2023年1月26日

旅居英國 • 動態移民(22) – 暗黑漁村Mousehole

英國康瓦爾郡(Cornwall)沿海小鎮 – Mousehole

Mousehole是英國Cornwall一條超過700年歷史的小漁村,位於Penzance以南約4km沿海岸邊的優秀自然美景區(AONB),享有與國家公園相同的地位。Mousehole早年以捕魚為主要收入來源,盛產沙典魚,毎年聖誕節村內都喜歡自製一款獨特的暗黑美食 仰望星空批(Stargazy Pie)來贈興,這款饀批最獨特之處是有七個沙典魚頭垂直穿出批皮外露,貌甚驚嚇。可惜這次不是聖誕節到訪,未能一嘗這款英國驚典暗黑美食。



旅居英國動態移民 – Day 27

<<Marazion>>

早上在Hotel Penzance休息夠之後,見今日天氣好好,便乘巴士再往St Michaels Mount,因為早上唔會背光,是欣賞古堡的最佳時間。

在巴士站Marazion Square落車,先在小鎮行一陣。

Marazion的地標建築物都集中在巴士站附近,有最靚的博物館和民居。


St Michaels Mount早上雖然是欣賞古堡的最佳時間,但是又遇到潮漲只能在對岸沙灘欣賞,很難有十全十美的時段啊。
影完相之後又乘回頭巴士返Penzance,轉乘另一巴士往小魚村Mousehole,有7-Days巴士証真好,隨意上落車好方便。


<<Mousehole>>

Mousehole在這總站落巴士,Mousehole沒有St Ives那麼多遊客和旅遊化,感覺寧靜得多。


Mousehole Harbour小小的沙灘內只有少量退休人士在曬太陽和後生仔玩跳水,不覺有旅客。St Ives令人感覺似地中海,Mousehole就令人覺得似意大利的小魚村。


The Ship Inn魚村內的人氣酒吧餐廳,在每年聖誕節這裡也會製造Cornwall的獨特美食Stargazy Pie,主要以沙典魚、雞蛋和馬鈴薯製成,特色是沙典魚的尖頭會穿過批的外皮,昂首仰望星空,賣相真係唔係人人可以接受。

入去問問靚女平時有冇供應,佢話冇架,要食就聖誕節來啦。

Mousehole的面積不大,但每條大街小巷的民居商店都很用心佈置自己的地方。

很快便行完這小魚村,有時間上山上看看。

沿着村後山的小徑,行400m 上升60m左右,沿着“Love Lane”行便可以上到觀景位置,都唔難行的。


在最高位置可以望Mousehole全景。


估唔到山頂上很多海鳥啊,反而剛才在海邊少好多。


唔知佢哋係打交定係玩緊呢。


Mousehole Harbour兜另一條路回到Mousehole Harbour,天氣越來越晴,細數一下已經連續第9日天晴冇落過一滴雨了,聽講香港近期的天氣差到不得了。


回到巴士總站,乘這First BusPenzance方向,在中途站Newlyn Bridge跳車。



<<Newlyn>>

Mackerel Sky Seafood Bar位於小鎮NewlynNewlyn Coombe River河伴,是區內的超級人氣海鮮酒吧,才單只環境好,呢食物仲係英國少有咁好食。


河伴坐位剛剛冇晒了,我們決定等位,好彩英國人文化係唔會霸住張枱好耐都唔走,等了20min左右便有河伴窗口位。


白酒Primordial White Wine (£6.25)Tonic Water (£1.5)小太熊唔飲酒但又要監硬叫些嘢飲,因為英國人食飯唔會唔叫嘢飲架,所以叫了杯最平的Tonic Water


