2019年5月19日

斐濟時光 • Bula Bula(完) – 告別隱世島國 斐濟群島(Fiji)

斐濟群島潛水天堂 Kuata Island

隱世島國 斐濟群島位處太平洋大海的中心,與其他大陸國家距離極遠,原本是與世無爭的人間天堂 ,卻因為英國洋鬼子的野心而有着失落的過去。1874年強盜英國鬼把艦隊開往斐濟群島並把她佔領為殖民地,並把大量印度人移居到斐濟做苦工,直到1970年才再次得到獨立。其後斐濟群島不斷政變,最後於1987年才正式成立 斐濟群島共和國(The Republic Fiji)



斐濟時光Bula Bula – Day 9

<<Kuata Island>>

繼續上一篇Day 9行程。

潛完水之後,09:45回到Kuata Island,開始無聊的一天。

今早天朗氣清,Kuata Island的沙灘比昨日靚好多。


在泳池浸浸水又瞓吓吊床,生活就是如此簡單。


10:30再落沙灘Snorkeling,海上有些微水流,唔敢游咁遠,只在岸邊不遠處潛,魚的種類和早幾日大致上一樣。


12:00午餐時間,今天是自助餐,個個都排隊攞食物。


食物比昨晚好味,有BBQ雞髀和香腸,炒麵和沙律都好好食。


食完飯想再浮潛一次,不過水流已經大到游唔郁,要立即返上岸。


還有個多小時才上船,便往島上一個山洞看看,沿著指示行15min便到。


山洞不是太特別,去唔去都冇所謂。


繼續往前行會去到一個農場,種了很多瓜菜,我們應該就是吃這些菜了。


農場還養了很多豬,佢哋都好想食嘢啊。


15:00Boarding了,赤着腳行返去Reception攞埋行李便上船。


從船上回望Kuata Island,個山原來有一對眼和一個口架。


斐濟土人都出來歡送我們,Bye


快船15:45起航回到Nadi

小太熊在船上看見很多人也在食雪條,佢又話要食,便買了條 朱古力脆皮(F$7)比佢,和香港差不多價錢,唔算貴。




<<Nadi>>

回到主島碼頭Port Denarau,船公司安排了多部接駁巴士直接送船客去酒店。

落巴士了,揹著大行李行去今晚住的酒店 Hexagon International Hotel


Hexagon International Hotel小太熊今天中午才上網Book房的,距離機場只有5km,對面便是今晚食飯的餐廳Pan World Restaurant,小太熊貪方便所以揀這裡。


這酒店都有個泳池,唔失禮架。


雙人房(不包早餐)每晚HK$400冷氣和熱水都強勁,尚算整潔。


Pan World Restaurant行過對面馬路便是餐廳。小太熊話佢的評分好高架,一定要試試。


𥚃的裝飾都比較有心思。


可口可樂600ml (F$5)Fiji Gold 330ml (F$7)這裡的啤酒比其他餐廳貴很多。


XO醬爆斐濟深海餉羅(F$158)貝殼又大又靚,賣相十分吸引。XO醬把配菜青椒和洋蔥爆得很香口,伴碟的蜜糖腰果鬆脆好味。


餉羅片的鮮甜度只是一般,雖然廚功了得,但唔值咁貴,下次唔叫。


蒜蓉粉絲蒸開邊蝦(F$35)冰鮮蝦,味道和肉質也遠遠比不上新鮮蝦,早知唔叫。


椒剁蘇眉魚頭腩(1kg)(F$130)雖然是冰鮮貨,但是和新鮮的魚頭腩完全沒有分別。蘇眉獨特的魚香味濃郁,魚腩肉質脆嫩,魚頭滑肉甘香無比,剁椒微辣香口更能帶出蘇眉的魚油香,食材和廚功均滿分,整體上比Sentai Seafood Restaurant的蘇眉魚頭更佳。


今餐用晒啲現金,比了F$190,另外用Visa比了F$180(要加3.5%手續費)。老闆說下次可以用電話訂位,餐廳會安排免費酒店接送。

食飽返酒店早啲瞓,明天一早08:20機離開。



斐濟時光Bula Bula – Day 10()

早上05:30起身,06:00 check out,酒店職員替我們出馬路截的士,立即就有車。上車後我要求司機起咪錶,他沒有説話便起錶。的士咪錶原來F$2起錶,並立即開始起跳,每200mF$0.2。從酒店到機場車費F$7.1,我齊頭比了F$10,因為預留了F$10現金坐這程車。

Nadi機場很現代化,和斐濟群島有點格格不入。


機場內有Burger King,我還剩有F$16.7現金,可以在這裏用埋佢。


Whopper Meal(F$16.45)兩個人吃一份做早餐,夠飽喎,剩餘F$0.25當做紀念品吧。


08:20準時起機,天空很藍啊。


隻機只有30%客,可以一個霸4個位,今次這10hr機唔駛咁辛苦了。


斐濟群島的外島,從天空望下去真靚。


早餐有粟米廋肉粥。


午餐是斐濟椰汁雞飯。

14:35回到香港,完成這次10 [201809 斐濟時光 • Bula Bula] 旅程。






補充資料 :

1.    斐濟航空香港到斐濟Nadi,航程10hr,來回票價HK$5781
2.    102人保險費共HK$342

3.    斐濟的貨幣是Fiji Dollar(F$),在當地的ATM攞現金最抵,F$ 1HK3.72~3.91,用Premier Account扣錢的兌換價最靚。

4.    在斐濟用 信用卡會收3%手續費,而且滙價上會比提款機提款再差3%
5.    斐濟的士按錶收費,F$ 2起錶,一行即跳,大約每1km - F$ 1。有部份司機會不用咪錶,要問多幾部車。

6.    船公司Awesome Adventures有一條行走Yasawas Islands各小島循環線,每天早上08:30Port Denarau出發,黃昏17:30回到起點,沿途會經過27個小島,各小島均有酒店,可以作1日遊或多日的跳島遊。快船每天於13:00到達尾站Blue Lagoon Beach Resort之後,便行回頭路駛回起點。

7.    5-Days Bula Pass每位F$420,可於5日內隨意上落開往Yasawa群島的船,Pass包括了主島酒店和碼頭之間的接送。

8.    Barefoot Kuata Resort的房間沒有門鎖,貴重物品可以放進ReceptionLocker,旅客可以自備小鎖或是和酒店買鎖(F$4)。島上可以用現金或信用卡。酒店酒吧有免費食水供應。

9.    Pan World Restaurant食滿F$150,餐廳可以安排免費酒店接送,打電話訂位時可以約埋車。






-----斐濟時光‧Bula Bula ()-----

6 則留言:

  1. 財散人安樂,你地換的當地錢用到好盡,回程機有咁多位,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢是在提款機攞的,可以睇住用,唔會剩太多。程機正呀,商務都可能冇咁好瞓😬

      刪除
  2. Appears not many HK people taking the airline

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係喎,整個旅程冇乜遇到香港人。

      刪除
  3. hello-睇左你Seychelles 同Fiji blogs. 我自己想10.1假期去潛水,本來想去Seychelles專攻潛水,但係你又覺得普通。你會唔會介紹Fiji多過Seychelles? thanks a lot!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比我揀就一定去斐濟了,因為同鯊魚和Manta Ray一齊玩實在太正~~

      刪除