2018年5月24日

馬來西亞 避暑 • 山城(完) – 英倫貴氣 金馬崙高原

馬來西亞金馬崙高原大茶園 BOH Tea Centre

馬來西亞 金馬崙高原 位於怡保市外約90km的山區,海拔約1500m,是從前英國人的避暑山城,也是馬來西亞人現時最大的避暑勝地。高原內遦下不少古舊的英式建築物,其中最擁有英倫貴氣的Cameron Highlands Resort便是從一幢英式舊建築物改建而成。每逢周末假日,大量馬來西亞人便會蜂擁而至,令這裡唯一的山路大塞車。




馬來西亞 避暑山城 – Day 2

<<金馬崙高原>>

繼續上一篇Day 2行程。

Cameron Highlands ResortTea Room坐到19:00左右,便Book20:30在酒店的Dining Room食晚飯,飯前出外逛一逛這裡的夜市。

Smokehouse Hotel & Restaurant位於Cameron Highlands Resort附近的另一幢英式古宅酒店,如果多一天時間,一定會來食個下午茶。


Night Market人山人海,從Cameron Highlands Resort15min便到,賣的都是地道的食品和日用品,超過九成半是本地人來濕平。


金馬崙高原產 士多啤梨(每份RM 10)士多啤梨味算香,偏酸,可以一試。


烤雞翼(每隻RM 3)味道一流肉質就中上,部分位置烤得太燶,整體上都很好味。


金馬崙高原產 粟米(RM 4)超脆超甜的極品粟米,檔主話只有金馬崙高原產的 粟米才會這樣甜,佢話有些賣得較平的是怡保產的粟米,味道差很遠。


金馬崙高原產 海底椰子汁(RM 3)得個名,椰子味唔香又唔濃,太甜唔好飲。


逛完夜市慢慢行返酒店,啱啱夠鐘開飯。

Dining Room酒店的餐廳,早餐和晚餐都在這𥚃食,情調一流但食物一般,而且很貴。


澳洲紅酒(RM 35) ; 無糖百事(RM 10)紅酒和剛才送的那杯完全一樣。


忌廉雜菌湯(Porcini Mushroom Chowder Soap)(RM 35)菌味很濃郁好好飲,伴湯的脆脆是魷魚來的,很鬆脆魷魚味很濃。


法式洋蔥湯(French Onion Soap)(RM 35)湯底和洋蔥都很甜,不過用了大量牛油焗的酥皮太Heavy,飲到好滯。


炆羊腿 (Lamb Shank)(RM 90)勁大份羊腿,羊肉很腍但羊肉味不是十分濃,過得去的一度主菜。


肉醬焗意大利麵(Oven-Baked Lasagna Pasta)(RM 70)味道調較得唔差,不過實在是太多茄汁肉醬和芝士,太少意大利麵,攪到食剩了一半已經食唔落,太滯。

今晚間房好古雅,氣氛令人瞓得很舒服。




馬來西亞 避暑山城 – Day 3

今天小太熊打算09:00包部的士在附近一日遊,然之後原車返去怡保,再轉乘19:15的火車返吉隆坡。小太熊很勤力,佢一早已經睇了很多Blog,知道在 金馬崙高原包的士的公價是每1hr - RM 30,又知道在距離酒3km的小鎮Tanah Rata有的士。

  
08:00Dining Room食早餐,是半自助餐,嘢食唔算多。


每人可以Order一份雞蛋,肯定夠飽的,味道亦唔錯。


食完早餐便到酒店Reception搵車,職員相當helpful,立即幫我打電話問車。佢報價話去Tanah RataRM 10 ~ 15,包的士就每1hr - RM 30 (最少包3hr),原車繼續去怡保就要RM 240

不知是否今天是星期日所以去怡保要收RM 240,但是比公價RM 180貴太多了,像是被人搵笨,於是決定先包車每1hr - RM 30,玩完才決定是否去Tanah Rata搵車或是再和司機講價。

司機一Call即到,凖時09:00已經可以上車。

酒店Call了這部Premium Taxi,不知道是否普通細的士才收RM 180,這部車要收貴啲呢。


上車後,小太熊把今天預算要去的地方話比司機知,包括BOH Tea HouseMossy ForestBig Red Strawberry FarmCactus View Restaurant,點知司機話現在的價(1hr - RM 30)唔包括去Mossy Forest,因為那是條彎彎曲曲的山路,要去便要加RM 130,又話Big Red Strawberry FarmCactus View Restaurant唔順路,今天是星期日會大塞車所以不適宜行回頭路。



