2019年11月7日

火熱節拍 馬來雙城(完) – 檳城果園 留連軒(Nature Fruit Farm Resort)

樹上掉下來的榴槤@檳城果園度假屋 留連軒

馬來西亞檳城的浮羅山背盛產榴槤,區內有許多依山而建的榴蓮園,近幾年更開始流行榴蓮果園度假屋,旅客都可以住進果園內,早上起來品嚐剛從樹上掉下來最新鮮的檳城榴蓮。浮羅山背的榴蓮品種多樣化,有今年大熱的黑刺,還有百年老樹品種葫蘆、紅蝦、青皮等等。榴蓮果園度假屋的始祖 寶盛園今年太多客人招呼唔到我們了,所以改去幫襯另一果園 留連軒(Nature Fruit Farm Resort),可以比較一下誰的榴蓮才是檳城最Top



火熱節拍 馬來雙城 – Day 3

<<檳城>>

今早07:30到酒店6/F餐廳食早餐,這𥚃的食物品種較少但較清靜。


自助鮮果汁無限量供應,每人可以Order一份蛋,其餘就是自助餐。


約了昨晚的Grab司機今天08:30E&O Hotel接我們,包車4hr每小時RM 30

第一站先到附近George Town食全檳城最好味的 福建麵,一間位於Jalan Perak 126號的無名茶室,招牌多年來也被 光華日報擋著,終於在上月Google Map顯示了茶室的名字叫「Ah Koo's Hokkien Mee@Classic Café」。

Ah Koo's Hokkien Mee @ Classic Café位於George TownJalan Perak 126號,內有檳城最好味的 福建麵。


大福建麵加魚蛋(RM 7)今次是第4次幫襯了,同樣咁好味完全冇跣Watt,湯底仍是帶有鮮甜的蝦頭鮮味,又濃又鮮,正到暈,魚蛋都爽口彈牙。吃過很多檔福建麵仍然覺得這裡最好食。


油麵混合了米粉,令口感更多變。


原本今日想去 寶盛園(Bao Sheng Durian Farm)食榴槤,不過老細昨天通知小太熊今日太多客,唔夠榴槤招呼我們了,所改去另一果園 留連軒,從George Town去大約1hr車程。

留連軒(Nature Fruit Farm Resort)果園的入口處是食榴槤的地方,職員耐不耐便會進果園內把掉下來的榴槤送到這裡。


除了榴槤,也有種植其它水果。


果園內的咖啡屋,裝飾得像George Town的咖啡店。


留連軒有幾座獨立的小別墅,供旅客在果園內留宿。


除了榴槤,園內種了很多菠蘿和橙。


只是在果園外圍行一轉,已經見到唔少榴槤掉下來了,好新鮮啊,流晒口水。


行完果園之後便去揀榴槤吃了,今年最貴的品種是 黑刺,1kg~RM 70,幾年前吃還只是1kg~RM 20,真過份。其實吃榴槤不一定要吃名種榴槤,很多老樹榴槤的味道口感比名種榴槤更勝一籌,而且價錢平。

今天首先叫老細揀2個今天最靚的貨給我們。

D14()(RM 28/kg) ; 紅蝦()(RM 28/kg)老細話這2個味道最好,而且細細個啱晒2人食。


D14(RM 28)乾包皺紋非常吸引,肉質細膩綿密粘喉新鮮,味道濃甜局部更帶中度甘苦或輕微酒香,層次感豐富的一個榴槤,比得上寶盛園的出品。


紅蝦(RM 28)1kg重的榴槤,就只得一件肉,真係他媽的從未遇過,最衰試過最少都有2件肉。好彩這件紅蝦是整個旅程最好食的,果肉帶有陣陣花香味,微甘苦中帶清甜,口感新鮮綿密,差點可以比得上寶盛園的紅蝦。


可能今朝吃了些東西個胃舒服些,所以吃了2個榴槤也唔覺辛苦,於是叫老細開多個好嘢。

青皮15(RM 42)(RM 28/kg~1.5kg)檳城的名種榴槤,入口超苦帶中等甜度,味道香醇獨厚,皮乾爽彈牙,可惜肉質稀疏有欠綿密,失去了完美性。


吃了半個青皮15,決定包走半個,試試其他品種,小太熊話想試試今年大熱 黑刺,老細冇推介過 黑刺,佢只係話黑刺都唔錯。

黑刺(RM 98)(RM 70/kg~1.4kg)得個貴字,口感及味道都平平無奇的一個普通馬拉榴槤,只勝在夠多肉,隔離枱也要了一個,話好淡唔好食,叫老細自己試吓佢又唔肯試,明搵笨實。


又包走半個 黑刺,還有些少Quota,老細這時介紹了一個 無名的土生百年老樹榴槤,好好食咁話,決定試埋佢。

無名土生百年老樹榴槤(RM 42)(RM 28/kg~1.5kg)味道香醇濃郁帶點絲絲甜味,甜苦交雜兼特別,從前未試過這種獨特的榴槤味道,皮乾身肉質粘度極高,和剛才的紅蝦同等級數。


