2018年5月31日

馬來西亞 榴槤飄香(1) – Raub Durian Orchard極上貓山王

樹上熟 貓山王榴槤產自馬來西亞彭亨州的榴槤園Raub Durian Orchard

貓山王榴槤(Musang  King)是現時身價最高的榴槤,由20116月第一次吃時每1kg - RM20,漲價到201710月最貴時試過每1kg - RM120,升值的速度比香港的樓價更狠更癲。貓山王的故鄉位於 馬來西亞彭亨州(Pahang),聽說最老的貓山王榴槤果樹亦只有32歲,是馬來西亞眾多榴槤品種中較年輕的一族。

從樹上熟透後掉下來的極品貓山王果肉呈深黃色,榴槤肉的外皮乾爽並呈現出清晰的皺紋,果肉的結構軟滑如cream黏度極高,味道的層次感分明,甘苦濃甜奶酥等味道分別或是混合地遍佈極個榴槤的不同位置,真係啖啖都可以唔同味。要品嘗最極品的貓山王,必須老遠去到馬來西亞彭亨州的榴槤園Raub Durian Orchard 



馬來西亞 榴槤飄香 – Day 1
上個月才從馬拉回來,只隔了幾星期便又要去馬拉,原因係小太熊越來越喜歡食馬拉榴槤,在香港又多多錢都食唔到最頂級的味道,所以小太熊今次專程再到大馬走一躺,深入貓山王的起源地 彭亨州(Pahang)的果園,誓死要食到世界上最美味的貓山王。

今日放工後立即去機場乘港龍夜機到吉隆坡,飛機準時20:30起飛,在機上食埋晚飯。

今次見到有賤精啦,天生就咁.......


在機上食完飯,無風無險地小睡了3個鐘後,於零晨降落吉隆坡KLIA 1




馬來西亞 榴槤飄香 – Day 2

飛機00:10到吉隆坡,00:50便成功入境。今次又係叫Uber,從KLIA 1 阿羅街只係RM 72.8,比深夜乘的士RM140平了一半。Uber 01:08出車,01:55到達 阿羅街。


<<吉隆坡>>

零晨的 阿羅街仍然十分旺場,大部份食店到03:00才開始關門。


今次又係食「黃亞華小食店」,難得小太熊食極都晤嫌。


「黃亞華小食店」的燒雞翼用正宗炭火人手即燒,在香港的餐廳邊有可能食到。


吉仔酸梅冰(RM3.5)每次都係飲呢杯,但又完全沒有少許飲到嫌的感覺,味道始終係咁好。


黃亞華招牌燒雞翼(每隻RM 3.3) – 依舊是皮脆肉嫩味道出色,單是賣相已經滿分,幫襯了4次也完全沒有跌Watt,下次一定再食。


甘香啦啦(RM12)即係辣馬拉醬炒蜆,蜆肉很鮮甜醬汁微辣十分冶味,冇叫錯,下次又再食。


今晚又係住阿羅街附近,從「黃亞華小食店」行3min便到的酒店Royale Chulan Bukit Bintang,貪佢夠方便又平。

Royale Chulan Bukit Bintang


雙人套房(不包早餐)每晚HK$385位於極高層的套房,有一房一廳,是酒店免費Upgrage的,原本是Book了普通房。


沖完涼瞓得覺都04:30了,可以瞓3hr,小太熊今次包了架車3日,可以舒舒服服地玩,司機會08:00到酒店接我們。

司機Alex非常準時,08:00便來到酒店,完全唔駛我們等,而且講廣東話架,正。

今天會包車9hr,從吉隆坡去 勞勿(Raub),然後回程到 武吉丁宜(Bukit Tinggi)的酒店,路程約220km,收費RM400。第一站先去110km 勞勿(Raub)小鎮中心食早餐,08:00出車,09:35到埗。



