5)牛奶雪糕很香甜濃味,伴上的生果幾清甜,食落好味又冇咁滯。


小太熊的戰鬥力確係無窮,食完雪糕再食文東的 人龍豆花店。

全新文冬豆腐店 是區內的人氣豆漿豆花店,經常要大排長龍。


阿姐已經算快手快腳,不過都唔夠行來排隊的客人快。


豆漿(RM 2)豆味香濃唔係太甜,唔錯 ; 豆腐花(RM 1.6)豆味幾香但密度嫌太高,欠了頂級豆腐花那種入口細嫩幼滑感覺。


文冬姜糖(RM 2)在豆腐店隔離舖有得賣,文冬盛產姜,這款姜糖是硬糖,姜味濃度適中不十分辣。


接著逛逛文冬的街市


最受歡迎的竟然是榴槤檔,檔檔都圍滿人。


貓山王1kg RM 35,抵食喎,而且見佢開了幾個都很深黃色和新鮮,剛才在福哥㫓的有七成冇佢咁靚,早知在這𥚃任食算了。


只是中午時份,大部分商店都關門了,只剩下街上的小販,不知道是否因為今天是星期日呢。


行完文冬之後,驅車23km到另一榴槤果園Jimmy's Durian Orchard,是區內另一盛產貓山王的果園。

Jimmy's Durian Orchard


果園內的榴槤樹掛滿了貓山王。


小太熊話,Jimmy's Durian OrchardFacebook寫了營業時間每天11:3017:00,之前問過Jimmy話旺季時星期六日不需預約,Walk in便有貓山王食,昨天小太熊再WhatsappJimmyconfirm佢時間,但Jimmy睇完Message之後冇回覆。

我們下午約14:30入到榴槤園,但見唔到有榴槤賣,亦冇人招呼,另有一車從星加坡自駕來的遊客見冇榴槤便離開了。我們坐著等了20min,終於見到果園內有人,便問他為什麼今天唔見賣榴槤。

職員話:「榴槤?冇啦。今朝一早08:00便開始,唔駛12:00就賣晒啦,明天再來睇睇有冇啦。」

嘩!呢個Jimmy真係大L支嘢,明明網上話11:30至開始,現在改了08:00又冇update資料,WhatsApp confirm 佢又唔出聲,不知所謂,佢出聲便今早順路先來這裡,下午才去食福哥榴槤。

今次冇得食又唔覺得失望喎,返正今朝已經食到怕了,慳返。接著再坐車35km到今天最後一個景點 山中茶原,是 文冬附近山區內的一座小木屋餐廳。
  

山中茶原Tea Restaurant Janda Baik


餐廳位處山中,旁邊是樹林和一個小湖。


人氣都算旺盛,好彩剛剛有幾枱埋單,否則都要等位。


普洱 (RM 5.8);陳年普洱 (RM 17.4)茶葉超流,同平日茶樓的Cheap茶葉一樣流,而且普洱和陳年普洱的味道完全冇分別,呃錢。手工五穀烏龍茶饅頭3 (RM 8.1)饅頭很軟熟好食,不過沒有茶味,只是普通饅頭。


茉莉茶葉煮鄉村走地雞半隻 (RM 58)是招牌菜,又係冇茶葉香,而且食雞冇雞味,只有醬油和雞油香,肉又鞋,同雪藏雞有得揮。




<<吉隆坡>>

最後坐39km車回 吉隆坡的酒店Hotel Stripes Kuala Lumpur,會連續住2晚,輕鬆啲。

今天17:00放車,約了司機明早07:30在酒店接我們,包車玩都幾舒服,如果有4個人Share就平很多了。
  
Hotel Stripes Kuala Lumpur是今年開的新酒店,在電視塔附近,價錢很平,日間每小時都有免費接駁巴士來往 阿羅街附近。


酒店的地下餐廳都幾High,小太熊棟酒店真係叻。


雙人房(連早餐)每晚HK$568


房間內送了些零食,有山楂餅和陳皮梅,正呀,而且雪櫃有免費汽水啤酒供應。


天台的泳池酒吧 在雪櫃攞了些飲品上來一邊游水一邊飲,歎到19:00日落才走。不過這泳池只有10個位,時常爆滿。


游完水沖個涼換件衫又再外出搵食,記得多年前在「大樹頭蘇記」吃過超級好食的 牛肉炒河和生蝦麵,一直記住想再食,就今晚去啦。

在酒店門口Call Uber,但Call了成20min都冇車接單,於是出大馬路截的士,㸃知第一架就截正架黑的,上車講好了目的地後便開車又唔起錶,我叫佢起錶佢才說車費收RM 25。嘩!搶咩,收貴幾倍,on9,我即刻叫停落車。

截下一架便遇上正常的士,上車講了目的地便自動起錶開車,根本唔駛我叫,去到目的地都只是RM 7,剛才那部係黑的。

臨出發前睇旅遊書,話「大樹頭蘇記」對面開了間「「蘇記仔」,那裡的 牛肉炒河做得和「大樹頭蘇記」一樣咁出色,所以今天決定食晒2


蘇記仔 是「大樹頭蘇記」細佬開的,當地人都多數推介這裡的牛河。


店內人氣並不頂盛,唔通已經大跌Watt?


開放式廚房,可以睇住師傅炒粉,都好香噴噴。


吉仔話梅冰(每杯RM 5.3)酸酸咪咪勁好飲,正過黃亞華那杯。


牛肉炒河(RM 15)河粉質感煙韌順滑完全保持水準,但牛肉冇味,汁底油口而且勁重味精,整體上已經不算是一碟會令人回頭再幫襯的牛河,失望。


在「蘇記仔」只吃了牛河,留肚過對面「大樹頭蘇記」吃 蝦炒麵。

大樹頭蘇記 今天是星期日晚都冇乜人,比對面的「蘇記仔」更少客,有古怪,上次平日晚上來也人山人海的。


日本細啤(RM 13) ; 意米水(RM 2.5)


生煆炒麵(RM 50)中蝦是雪藏貨,完全冇味肉質亦硬實,麵底又硬又斷碎又油口完全冇味,從前那無敵的蝦汁底也沒有了,換來味精汁底,完全是垃圾一碟,比剛才的牛河更差10倍,可以正式De-list這裡了。

失望的一餐,世上又少一檔令人回味的餐廳,真可惜。

Call Uber 回酒店,車費只是RM 5.8,比正常的士更平。







補充資料 :

1.)      RM 1 = HK$1.885 (永恆找換公司)

2.)      09:00武吉丁宜的酒店The Chateau Spa & Organic Wellness Resort作起點,包車9hr,約18:00回到吉隆坡,全程行約 210km,收費RM 400。可用Line聯絡Alex : alexkam216

3.)      福哥榴槤農場會於 貓山王盛產的季節時,在農場外圍的 雙溪吉流新村一間民宿外舉辦 貓山王放題,每位只需RM 106便可以在1hr內任食 貓山王,不過質素上落差很大。必須電話預約。

4.)      吉隆坡的士按錶收費,但現在還會遇上黑的開天殺價,遇上的話落車便可以。Uber一般比的士平20%,但經常會加價或冇車,但總算多個選擇,是好事。






---待續---

6 則留言:

  1. 年輕人好食力,我見到貓山王流曬口水,但唔可以好似你地咁食法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經是個人極限了,難得有機會任食貓山王,點都要盡全力的。

      刪除
  2. 我見到咁多獻汁就唔想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都是咁多汁,但真係好好食唔覺佢肥架,仲好有肉汁味,可惜現在變得咁難食。

      刪除
  3. 由朝食到晚,你地好勁!

    回覆刪除