不經不覺在榴槤園已經停留了一個多小時,11:30乘車離開,回程時司機兜錯路行多了20分鐘,12:35才回到George Town放車,4hr包車RM 120

在周姓橋下車,順便行一行這個景點。


其實以前已經來過了,今次很快地看看壁畫買些小東西便離開。


下一站去 愉園茶室,用Grab叫車很方便,車費RM 5

愉園茶室(Joo Hoi Café)檳城的老牌茶室,這裏的 亞參叻沙十分美味,門口的甜品檔 潮州煎蕊紅豆霜亦經常排長龍。


今天是星期日,內𥚃竟然有位唔駛等,奇怪啊!不過真係少了很多支那蟲,好事呀~


亞参叻沙(RM 7) – 湯底的沙典魚味很香濃,另加入大量香料和菠蘿肉,帶㸃微酸,瀨粉很滑,好好味道。兩年前只是RM 5.5


仁哥炒粿條(RM 7.5) – 愉園茶室內另一人氣食品,落重鴨蛋加點豬油,完全夠鑊氣兼邪惡美味香口,兩隻大蝦很鮮美,但比不上興發茶室炒粿條。以往要等30min,今天居然只係5min,正呀。


愉園茶室外是檳城極有人氣的甜品檔「檳榔律馳名潮州煎蕊紅豆霜」,一向都要排長龍自己買的,今天竟然有伙記主動兜售仲送到上枱,便要了一碗。

潮州煎蕊(RM 3.3) – 冰涼消暑,珍多冰的綠色粉仔加埋少量紅豆和粟米粒,奶味夠香,而且麥精味非常濃郁,幾過癮的。


茶室附近新開了一檔 古早味蛋糕,十分鬆軟蛋味香濃,好好味道。


大肥咖喱麵 每次來檳城都把這店排到最後,搞到次次都食唔到,今日終於有機會食了,但見鋪頭裏面冇乜人氣。


大肥咖喱麵(RM 5)普普通通的一碗咖喱麵,和那款即食的檳城咖喱麵差不多,都算好味道的,只係唔會再嚟下一次。


George Town多了很多新的壁畫,不過今日唔特別去搵了。


Grab叫車回到E&O Hotel,車費RM 6。回到酒店之後沖個涼,小太熊睡一個午覺,我就落去6/F的泳池游水,大約16:30左右,再叫Grab 義成海鮮樓食晚飯,車費RM 40另加RM 9公路費。

義成海鮮樓(Gee Seng RESTAURANT SEAFOOD)位於北海市,人氣鼎盛的海鮮酒家。


Tiger Beer(RM 16.5)


麥皮蝦(RM 25)麥皮炒得乾身鬆脆,像吃麥皮薯片一樣,白蝦的肉質比較腍,蝦味亦不太濃,但伴上脆麥皮一起吃時口感一流,味道亦突出和有趣。


沙嗲烤雞(RM 6)有炭火香,肉雖然冇乜雞味,但醃得很味,再加上沙嗲醬一同燒,冶味可口。


黑椒炒蟹(RM 66)(RM 140/kg~470g)黑椒汁很冶味,蟹肉亦鮮甜,可惜太細隻食得唔過癮。


賴尿蝦(RM 80)(RM 240/kg~340g)蝦肉的鮮甜度一般,賣到咁貴有點兒失望。

茶錢每人RM 2,全餐飯2個人共收RM 191.5,都算幾抵食,不過來回車費都很貴,加埋條數其實都唔算平。餐廳附近都很多Grab,叫車回到Eastern and Oriental Hotel車費RM 43,另收了RM 11公路費,唔知點解貴去程時RM 2。回到酒店食埋今日打包的榴槤,雪凍了更加好味。



火熱節拍 馬來雙城 – Day 4()

今朝07:00起身落G/F餐廳SARKIES食早餐,這𥚃的早餐比6/F豐富,人亦較多。

餐廳SARKIES


鮮果汁即榨任飮,選了紅菜頭蘋果加薑。煎蛋都好味道。


早餐只食了少少嘢,之後便叫Grab去附近的 多春茶座再食,車費RM 5。多春茶座08:00開始營業。

多春茶座 07:50去到已經差不多滿座,幸好還剩幾張枱,不用等。


伙記準時08:00逐枱落Order,跟著便快手快腳出餐。唔知點解今日冇多士,只有蒸包,食唔到好嘢了。

多春茶座們招牌百年炭爐烤多士,不過今日冇得食啊。


咖吔包(RM 3) ; 冰咖啡(RM 2)普通到不得了,只有風味沒有美味的茶室。


食完之後再叫Grab到下一站Sri Weld Food Court,車費RM 5

Sri Weld Food Court內有檳城最地道的椰漿飯和娘惹糕。


買椰漿飯要排長龍等10min,因為阿姐包唔切飯啊。娘惹糕就唔駛排隊。


椰漿飯(RM 1.8)有魚仔做餸,咸咸香香,講真幾好味道的。


娘惹糕(每件RM 0.9)煙韌有咬口,糯米味道清新椰香味美,品質滿分的甜點,好好食。新加坡機場每件賣S$2啊。


接著步行300m 鶯羅茶室,上次因為特然落狗屎去唔到,今次去返。


熱咖啡(RM 1.7) ; 凍咖啡(RM 2);咖央多士(RM 1.8)食物品質還是一般,下次唔來了。


Grab回到E&O Hotel(RM 6),休息到10:30便Check out 再出車,約了昨天的Grab司機再包車3hr(RM 90),先去 留連軒,食完榴槤再去機場。今天原本想再約 寶盛園(Bao Sheng Durian Farm)的,但老細話今日都係唔夠貨,招呼唔到非住客了,真係太好生意,難怪質素亦比以往差了。