最後我決定加錢去埋Mossy Forest。今天真的很塞車,從酒店到BOH Tea Centre 只有9km路程,但足足用了1hr才去到。
  

沿途經過很壯觀的大茶園。


BOH Tea Centre位於大茶園的高處,這裡有製茶廠和品茶店,都幾迫人。


製茶廠的規模很細,冇咩睇,和斯里蘭卡山城的大型茶廠相差甚遠,而且這裡出品的茶葉都很差,完全唔好飮。


BOH Tea Centre的品茶廳 位於茶園的高處,景觀開揚,設計很有心 思的建築。


這麼早已經差不多冇位了,好彩早到,相信中午的人潮更可怕。


小太熊好叻,霸了個戶外的露台位。


這裡的茶(每壺RM 4.6)就冇咩特別,很淡口,但芝士蛋糕就好出名,買了2件最特色的試一試。


Nasi Lamak Cheese Cake (RM 13.9)芝士蛋糕很有質感和芝士香味,唔太甜又唔滯,最古怪是鋪了辣椒碎、咸魚乾和咸脆花生在頂,咸咸甜甜味道混雜一起又幾過癮,是必試之選。


Cendol Cheese Cake (RM 13.3)椰子味香濃的蛋糕,好食。


望著這個大茶園View食蛋糕,胃口都好啲。


接著順路去Mossy Forest,其實部車只是行多來回共8km的山路,而且唔係難楂,收多RM 130有些過份,可惜冇時間去Tanah Rata搵車,問多幾架便知有冇比人呃。

Mossy Forest的入口,從這起點開始行個小圈大約30min


Mossy Forest內的植物又古怪又翠綠,自然程度比得上日本屋久島。




行完山林,往另一方向行600m,會去到一個遼望台。

電力公司Telekom Malaysia Berhad山上的另一幢芵式古宅。


Mount Brinchang Observation Tower殘舊的觀景台,好天氣時話可以望見怡保喎,不過唔係今日。


由於去Big Red Strawberry Farm要行回頭路很塞車,司機便車了我們去附近的士多啤梨園,都OK好食的。

Raaju’s Hill Strawberry Farm可以自己入士多啤梨園任摘,然後出去按重量比錢,每0.5kg - RM 30


士多啤梨又大粒又紅都很吸引,味道酸中帶甜,都算多汁,好食過在香港買的美國士多啤梨,勝在夠新鮮。


很快便摘了很多,這裡剛剛0.5kg


最後一站小太熊想食金馬崙高原的特色火鍋,不過去Cactus View Restaurant的回頭路又是大塞車,司機話「西洋菜谷」都有火鍋食的,於是順路去了 西洋菜谷。

西洋菜谷(Water Cress Valley)


西洋菜谷 其實是山谷中的幾塊西洋菜田,旁邊是餐廳。


2人前特色火鍋(RM 69)其實唔多好食的,只可以説唔難食,菜和肉都唔靚,西洋菜湯底就普通,只吃環境。


西洋菜密(每杯RM 5) ; 糖果小食(RM  4)小食是強迫要的,好難食,菜蜜就普通正常菜蜜味。


西洋菜谷(Water Cress Valley)食完飯可以落菜田參觀一下。


食完飯已經15:30了,從這裡回到Tanah Rata要塞多1hr,即是要比多RM 30司機,而且一來一回要塞多2hr才能回到怡保,於是比多RM 240叫司機直接車我們去怡保算了,司機最後只收少了半個鐘車錢,計了我6hr包車。





<<怡保>>

15:40 西洋菜谷出發,沒有塞車,17:15回到怡保的「安記芽菜雞沙河粉」。

安記芽菜雞沙河粉 在老黃芽菜雞斜對面,同樣是怡保的名食店。


雞檔放在舗的正面,廚師們都斬個不停。


怡保有3大名物,就是 芽菜、雞和沙河粉,在這𥚃可以全部食齊。

1/4隻菜園雞(RM 16)雞肉很嫩不過雞味較淡,雞皮唔算肥而且很香口,加了秘製豉油一齊食都算幾好味 ; 怡保芽菜(RM 4)和天津茶室的芽菜一樣咁爽甜,但這裡加了大量糊椒粉返而奪走了芽菜的甜味,冇咁好;淨河粉(RM 5)河粉的口感比天津茶室更佳,不過湯底就差很遠,沒有蝦味;吉仔冰(RM 2)有水準,好飲。


西刀魚蛋6 (RM 1)爽口彈牙有魚味,勁正。


食完飯在附近行了個大圈想揾榴槤,但是最後都搵唔到,便慢慢行去火車站等上火車。

怡保火車站 是一幢舊英式建築物,現在好像已經改為平價旅館。





<<吉隆坡>>

火車19:15準時從 怡保開出,但回到吉隆坡就遲到了20min21:57才到達 吉隆坡中央站(KL Sentral)

小太熊坐火車時又話要食榴槤,決定去「SS2」食,那裡以前幫襯過,唔會呃人的。

步出 吉隆坡中央站之後便Call Uber,今次Uber坐地起價,從火車站去「SS2」只有11km路程便收RM 36,坐的士平好多囉。

在火車站買了的士Coupon,去「SS2」定價收RM 24,比跳錶貴了幾溝,不過唔駛驚被人兜路。

來到「SS2」榴槤檔了,比上幾年來時更加新淨和光猛。


這裡的榴槤名碼實價,而且唔會呃秤,開了唔靚伙記立即換一個,唔駛客人開聲,服務一流,賣的貨都是一流。

今天只有四款榴槤:

貓山王1kg-RM 98 ;