<<勞勿>>

彭亨州(Pahang)小鎮 勞勿(Raub)和馬拉其他小鎮George Town、怡保等十分類似,充滿老一代的風味。


東南美茶室 勞勿的人氣茶室,佈置懷舊人情味濃,相當好Feel


咖啡(RM 1.8);奶茶(RM 1.8)富有馬拉風味的咖啡和奶茶都香滑味濃,奶香茶香和咖啡香均非常特出,差點便比得上怡保舊街場的老牌茶室出品;咖央厚多士(RM 1.8)多士外脆內軟質感一流,鮮油邪惡甘香,只是咖央醬的椰香淡了點,扣了少少分。


半熟蛋2(RM 2.2)蛋味香濃,像温泉蛋一樣美味。


蒸咖央包(RM 1.8)呢件晤掂,片包蒸得太濕,欠了口感,多士正好多。


食完早餐立即起行,再坐6km到鎮外的 永泰餅家,點知摸門釘,原來中午13:30才開門,小太熊被Blog友老點了。

永泰餅家Chop Yoon Thye (奀麻仔茶粿)


好彩附近還有景點武吉公滿蔡豆腐批發商」,從大路行約5min便到。

這隻狗仔好乖,由大馬路開始便跟著我們,送我們去豆腐店。


武吉公滿蔡豆腐批發商 去到才剛剛開舖,好彩,否則又摸門釘了。


大豆漿(RM 5)1.5Liter,因為天氣太熱我一次過飲了大半支,豆味夠濃但冇香港飲開的靚豆漿咁香,我覺得OK,但小太熊話太甜味道又很奇怪,話唔好飲。


招牌炸豆腐卜(6RM 2)只是普通豆腐卜,一場來到都應該試試這些本土食物。


食完豆卜行返出大馬路,在 永泰餅家對面有一間茶粿店,買幾件試吓。

剛剛有一大團小學雞路過 茶粿店,人氣都很頂盛啊。


茶粿和糯米滋(全部每件RM 1)全部都好好食,糯米粉外皮的厚度適中,糯米味清香咬口十足,饀料有甜的南瓜和椰絲花生,也有咸的白蘿蔔絲,味道均十分出色,是頂級的 茶粿,香港的名店出品絕對冇咁好食。


老闆張先生十分好客,知道我們從香港來幫襯,便邀請我們入屋內坐,還唱歌給我們聽。


茶粿雖然很頂級好食,但是只試了一啖便要停了,留返今晚食,因為要留肚吃下一站,進入榴槤園吃頂級貓山王。

從茶粿店距離17km便是 彭享州的榴槤園Raub Durian Orchard,這𥚃有世界上最美味的貓山王,值得專程老遠來品嚐,但一定要留肚啊。

榴槤園Raub Raub Durian Orchard的門口是間小木屋,客人便是坐在這裡食,食完可以進榴槤園參觀。


今天只供應3款榴槤,分別有D24D101和貓山王,全部是今天才從樹上掉下來的,老闆Eddie話全部都靚,D24價錢 1kgRM35、貓山王1kgRM 53D1011kgRM40,因為我們只有2丁人,所以只要了一個2kgD24和一個2kg的貓山王。

落完Order便坐下來等食,小屋外便是榴槤園,環境和檳城的寶盛園一樣咁好。


榴槤樹上掛滿了貓山王,見到都流口水了。


老闆Eddie啱啱開緊個 貓山王給其他客。


隔離枱客的貓山王好靚啊,我果個都要咁靚呀,否則要退貨。


我當仁不讓,開返個D24先。


小太熊開 貓山王,嘩!靚到不得了,比剛才那個更正。


貓山王(2kgRM 106)外皮乾爽皺紋並清晰,果肉的黏度極高,味道濃烈且層次感分明,甘苦濃甜奶酥等味道分別或是混合地遍佈極個榴槤的不同部位,入口啖啖都唔同味,是我吃過最好食的貓山王,比得上檳城的最頂級榴槤。