10:30-11:20到達 留連軒(Nature Fruit Farm Resort),今次決定開4個,用真空Pack一半返香港。

今天不是太多貨,但老細話都係靚嘢,今次決定先來個大紅蝦。


紅蝦(RM 76)(RM 38/kg~2kg)果肉呈橙紅色,細核,爽脆外皮包着軟滑如綿的果肉,味道甘苦微甜中帶花香,味道獨特香氣十足,屬檳城出產的榴槤之皇。


D14(RM 61.6)(RM 28/kg~2.2kg)肉質細膩綿密粘喉新鮮,今次的果肉味道層次簡單,濃甜只帶局部輕微甘苦,味道比不上昨天的D14,不屬於最頂級的馬拉榴槤。


無名80年老樹榴槤(RM 36.4)(28/kg~1.3kg)肉質極度粘喉新鮮,味道層次簡單但淳厚,濃甜中帶有奶酥香氣,好好食。始終吃榴槤都是老樹更勝名氣大或貴價貨。


黑刺(RM 133)(RM 70/kg~1.9kg)原本今天唔食黑刺,但老細話今日呢個比昨天好,小太熊又想試多一次所以要了一個。雖然係好食,但是比不上今天的紅蝦和無名老樹,太貴呃錢。


今日埋單共RM 307,老細把食剩的榴槤放進膠盒再包上錫紙後Pack真空。但是司機話近年機場Check得好緊唔比帶榴槤上機,所以一定要在機場先把行李用膠紙封好再寄艙,千萬不可以Hand Carry

去到機場後便先去包裝櫃位包好背包(收費RM 12),包到咁又真係安全D喎。


成功寄完行李後便去Plaza Premium Lounge等上機。

Plaza Premium Lounge現在的Priority Pass每年只可以用4次,用埋今次只剩2Quota。這𥚃的食物唔多,但都很有水準。


檳城咖喱米粉 好食過大肥咖喱麵,配啤酒一流。

今天回程機乘星航,要先飛去星加坡再轉機回香港。



<<星加坡>>

15:35 - 16:55乘星航從檳城到星加坡,要停留3hr才轉機,便在機場食少少嘢。

星加坡機場的Foodcourt都很多地道嘢食。


肉骨茶套餐(S$ 11.9)肉骨的豬肉味香濃,是新鮮豬骨,湯底較清香,沒有傳統肉骨茶咁濃味,整體上好好食,配菜就一般。


飯後逛逛糊蝶園。


休息一陣子再食埋第二餐,在這間Heavenly Wang食。


鮮油咖央多士套餐(S$ 5)多士沒有咖央醬只有鮮牛油,搵笨的,半熟蛋的蛋味不濃,咖啡中下。

19:55 - 23:50機回香港,明天又要返工了,不過這是我職業生涯的最後一次假期。






補充資料 :

1.)  Air Asia香港飛吉隆坡(不包括寄行李和餐飲) + 星航由 檳城返香港(包括寄行李和餐飲),機票每位 HK$3189

2.)  RM 1 = HK$1.92 (永恆找換公司)

3.)  檳城的市區用Grab叫車又平又方便,但如果要去較遠的郊區便要包的士,因為冇車比你Grab

4.)  檳城包Grab車每小M 30,最少包3hr





  -----火熱節拍 馬來雙城()-----

10 則留言:

  1. 恭喜你退休了!!! 估唔到你有60歲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜妳咁守舊架,我半百都未夠呀!!有排都未登陸月球。

      刪除
  2. 榴槤款式甚多,各有美態。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好多頂得住果種味道的人都食上癮了。

      刪除
  3. 食足全程,可謂收穫豐富,當地叫grab車好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃得有點過份,真係好飽。有了Grab之後,在馬來西亞唔使再受的士氣,多好啊。

      刪除
  4. 請問包Grab車是可在App個度揀?

    回覆刪除
    回覆
    1. App內有這功能,但在馬拉和菲律賓試過多次也沒有司機接單。這次包車是司機主動問我的。
      上年去馬拉時每次坐Grab也有問司機想包車,但也是冇司機肯接。街上以前很多的士,全部肯做包車的,但上年完全冇晒,已經被Grab獨大,Grab以外的Apps也叫不到車。

      刪除
    2. 可以提早退休真是一件幸福的事, 也是我的目標, 但家裡有2條化骨龍, 令難度增加不少

      刪除
    3. 和田一夫話:只要有夢想,便有可能。

      刪除