JantungXOD88 1kg-RM 55

Jantung D88都未食過,今次要了一個Jantung和一個XO
  

榴槤Jantung (0.9kg - RM 49.5)很重牛奶甜味和酥味,外皮乾身肉質細滑如榴槤糊,偶然一啖會有㸃甘苦味,比第一晚的天價貓山王更好食,而且很多肉,足秤抵食。


榴槤XO (0.9kg - RM 49.5)甜度較低甘苦味濃,不同位置的甘苦濃度又唔同,每一口都有新鮮感,是榴槤中的XO


食完榴槤Call Uber返「文華東方酒店」,今次價錢正常返,15km距離收RM 22。離開時特然狂風暴雨,攪到上車時濕晒身。



馬來西亞 避暑山城 – Day 4 ()

去到「文華東方酒店」已經是零晨00:30,酒店位於雙子塔旁,位置唔錯。

雙人房(不包括早餐)每晚 RM 730


因為是貴酒店,沖完涼唔捨得瞓住,在房內飲杯茶上上網,攪到02:30才頂唔順要上床瞓。

早上08:30起身執嘢,跟著去酒店泳池游水。


泳池唔算話好靚,游了半個鐘便走了。


09:30在酒店Check out後,Call Uber去附近的「永興城茶室」,2.5km路程車費RM 4.5,我2012年來過,啲嘢好好味的。

黑仔呀,今天茶室無啦啦唔開門,只有 蛋撻(RM 0.9)賣,而且是凍的,和上次食熱辣辣的味道差很遠啊。


好彩附近還有「新峰肉骨茶」,這裡的肉骨茶不是頂級上等貨,但味道都好過香港的肉骨茶。


肉骨茶正宗空煲(RM 18.6)彎刀肉骨茶(RM 16.4);豆腐卜(RM 3.2) ;油炸鬼(RM 2.1);白飯(RM 1.9)味道和星加坡黃亞細始終有段距離,不過都算好味啦,藥材湯很冶味,肉骨也新鮮有豬肉味,不過部分肉很鞋。


貓山王榴槤雪條(RM 6)Potong出品,雖然貴但是非常正,榴槤味道香濃,如果香港有得賣我一定買。


食埋雪條已經11:00了,Uber又坐地加價,去機場要RM 95,比第一天深夜還貴27%,搭的士算了。

滿街的士,求其上了一部,我都未話去邊司機便起錶了,真係Good,去到機場只跳錶RM 75,再加RM 10路費,總共RM 85

KLIA2的候機室 冇咩嘢食,只是坐位面向跑道,歎杯啤都幾好坐。

航機Delay2hr,早知遲些才走,可以食埋在「新峰肉骨茶」斜對面,11:30才開門的「大樹頭蘇記」。

Air Asia19:40回到香港,又玩完。





補充資料 :

1.)      Air Asia香港來回吉隆坡(不包括寄行李和餐飲)每位 HK$1947

2.)      RM 1 = HK$1.88 (永恆找換公司)

3.)      在金馬崙高原包的士,公價RM 30 - 1hr,最少包3hr,但出車前要講清楚行程,否則可能會像我那樣,上Mossy Forest要多收RM 130,唔知有無呃我。

4.)      怡保乘坐火車去 吉隆坡,每位RM 35,車程約1hr45min,建議早幾天上網買票,因為假日很Full

5.)      怡保市乘的士往 金馬崙高原,90km路程公價車費RM 180,在怡保的長途巴士站有價目表貼在的士站附近的當眼處。但從 金馬崙高原去 怡保,司機堅持收RM 240,唔知係咪呃我。

6.)      從吉隆坡市中心「新峰肉骨茶」乘的士去KLIA2,跳錶RM 75,加RM 10路費,共需RM 85






-----馬來西亞 避暑‧山城()-----

12 則留言:

  1. 點解我有印象你之前去過金馬倫高原既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該是記得我幾年前去斯里蘭卡的大茶園,那裡和金馬倫的茶園有些類似,只是大很多和靚很多。

      刪除
    2. 咁係喇, 都係大茶園, 都係有個大玻璃窗大茶檔

      刪除
    3. 你說的大玻璃是酒店來的,不是茶檔啊😆

      刪除
  2. 回覆
    1. 全個高原最靚景的就是這個大茶園了,必到的。

      刪除
  3. 請問你們是什麼月份去?5月?10月?

    回覆刪除
  4. 我地plan左13-19/10去,但Raub Durian Orchard - Eddie Yong話durian season end,但係咪榴連檔SS2仍有賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. Raub Durian Orchard和福哥榴槤農場我也是2017年11月去的,那時剛開始有貓山王和D24收成。吉隆坡SS2仍有得賣,只是一般都冇榴槤園咁好食,但相比香港的貨已經是一流。

      刪除
  5. 請問mossy forest要行幾耐?去到有冇tourist centre?係咪可以比錢請guide帶路?如果自己行d trail 嘅指示清楚嗎?Tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢行大約1.5hr已經足夠,那裡沒有tourist centre,但入口處有地圖都很清晰易行。未聽過要請guide帶路。

      刪除