D24榴槤(2kgRM 70)這個樹上熟D24的味道主要是濃甜,也有少部分位置帶甘苦味,口感一流,只是明顯比不上貓山王,但也是極品。


食完這兩大個榴槤已經飽到反白眼,但小大熊安排的下一個節目竟然係食午飯,實在係太激進了,㸃食呀。

午餐回到 勞勿(Raub)市中心的Restoran Sentosa(快樂茶餐室)食。

Restoran Sentosa(快樂茶餐室) – 平平無奇的小藍木屋,但出奇地多客,差點滿坐,小太熊話這裡專食河魚的,話在當地好出名喎。


這餐廳沒有餐牌的,伙記會逐款是日鮮魚介紹,今天有身價第二高的河魚 蘇丹魚(身價最高的河魚是「忘不了」),每份約400gRM200,另有較平的 巴丁魚(Patin),半條約400gRM60,返正2款都未食過,今次先試Patin,下次才試 蘇丹魚。
  

Patin巴丁魚半條 (RM60)廚功好掂,豉油好味,魚肉滑而鮮甜美味,我覺得同「忘不了」的味道唔係差十分遠,但價錢就平幾倍,抵食。


馬拉醬炒菜苗(RM 13)伙記介紹的,菜苗幾嫩口,醬油有花生蝦米並帶辣,勁冶味,用佢來送飯,條魚就淨食。


食完飯之後便去酒店The Chateau Spa & Organic Wellness Resort,位於距離約76km 武吉丁宜(Bukit Tinggi),沿途順路會停多2處景點鬆一鬆。

觀音堂 距離 勞勿市中心冇幾遠的一座古廟,當係去多個景點。




<<文冬>>

Air Panas Bentong(文冬熱水湖) – 距離勞勿市中心50km的天然溫泉,多數人都是用來浸腳的,今天天氣太熱,冇乜人浸。


每位比RM15便可以進人溫泉泳池,這𥚃乾淨好多,不過整體來說都好流。

跟著行多26km不斷上山,約16:30便到今晚的酒店The Chateau Spa & Organic Wellness Resort,是一座彷製法國古堡的酒店,住客可以免費遊覧附近的 法國村。



<<武吉丁宜>>
The Chateau Spa & Organic Wellness Resort


在這裡放車了,約了司機明天09:00再出發。

職員先替我們Check in,並招乎我們到酒吧飲杯Welcome Drink


雙人山景房(包括早餐)每晚RM 685


休息了一會兒,行過隔離玩埋條 法國村。

法國村的大門口,我覺得似德國多啲。


護城河上的 黑天鵝


城內只有一條街道,都是餐廳和酒店,一陣便行完了,像是去了深圳的世界之窗。


回到酒店又游了一個鐘頭水,在泳池邊歎埋今早那些 茶粿,今天過得相當充實。


夜晚又回到法國村食飯,因為酒店太貴了,要RM200一位。


幫襯這間餐廳,貪佢平平哋。


可樂(RM 6)


Pizza Carnivore (RM 38)


Seafood Aglio Olio (RM 35)

食物味道一般啦,唔差的。





補充資料 :

1.)      港龍航空 香港來回吉隆坡機票每位HK$1929

2.)      RM 1 = HK$1.885 (永恆找換公司)

3.)      24天保險費共HK$290

4.)      深夜在 吉隆坡國際機場KLIA 1 Uber往吉隆坡市中心,58km路程車費RM 72.8,已經包括公路費和不收50%深夜的士附加費,比的士平差不多一倍。

5.)      吉隆坡作起點,包車9hr220km收費RM400,可用Line聯絡Alex : alexkam216





---待續---

10 則留言:

  1. 不懂欣賞榴槤, 但都知愛吃的很瘋狂, 但要飛去吃就小D

    回覆刪除
  2. 這些茶室好有風味, 坐下感受到他們節奏很慢好多, 啱放假FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,勞勿的茶室感覺上比檳城的更加悠閒,都好好feel的。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,味道仲比香港吃到的好好多添,佢哋的糯米粉皮特別有糯米香和煙韌,好好食。

      刪除
  4. 流曬口水,可惜上次去馬來西亞,已經過造。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這貓山王是我吃過最好味的貓山王,我自己望返張相都流口水。

      刪除
  5. 我仲意食最回味是反胃有好似飲完可樂AT一聲吐出來香味真正又香又回味

    回覆刪除
    回覆
    1. 果陣消化中的榴槤氣味應該似漏煤氣😅😅

      刪除