白汁煮青口(£9.5)青口好鮮甜,汁底加了牛油芝士和白酒十分香口味美,好食。


牛油煎帶子(£9.95)帶子肉又厚又鮮甜,煎得外脆香口廚功一流,好味到連件潤都食埋,我平時唔食潤的。


焗龍蝦半隻(£20.5)係職員介紹的Today’s Special,雖然幾貴,但真係好耐冇食過咁甜的龍蝦了,好介紹,值得。

食完海鮮離開時,見隔離排長龍買雪糕,又過去八吓先。

Jelbert’s Ice-cream小太熊立即上網check吓,話原來這雪糕店好高分架。


2-Scoops in Tub (£3.2)店內只有這一款原味雪糕,我就覺得味道和口感都一般普通啫,試吓無妨,唔試又唔可惜。


<<Penzance>>

坐巴士返Penzance繼續行街,住了幾日才有時間認真行吓Penzance

Market Jew StreetPenzance最濶的大街,最旺係這𥚃了。


Lloyds BankPenzance火車站沿Market Jew Street斜上到尾便見到這古老的銀行。


CausewayheadLloyds Bank隔離的小街,大量日常生活用品和蔬果商店也可以找到,價錢都幾平。

跟著去Chapel Street,這是條擁有豐富的歷史建築的街道。

The Egyptian HousePenzance的一級保護建築,充滿埃及的建築風格,有接近200年歴史。


The Admiral Benbow – Penzance最古老的酒吧,始於1695年。門口掛上烏克蘭國旗,感覺到英國民間都完全支持烏克蘭。


The Chocolate House始終1700年的朱古力店。


St. Mary’s Church – Lloyds Bank沿着Chapel Street行到街尾便是這座700年歴史的教堂。


再向海邊The Quay方向行,便是這泳池Jubilee Pool,估唔到天氣咁凍都有開門。


15:00回到Hotel Penzance,唔再出去了,全日留在酒店休息。


酒店住客休息室,好似私人大廳一樣,冇乜住客用的。


先在自己房內食些水果小食飲杯茶,遠望住St Michaels Mount


另一邊窗望這城市海景,是另一種美景。


差不多夠時間食晚餐了,早些去揀個窗口靚位。

今次房間包了每人一個2道菜晚餐,如果自己Walk in每位亦只係£18.95,好抵。

法式洋蔥湯 我選這頭盆,味道唔錯的,合格的洋蔥湯。


Cornish Goats Cheese CrumbCornwall出產的山羊奶芝士配蔬菜麵包屑,小太熊試這味頭盆,芝士咸咸臭臭加埋脆脆的麵包屑好啱食,反而唔係好夾蔬菜;西班牙紅酒125ml(£4.95);西班牙白酒125ml(£4.95)

另外的主菜只有雞和豬肉比較流,所以我們加錢食好少少。

Cornish Steak (£6.95)叫半熟煮了8成熟,攪到肉質鞋了些,不過牛味唔錯的,洋蔥圈和薯條都好食。


煎魚扒(£3.95)魚肉很淡,靠個牛油檸檬汁底,味道一般。

晚餐味道雖然一般,但收費平環境服務都好好,滿意。

回到房間見到St Michael's Mount的古堡亮燈呀,昨晚我捱冷影夜景又唔開燈。


另一邊窗望的Penzance夜景都正啦。

Hotel Penzance是這次旅程的一個好選擇。

 





補充資料 :


1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     Cornwall可以乘巴士遊走各個景點,最抵是買2人同行7日巴士票“2 Adventurers -7 Days”,這2人車票可以無限次乘坐The Land's End Coaster和其他FirstbusCornwall的巴士線,覆蓋差唔多所有景點,時限是24hr x 7,只賣£45,非常之抵用。這車票在Firstbus APPs好難揾,要有耐性慢慢揾。參考https://www.firstbus.co.uk/adventures-bus/buy-now


---待續---

6 則留言:

  1. 好正既行程,又好天,最正係酒店。
    好耐无饮洋蒽湯,香港好少见到

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間Hotel Penzance Panorama Sea View Room第一眼見到就恨住了,前前後後日子都Full晒剩返呢日,特登改動行程就這一晚的。我都係好耐冇飲洋蔥湯了,通常只有在歐洲才會飲的。

      刪除
  2. 淨睇Mackerel Sky Seafood Bar 果幾張海鮮食物相,已經流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮甜到不得了,自己睇返都想再食。

      刪除
  3. 好靚嘅美景,喺香港冇可能睇得到。

    回覆刪除